Jump to content

ivelin.grukov

Members
  • Мнения

    28
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1.9TDI

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

ivelin.grukov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. ivelin.grukov

    Проблем с ток

    Оказа се, че новото реле е било със спукани спойки. Оправихме ги и вскичко работи
  2. ivelin.grukov

    Проблем с ток

    Това е доста добра идея, така определено не е мерено. Просто откачиха кабелите и от свещите и ги премериха докато колата е на контакт, нито са вадили букси на датчици нито нищо. Имаш ли идея какво напрежение трябва да покаже.
  3. Усеща се много леко ритане на педала (с оборотите на колата г/д)
  4. Здравейте колеги, според компютъра имам проблем с подгревни свещи, след смяна на свещи и реле, проблема си остана. Трием грешката и след 2-3 дни пак светка чек. (Повече за проблема тук) Следващата стъпка е да се насоча към токаджия, та някой може ли да препоръча.
  5. Да, като я загася пак причуква и претриса леко
  6. Здравейте. Въпросната кола е Audi A4 B6 1.9TDI 116PS 5скорости. Понякога при палене се чува изтропване от към предната част на колата. Няма значение дали колата е топла или студена. Преди време се появяваше тресене на колата при отпускане на съединителя от време на време, но отшумя, от доста време не се е случвало. И понякога като запаля колата се усеща много леко претрисане. Тия симптоми на майстора му миришат на демпфер. Ако някой е имал сходни проблеми или е чупил въпросната част дали може да сподели мнение.
  7. Здравейте, колеги. Карам ауди А4 Б6 2004г. 1.9ТДИ 116КС и от известно време ми светва енджин чек. След направена диагностика ми изписва следната грешка: 17055/P0671/001649 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10): Electrical Fault или нещо подобно. Става въпрос за свещта на първия цилиндър. Сменихме я и продължава да набива грешка на 2-3 дни. Сменихме релето - резултатът същия, на всеки 2-3 дни грешка. Замерихме колко ток идва в кабелите и показва около 2.5v (2.47 - 2.51) за всеки един. Това нормално ли е или трябва да е 12v и какво друго ми остава да пробвам и да мъча, тъй като с майстора се изчерпахме. Благодаря
  8. То проблема е че през повечето време работи, само понякога не дава ток и записва грешка (през няколко дни). При такова положение не знам как да го замеря и да го проверя.
  9. Здравейте, колеги. Свава въпрос за Audi A4 B6 1.9TDI 116hp. От месец се боря с грешка, която гласи че имам проблем с подгревната свещ на 1-ви цилиндър. След като замерихме свещите и установихме че всичко е наред изтрихме грешката и всичко беше окей за 3-4 дни, след което пак светна чек. Сменихме свеща с нова. След 3-4 дни пак светна същия проблем. Токаджия прегледа кабелите, каза че имало проблем с релето (било гръмнало). Подменихме и релето, но след 3-4 дни пак се появява въпросната грешка. Ако някой има идея каква може да е драмата нека сподели моя, че вече не знам на къде да се насоча. Благодаря!
  10. Да ти кажа моя опит: когато замине тандем помпата почва да прави горивото черно. Не знам с какво го замърсява, но същото нещо преебава гумичките на дюзите и вкарва гориво в маслото. Много е възможно маслото да ти намирисва на нафта. При мен беше проблемна тандем помпа, която след себеси беше сътворила описаните чудесии. Ако имаш мирис на нафта в маслото е желателно да не си караш колата, понеже си миеш мотора в момента. След като смениш тандем помпата може да ти се наложи да подмениш и ремонтен комплект на дюзи (не е скъп, към 30-40 лв за дюза на VAG). Успех
  11. Здравейте, колеги. Моля за съвети относно сервизи, които са специализирани в правенето на ауди, и по възможност цените да не са като в Das Auto или от порядъка на 80лв диагностика. От известно време ми свети чека и след прочитане на компютър ми излиза скъсан тампон на двигателя ( тампоните са здрави, буксите са изчистени), изгоряла подгревна свещ (след направено замерване всички работят) и неработеща първа степен на охлаждане. Та майстора си затри цял ден в търсене на проблеми и накрая ми се обади бесен да съм си взимал колата, понеже не могат да намерят нито един от проблемите в какво се състои. Моля някой да ми препоръча хора, които си разбират от работата и биха се нагърбили героично с почти непосилната задача.
  12. Здравейте, колеги. Карам А4 B6 и жабката взе че се раздрънча доста дразнещо. Преди беше само по паветата, но сега дрънчи почти постоянно. Дали има оправия това чудо и как?
  13. Купувам мултифункционален волан за A4 B6 (2002 - 2004) с ръчни скорости - сив на цвят. Ако някой продава на лично
  14. Тази стоп машинка къде се намира
  15. Здравейте, Колеги Темпомата ми не се пуска понякога. Не мога да хвана някаква зависимост и кога точно го прави, но изключително рядко не тръгва. И като реши че няма да работи колкото и пъти да се опитам да го пусна не става. Просто след някакво време (5 - 10 мин) проработва отново.
×
×
  • Create New...