Jump to content

Ivo_Ts

Members
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 8P Sportback

Персонална информация

  • Локация
    Vienna

Последни посетители

632 профилни разглеждания

Ivo_Ts's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ivo_Ts

    Проблем с дюзи

    Здравейте колеги, аз съм с абсолютно същият проблем като колегата с а4. При празен ход оборотомера играе надолу-нагоре и излиза бял пушек от колата. Моята кола е а3 2.0 TDI 170 BMN мотора. Разбра ли се какъв е проблема ? Дюзите ли са, или нещо друго ?
  2. Благодаря много колега
  3. Именно за това реших тук да попитам.
  4. Да, мотора е екстра, много вървеше преди този проблем. Колата е на 240000 км. И се чудя дали въобше да я правя. Защо без познат, който разбира , може да стане и оше по солено. Иначе я карам колата 3 години вече, и до сега нямах никакви проблеми с нея. Въпроса е , дали могат да се ремонтират въобще тези дюзи, защото на едно място чета, че не се ремонтирали, на друго казват,че става.
  5. Здравейте колеги, карам Audi a3 2007 8P 2.0 TDI 170 PS BMN Мотор. От няколко дена имам проблем с колата. Закарах я на сервиз и там ми казаха че са дюзите. Въпроса ми е, дали тези дюзи на Сименс подлежат на ремонт, или не? И как се измерват дали са заминали ? Закача се с диагностиката, или се свалят и тогава се измерват. Ще съм благодарен за информация, защото нямам идея какво да правя честно казано. Живея в Австрия и ми искат страшно много пари за ремонт.
  6. Благодаря пак, къде се намира този майстор ?
  7. Благодаря за инфото, а как да го намеря този Raino ?
  8. Привет от мен отново колеги, за съжаление още не съм решил проблемът с диференциала ми. Смених лагери, но пак си вие за съжаление. Върнах старият диференциал защото не ми вършеше работа. Познавате ли някой в София, или някъде другате, които се занимава с такива проблеми ?
  9. Виенето е точно като при заминал лагер. Когато вдигна повече от 80 и оборотомера е на 2000 започва това виене. При подаване на гас почва още повече да вие.
  10. Здраво се найграх с тая кола:((( Смених вече диференциялът. Разнених помпата и контролерът и пак колата си вие по същия начин като преди. Сега имам два диференциала и проблемът още не е решен. Не знам какво да правя вече. Тук (Австрия) няма на кого да е закарам който разбира от елетроника и подобни диференциали.
  11. Ivo_Ts

    Потъване на мокета

    Привет, включва, се и аз по тази тема защото и аз забелязах едно хлътване на мокетът. Освен това днес заварих и едно петно от вода. Някакви идеи от какво може да е това?
  12. Днес успях да сменя най накрая този диференциал с друг, който бях намерил за прилична цена. Диференциалът беше свален от колата, без да се налага да пада задният мост. Шумът изчезна но ми полудя електрониката по таблото. Светна ми, че имам проблем с ESP и ABS. На Vag Com ми даде, че няма връзка с контролера. Другата седмица ще пробвам да сменя само контролерът с другият. Намира ли се лесно такъв контролер и колко струва ???
  13. Благодаря за изчерпателната информация колега. До момента нищо не е проверявано, смених само маслото и филтърът с надеждата, че е ще се оправи този шум. които идва от задната част на колата когато ускорява над 80 км. Изглежда, че маслото не беше сменяно май никога. Мисля направо да си взема друг диференциал. Изпадна ми оферта за 400 евро диференциал от Голф 5, надявам се да пасне. По шумът ми се струва, че проблемът е механичен, някой лагер може би. Тук в Австрия ти режат направо главата за подобрен ремонт. А колко до бушоните, нямам идея кои бушон може да е, защото нямам и нито сервизна, нито каквата и да е друга книжка за колата. Поздрави и хубав ден.
  14. Благодаря за съвета. Халдекса по принцип си е винаги заден диференциал. Маслото се сменя на всеки 30 000 км, а филтърът се сменя на 60 000 км. Доста изчетох за този диференциал и знам вече какво трябва да се направи. Вчера ми изпадна такъв от Голф 5, но още търся из нета дали ще пасне на моето Ауди.
  15. Разбрах след като смених един заден лагер, смених и каре. По шумът които издава колата при определена скорост. Опредлено при покупката на куатрото, трябва да се следи дали и диференциалът е обслужван, защото след това ремонтите са ужасно скъпи по него.
×
×
  • Create New...