Jump to content

shotoman

Members
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно shotoman

  • Рожден ден 30.07.1985

Друго

  • Kaра
    A4(B6) 2.5 TDI (BAU)

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София
  • Интереси
    Фотография

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

shotoman's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Обясни като на по-глупав човек без много опит, какво точно гледам и кое показание какво показва
  2. Прав е, като избера от списъка и при мен не показва графика. Не мога да видя центровката през VagCom-а....
  3. Благодаря много. Още довечера ще проверя къде съм в скалата. Дали не е с много предварение или влиза в перфектната графика. Това поне ще ми е отправна точка.
  4. Въпросния клапан тогава ли проявява проблем - между 4 и 9 градуса по Целзий?
  5. Благодаря, колега. А някаква информация какво и къде е правил с VAG COM-а? Или не си задълбавал толкова
  6. Здравейте, колеги, Обръщам се към вас със следния проблем и молба за идеи, ако някой се е сблъсквал със същото: Както видяхте от заглавието, колата е A4, b6 2.5 TDI 180hp. Когато е студено, няма значение колко, въпроса е температурата да е под 5-6 градуса, може и -20 да е (миналата седмица седя 10 дни под снега на вилата в големите студове) - подавам контакт, свещите подгряват нормално 7-8 секунди, примерно, въртя и пали веднага, без проблем. Когато колата е топла, карана е, или пък е лято и температурата навън е 15-20 градуса и нагоре - също няма проблем. Подавам контакт, грее 2-3-4 секудни, пали мигновенно. Когато обаче съм я палил в студено време, работила е малко, колкото да вдигне температурата на 40-50 градуса, да речем и опитам да я запаля след малко отново..... подгрева изключва за секунда и върти..... като задавен Вартбург. 5-6 секунди върти, докато накрая запали. Какво е направено и прегледано по колата: - стартер - без забележки, но въпреки това свален, профилактиран, с нови четки и лагери - акумулатор - чисто нов, Bosch Silver 110 Ah - подгревни свещи - от 6 само 3 здрави, подменени 6-те с оригинални - помпата - профилактирана есента, без течове, без луфтове, без проблеми с елемента - отлично състояние - реле за подгрева - заменено с ново, оригинално - температурен датчик - заменен с нов, оригинален - дюзите - тествани на стенд, без проблем - маркучи за излишна нафта - сменени с нови, така или иначе всичко беше извадено Та така, не схващам идеята с тоя ни топъл ни студен старт..... защо така значи.... толкова гледане и глезене на тоз автомобил, а накрая да ми се подиграват комшиите като паля
  7. Сигурно, грешката е моя, че не съм погледнал изобщо толкова време, просто с големия акумулатор и то нов, когато го купих, не ми мина през главата, че нещо му яде тока и не може да развърти като хората.
  8. Е ако смятате, че аз съм ги навързал така, оставил съм ги за снимка и после съм го написал тук... явно някъде са опирали, защото щом ги залепих и изолирах навсякъде, където има връзки с шлаух, отечката изчезна, колата върти прекрасно и пали от първия оборот. Как са се съхранили така свежи не знам. Казвам ви до къде го докарах със собствено ровене. Просто споделям. Проблемът мина през следните фази: 1. Нов акумулатор 110 амперчаса - без ефект, смяна на маркучи за обратна нафта - без ефект, 6 нови свещи - без ефект, проверка на умна дюза и рециклиране на помпата - без ефект, рециклиране на стартера - без ефект и накрая добре, че се скапа акумулатора, да хвана утечка. Изолирахме кабел по кабел, запоихме ги и ооо чудо. Колата върти като Трабант с извадени свещи и пали както трябва. Така, че аз съм щастлив
