Jump to content

bodlio

Members
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi A4 2.5 155

Персонална информация

  • Локация
    Svishtov

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

bodlio's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги. Тази сутрин се сблъсках със странен проблем в колата и досега чета из форумите и не ми стана ясно откъде да я подхвана. Та въпросът ми е: Когато запалих колата светна жълтият надпис за маслото, естествено огасих прегледах я всичко и е наред но след това горивото стана на 0 и километража започна да показва че върви колата с 4-5км. и така си продължава докатоне я огася. Пробвах да я рестна но пак си остана проблема, върти километри на място когато запаля. Моля за малко помощ от знаещите и да допълня че колата се кара постояно и това е вторият проблем откакто я имам.
  2. Прав си колега, от датчика за налягането излезе. Така се бях уплашил че направо сън не ме хващаше. Сега ще и се радвам като на малко дете.
  3. Да така е, но утре ще я видя че се уморих днес. Дано да не е окаже нещо сложно. Един приятел ми каза сега че май се е запушила цедката на маслената помпа или помпата. Маслото е на 7000 км. и има още много да се кара, все пак е Бардал 5w40 и още си маже като ново. Утре ще и отворя картера за да видя. Забравих да спомена че хубавицата е A4 B6 2.5 155 AYM Само се моля да не е като проблема на 2.0 че там няма оправия, от опит го знам защото блокирахме така една преди години в Турция.
  4. Ето ново шест. Днес като се връщах от летището в София и си карах нормално ми светна червената лейка на таблото за ниско ниво на маслото. Спрях гледам всичко си е наред има си масло, запалих погледнах през капачката за маслото и там си маже няма проблем. Но като тръгнах и мина 2000 оборота и пак светна, пак спирам пак проверки и пак всичко си е наред. Няма как чакат ме още над 200 километра до в къщи. И се прибрах нормално. Пак вдигам капака пак огледи и пак всичко си е наред. Няма никаква грешка по двигателя сега я закачих за да я видя. Ужас, отново ме ядоса. А и друго, колата си е супер и изобщо не ги слушам тия който плюят този двигател.
  5. Запалих я най-накрая. Трябваше да ме ядоса горката. Клапънчето за обратната нафта на горивният филтър беше виновно. Имам я тази кола от три години и никога не ми е създавала проблеми,пак повтарям НИКОГА, а съм изминал с нея над 120000хил.
  6. Забравих да спомена че проверих всичко по нея(клапънчета за обратната нафта, филтъра, по-точно всичко). Само си въртя на стартер и толкова.
  7. Здравейте колеги. Първо да кажа че съм горд собственик на A4 B6 2.5 155к.с. и се сблъсках с първият си проблем. Колата е супер, върви много, гори малко но днес ми взе нервите. Значи по въпроса : Както си карах и колата угасна мез видими причини. Върнах се взех си компа и я закачих на Vagcoma Грешката беше само 17583, изтрих я и повече не се показа но не иска да запали дори и да се обади някой цилиндър. Инъче има налягане от ГНП-то първо това пробвах. Вече незнам какво да я правя, няма палене тази кола.
  8. bodlio

    Ауди а4 2.5 155

    Изобщо няма реакция, вадих го но не се променя изобщо, нито обороти променя нито пуше незнам какво и стана. Няма грешки от компютъра. Пак си върви но има някакво замисляне и тогава отлепя яко.
  9. bodlio

    Ауди а4 2.5 155

    Колеги нуждая се от малко помощ. Колата се спъна изведнъж. След четене из разни форуми достигнах до заключението че е от N75. Извадих го и го отворих от любопитство и видях че мембраната беше скъсана. Купих си чисто нов и го сложих веднага, подобри се вървежа на колата но има нещо което я спъва, не е както преди а това много ме дразни. Сега я закачих отново на VAGCOM-a и ми се струва че и от дебитомера издава багажа. Моля ако някой може да ми помогне със този лог и да ми обясни какво и има още че направо сън не ме хваща. Дано да се разбира нещо защото за бързо го направих. LOG-01-003-010-011.csv
  10. Направих доста снимки на определени канали но човек трябва да разбира поне малко от диагностика. Аз преди това имах слабост към бензинките но изглежда че дизелът ще ми е по интересен. А и със този проблем направо сън не ме хваща. Не че немога да я закарам до някой сервиз да я видят но ТРЪПКАТА е по голяма когато си я оправя сам.
  11. Това при мен стана изведнъж, пак си има тяга но всичко става след 3500 оборота. Имам чувството че нещо се запуши.Инъче си работи като часовник, не мени обороти, не пуше черно, пали от раз. Неможем да я разберем какво и стана.
  12. И аз така си мисля, но бях длъжен да попитам тук. Ще трябва да си купя друг
  13. Колеги, сега си играя със колата и видях нещо странно на 11-ти канал. Възможно ли е да е от този N75 клапан или актуатора издаде багажа.
  14. Горивният филтър го сменях преди 9 месеца може и от него да излезе не се сетих за това.Преди малко се опитах да направя логове от компа на колата и да ги постна тук за помощ но сигурно не съм ги направил като хората. Яд ме е много че не върви както преди. Толкова много басове съм печелил с нея горката. Само незнам дали е чипосана за да върви толкова много.На Vagcom-a я изписва като 00004FRENOCAR. Това е файла. LOG-01-003-004-011.csv
  15. Здравейте колеги. И аз като вас съм горд собственик на ауди което до днес не ми е правило никакви проблеми от когато съм я взел преди 2 години.Но всяко нещо си има първи път.Вървеше като луда до днес, даже мога да кажа че си пълнеше километража (не е шега) но нещо и стана изведнъж.Незнам от какво е затова се обръщам към вас. Мъчих се направя логове но нещо не ми се получава, само това ми пише в лога: Address 01: Engine (8E0 907 401 ) 14:26:45 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling) 742 /min Engine speed 740-840 172.7 mg/str MAF (specified) 180-270 mg/H 408.2 mg/str MAF (actual) 160-290 mg/H 88.4 % EGR duty cycle 40-75% 14:26:45 Group 004: Start of injection - Full load-4000rpm-85*C 742 /min Engine speed 3800-4200 rpm 0.0 °BTDC Spec. start 10-14 *BTDC 0.0 °BTDC Actual start 8-16 *BTDC 65.1 % Cold start valve 14:26:45 Group 011: Boost pressure limitation -Full load -3rd gear - 3500rpm 742 /min Engine speed 2900-4000 795.6 mbar Spec. intake press. 1900-2300 mbar 1030.2 mbar Actual intake press 1900-2300 mbar 85.2 % N75 duty cycle Пак си върви но стана доста спъната. Можете ли да ми кажете от какво е.
×
×
  • Create New...