Това повеждане чаках...
Ако ще наливам, избирам 300 пъти тръц.
С едни дюзи на стойност около 200 лева, едно турбо за около 600 лева, с колектор, едни биели с биелни и основни лагери с ремап, не повече около 800 лева и този тръц ще бъде 8 пъти по-приятен за каране от шестак, ревизиран за половината пари.
Кое точно като наливане в шестак ще ми даде подобно удоволствие? Сметнете само ревизия на главите, при шестака се обслужват две. Повече сегменти, повече биелни и основни лагери, повече свещи с бобини, повече литри масло ако щете. По-малко място под капака, повече греене, следователно износване.
Като добавим и тежестта на моста, нещата отиват силно в полето на тръца.
Тааа...
П.П. биелите не влизат в сметката ми, грешка.