Jump to content

foreman

Members
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно foreman

  • Рожден ден 7.11.1985

Друго

  • Kaра
    BMW X5, Алди 4f 3.0

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

foreman's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Хах именно де. Това е с педала до долу и на права. Тя 4000 оборота не може да стигне, след 3000 спира да набира все едно съм си махнал крака от газта и даже променя звука на двигателя започва да притраква. Ако ускоряваш плавно до 100-120 при 2000-2500 оборота си върви. Но натиснеш ли я и веднага умира. Турбото имах предвид ново на една година и преди да стане това с теча на обратната нафта не съм имал проблем с вървежа. Самолет беше...
  2. Днес вземах кошника от Bosh Service Украйна, със сменен компресор на климатика, изсушител или квото там се води, промита система и зареден фреон срещу скромната сума от 500 евро... лошо ми е. Както и да е закачих колата на VCDS-а както казах и по-рано грешки не дава никакви освен тази: Address 01: Engine Labels: 059-907-401-ASB.clb Part No SW: 4F0 910 402 E HW: 4F0 907 401 C Component: 3.0L V6TDI G000AG 0040 Revision: --H03--- Serial number: Coding: 0011372 Shop #: WSC 30521 264 75740 VCID: 1F4D557ECEBDDABC01-804A 1 Fault Found: 006480 - Radiator Fan (V7) P1950 - 002 - Movement Restricted / Jammed - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 11 Reset counter: 255 Mileage: 199299 km Time Indication: 0 Date: 2019.09.02 Time: 16:36:17 Freeze Frame: RPM: 1512 /min Torque: 179.4 Nm Speed: 34.7 km/h Duty Cycle: 53.7 % Duty Cycle: 55.6 % Duty Cycle: 53.7 % Duty Cycle: 55.6 % Readiness: 0 0 0 0 0 което няма нищо общо с проблема. Прикачвам живите данни на канали 1, 3, 11 и 22 плюс снимка на данните от дюзите. Ако Ви говорят нещо и ако някой има идеа каква е причината ще съм благодарен да ми каже. Дебитомера още не съм го сменил. В сряда се надявам да го свърша и това... Канали 1, 3, 11 на VCDS - видео Канали 1, 22, 11 на VCDS - видео
  3. Имам VCDS, но колата е в Bosh да й правят компресора на климатика, като я взема ще закача и ще пусна лога. Ще видя и 22-ри. Турбото го гледаха и него казаха, че е добре. Ама кво да му е като е чисто ново аз го сменях преди година заедно с мотора за управление. Нещо по налягането на гориворо е ама какво е..., ако не е дебитомер де.
  4. Тия казаха, че са я гледали помпата била наред уж. Колко може да им се вярва не знам, проблема е, че и те вдигаха рамене и се чудеха от кво е...
  5. След, като я взех от сервиза, я пробвах беше значително по-добре, нямаше течове никакви и забива само на яко настъпване ако е педала докрай, набира здраво и в един момент забива около трета-четвърта предавка. Отпусна ли педала тръгва пак, не се е налагало да я гася. На третия път започна да мига реотанчето за подгрев. Като я изгасих и запалих обаче изчезна. Върнах се до сервиза, да ми поръчат един дебитомер, да го сменим и да пробвам с нов да го отхвърля като вариант. Лошото, е че я вкарах на друго място заради климатика, и се оказа, че компресора е заминал. Сега го правят, като я взема ще сменя дебитомера и ще направя лога с живи данни. Крематоре, така като ми кажеш ФЦА клапана на помпата все едно те разбрах брат... 😂
  6. Интересено. Утре ще я взема от сервиза и ще закача да видя какво се случва...
  7. Тя иначе върви нормално. Само при рязко натискане на педала, ускорение го прави, ако държа до 2000-2500 оборота без резки ускорения не влиза в авариен режим. И турбото е ново плюс мотора за управление.
  8. Колата, върви една година без проблем, нищо не е осрал. А и както казах съм в Украйна и то в източната част Донецк, ако го погледнеш къде е на картата малко няма как да се върна при него. Онема два дни. Въпроса е в това състояние ще успея ли да се добера до България...
  9. ДПФ нямам, махнат е физически и софтуерно. Вихровите и ЕГР-а също са изключени от Крематора.
  10. Не. Нищо не светваше. В последствие като я закачах на компютъра не ми отчиташе и грешка. Но вчера като я вземаха от сервиза след смяна на едната дюза колегите казаха, че е светнало. Аз съм командировка, и ще отида до сервиза в понеделник чак...
  11. Здравеите, Имам следния проблем при рязко ускорение (рязко натискане на педала) колата не ускорява и връща оборотите до около 2000. Ако се кара при плавно ускорение няма проблем и си върви до 120-130км, но натисна ли газта рязко или пък кикдаун все едно влиза в сервизен режим и педала на газта спира да реагира. Ако я изгася и запаля отново всичко е нормално до следващото рязко ускорение. Като го закача на VCDS грешки не дава. Като се случи за пръв път имаше и теч от маркуча за обратна нафта при пластмасовия конектор на едната дюза. Последва смяна на конектора - теча си остана, както и проблема с ускорението, последва смяна на цялата връзка включително маркучите и вакуум към тях - теча изчезна, но проблема с ускорението остана. Последно ми смениха и дюзата - проблема с ускорението продължава. Когато я купувах 5 от дюзите бяха с отклонения на показателите, затова ги свалих и ги ремонтирах с нови разпръсквачи на бош са. В един руски форум четох, че може да е от цетката на помпата в резервоара и трябва да се почисти. Някакви други идеи? Лошото, е че съм в Украйна в едно малко градче в Донецка област и сервизите в които до сега бях са явно леко некомпетентни по отношение на дизеловите автомобили. Обикалям по сервизи повече от месец, с надеждата да го реша този проблем, за да мога да си стигна до България. Колата е Ауди 3.0 TDI 233к.с. 2008г.
  12. Днес си смених всички масла - диференциали, раздатката и скоростна кутия. Раздатката взе около 400 гр. ако някой има нужда от останалите 600 мога да му ги изпратя - 100 лв.
×
×
  • Create New...