Jump to content

n0n3_bg

Members
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    TT ARX 1999 1.8T 225

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

701 профилни разглеждания

n0n3_bg's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ще го потърся като надпис по джантата по-късно, за сега само в нета видях същите и са ги описали така: Диск:BORBET 8.5J x17 H2 ET30 5x112 [KBA 42858 C85730/1] с ЕТ30..
  2. Продавам 4 бр алуминиеви джанти в перфектно състояние, причината за продажбата е, че като си купих колата си ги доплатих с нови зимни гуми но се оказа, че не стават за моя модел... метнах си зимните гуми на старите и тези са ми излишни. Джнтите са 17 цола BORBET 8.5Jx17H2 снимал съм всичките надписи по тях. В перфектно състояние са с капачките и без удари по тях. Цена 450лв. От София съм, предпочитам лично предаване, тел 0888775014 ползвам вайбър също.
  3. Тя турбината си беше ОК, на бензин нямаше уж проблем, но на газ смених всичко и рейка и мап и по изпаритела филтри, 3 пъти ходих след всяко ходене после настройка правехме, карах по околовръстното бързо/бавно уж всичко да е ок и след 3-4 дни пак, малко останах предубеден турбо и газ да е без проблеми...
  4. Здравейте, от месеци гледам обяви за такова ауди а4 б5 2.4 V6. Виждам, че рядко излизат такива и не знам на какво се дължи това, за 2.6 V6 знам, че не е добър мотора и създава много проблеми, този 2.4 същата работа ли е.. имах 1.8Т преди година и половина и не знам заради газта или какво ама нищо не беше наред с колата все нещо имаше и не вървеше както трябва и се отказах от този вариант. Това 2.4 V6 го дават в сайтовете като 1.8Т стоков като вървеж и 2,2 литра повече като разход но пак с газта ще се кара, надявам се като няма турбина вече да няма проблем през 10 дни да се прецаква. Като разходи с този мотор много ли е скъп, разните му там първоначални обслужвания. По една обява говорих с човека каза, че гарнитурата на капака текла например това като ремонт колко би било... Като цяло щом не е масов мотора струва ли си въобще да се занимавам или пак е трън в гащите.. :?
  5. Метода с разходката из квартала с разхлабени болтове свърши работа определено. Не видях някакъв проблем на пръв поглед по гумата или по болтовете, бяха си затегнати. Обаче явно съм за пружини понеже едно парче от едната е счупено.... пък и дисковете май леко бият, но не знам дали малки отклонения не са нормални при махната джанта и тя да не притиска диска равномерно със затегнати болтове. Иначе и от двете страни я пусках на скорост да се върти гумата (при добре подпряна от долу с греди кола) и нямаше някакви излишни звуци или видимо да "бие". Другото е, че сега и не смея да я тествам много, понеже вчера един ми налетя от път без предимство и омачках калник, маалко капак и фара и мигача заминаха и понеделник или вторник ще ходя да ми пишат щета при армеец понеже съм невинен и неговата застраховка е там.
  6. Направо... също днес пробвах по обяд да сваля гумата, и явно се е получило гадния номер при които алуминиевата джанта просто не ще да слезе и това е.Махнах 5те болта и пробвах всякакви магарии с WD, с една греда от вътре на вън по гумата (имам чувството, че щях да разбия ходовата от блъскане) , завъртах и спирах на вдигната гума (бях сложил 3 болта да не фръкне) и няма братче бетон не мърда. Стана тъмно утре ще я мислим нещо да я махна да видя какво се случва. Мерси за идеите ще ги проверя. Явно тези джанти са някакъв частен случай..
  7. Здравейте, от няколко дни започна на моменти да се чува един звук които ми звучи 1 към 1 като крива джанта или балон на гумата. Като тупкащ, с увеличение на скоростта зачестява... мисля, че е от предна лява страна. Понеже е на моменти предполагам не е гумата или джантата, а пък и не съм скачал в такива "ями". Пробвах и със спирачките да видя дали заглъхва при сработване на апарата, не изглежда да е от него не спира рязко а е пак както и като забавям с връщане на предавките. Май не е диск, накладките са на 4 месеца... дали не е някакъв вид лагер или нещо? Не съм забелязал какво го спира/пуска, но можеби от врибрация като мина през дупка му влиае. Идеи?
  8. n0n3_bg

    Всичко за 1.8Т

    Мерси за отговорите, не ми се караше така до събота и днес обедната / с малко закъснение / отидох при един близо до работата, че сутринта още по-силно започна да ръмжи. Закърпи уш положението. Иначе и двете места ги знам къде са по снимките от линковете, мерси ще имам в предвид ако пак се обади, понеже този за 20 мин я запълни и да видим дали ще издяни.
  9. n0n3_bg

    Всичко за 1.8Т

    Днес така да се каже от нищото (без да съм закачал някъде или скачал в дупка), заруча гърнето ...след час вдигане и търсене на проблема видях от къде е. Чуваше ми се доста силно от предната страна и като залегнах видях, че е до меката връзка от страната към двигателя. Дали понеже съм с турбо ( или аз можеби се плаша понеже не съм разбирач ) има шанс с дупка в генерацията там близо до турбото да доведе до друг проблем ако я карам така до събота.. и ако някои на скоро в София му се е налагало фанходи да му "кърпят/заваряват" гърнета да даде адрес ако е останал доволен... предполагам щом съм на газ няма да ми се размине по-сериозен ремонт по генерацията ама сега няма как тепърва имам разходи и 3 седмици лекции и няма как да я сменям, да не говорим, че скоро я взех, мерси. П.С. На снимката не се вижда много ясно това е май проблема. Изненадан съм как се чува от толко малка пукнатина, до някаква планка е след меката връзка (30-40мм след нея) на горе към турбото. Има някаква "джиджавка" като за натягане или нещо.. до планката заварена към гърнето.
  10. Здравейте, споделям и моя резултат, хвана ме идеята как може да стане и имах от стара техника останал такъв женски 3.5мм жак. Понеже не съм много добър със запояването на такива дребни pin връзки ми отне доста време цялата работа, сигурно над 3 часа след обяд, но съм доволен че проработи. Направих клип и снимки, само не знам защо качеството на клипа падна толкова, снимал съм с 5S 1080p.. Само си остана явно често срещания недостатък, че при усилване от телефон/плейар започва да пращи и това, че самия механизъм с касетката е шумен докато работи. Следващата стъпка е да видя как на това радио audi gamma cc да свържа активен буфер, че така и така вече 5-6 месеца седи върху гардероба и събира прах..
  11. n0n3_bg

    Всичко за 1.8Т

    Водят я 27-30 литра, до горе я пълнил миналия собственик и казва че 235-245 км в града минава.. аз ако ходя само на работа и обратно толкова за 10 отиваня ще имам. За уикенда вече 150 км съм минал ама не в най-икономичен режим. Ще видим на 200 ако изкара ще допълня да я засека.
  12. n0n3_bg

    Всичко за 1.8Т

    Нямам много време този уикенд, но съм обещал снимка та от телефона качвам. Газовата е фобос с 3 режима, сигурно ще отида на регулаж че нещо и на 3!те има малко "дупка" м/у 3500-4000, иначе на бензин е самолет..
  13. n0n3_bg

    Всичко за 1.8Т

    ахам, днес взех колата много доволен за сега... иначе газта е фобос не знам подробности все още но я е плащал 1350 лв. Ще видя имам желание да я подсиля но за сега я осещам вървежна. Утрр може да снимам , че сега е тъмно. Мерси.
×
×
  • Create New...