  9. Колеги, след толкова ровене, рециклиране на помпата, свещи и всичко, ама всичко, което можете да се сетите, бях се предал и просто си свикнах с паленето. Обаче.... скоро взех нов акумулатор. Този път взех по-малък, колкото е по спецификация - 60ка. И изведнъж акумулатора умира за 3 дни. Оказва се, че колата има отечка. Само да досъберем таблото и ще ви покажа едни алармаджии, които ми бяха препоръчани тук или във VW форума, не помня вече, намират се Младост 4 май се води, преди Лидл, в един гараж, как са вързали кабелите. Така си стояха голи. Ще се постарая да им направя “отлична” реклама. Та там е имало отечка. Сега с преправената аларма колата върти супер пъргаво, пали абсолютно нормално. Просто с големия акумулатор не е имало толкова забележима загуба на ток. Погледнете, това е срязаната инсталация на колата, от която е взето захранването. А ми препоръчаха по-скъпа аларма, та си взех някаква за “прилична” сума:
  10. Здавейте, колеги, Знам, може въпросът да ми е глупав, но имам нужда от помощ. Искам да си сложа темпомат на колата. Гледах и във базара тук, в ebay, къде ли не. Има варианти, но не успявам да се ориентирам кой е моя и се притеснявам, че ще поръчам нещо, което след като разглобим конзолата ще стане ясно, че не е за модела. Можете ли са ми кажете кой е темпомата за моята кола, някакъв специфиен номер ли да търся? Ще съм ви много признателен, наистина! Автомобилът е Audi A4 b6 Avant, 2.5 TDI quattro, 180 hp, 2004 г. Ето как изглежда таблото:
  11. Здравейте, колеги, Търся кората, която е отгоре върху мотора. Колата е Ауди A4 2.5 TDI, BAU 180 кс. Кората е с червено "I"". Ето такава е кората:
  12. Тя пали, просто върти 4-5 пъти преди това. Лампата за подгрева свети различно, сутринта беше -8, лампата угасна след 7-8 секунди поне. Като е в гаража на +10, грее 2-3 секунди и гасне. Последните два резервоара са ми с добавката BDS мяй беше. Няма промяна в паленето.
  13. Свещите ги проверявах лятото. Но ще ги проверя пак. Филтърът е сменен, заедно с другите филтри и маслото преди 300 км. Филтрите са INA.
  14. Здравейте, колеги, Изчетох всичко изписано по въпроса. При мен, когато е топла, колата пали от раз. Свещите са ок, помпата е без проблем, дюзите са в абсолютна норма, няма въздух в системата, смених всички маркучи за обратното гориво, няма течове от никъде. Но ме побърква това студено палене. Без значение дали навън е -15 или +15 градуса, при студен старт върти - 3-4 пъти преди да запали. Едно време Пасата 1.9 палеше преди да съм разбрал, че е завъртял стартера. Прочетох в друга тема, че заради ЕКО нормите при студен старт подаваното гориво е на минимума. Опитах да го променя, но не мога да вляза в адапционния канал. Опитах всичко описано, после видях, че пишеше в една тема, че не всички мотори подлежат на адаптация с кабел. Може ли да обобщим: Този мотор подлежи ли на промяна на mg гориво, които се впръскват при студен старт? P.S. Прави ми впечатление, че като я запаля сутрин, особено при по студено време, и пали много неравномерно, мотора се стриса при самото палене и леко изпушва на нафта. Даже намирисва Дето казваше един приятел - тея мотори така си палят студени, имаш чувството, че ще се счупи в първия момент
  15. Здравейте, колеги. Попрочетох темите из форума, свързани със спирачките, но в тях не става дума точно за проблема, който имам аз. А проблемът е следния: Спирачките не спират, както трябва. При първото натискане спират на 60%, да речем, ако натиснеш втори път педала, колата започва да намалява както би трябвало. Дисковете и накладките са нови, на приблизително 4 000 км. Дискове Brembo, накладки ATE. Цялата спирачна течност е сменена, обезвъздушихме системата, не намерихме въздух след това в нито едно точило. Всички апарати са раздвижени и почистени. Маркучите за вакума са здрави, няма напукани, няма пробиви, откъдето да дърпа въздух. И сега се чудя къде да ровя да търся проблема. Колата е A4 2.5 180 кс (BAU). Благодаря предварително.
×
×
  • Create New...