Jump to content

FSH

Members
  • Мнения

    155
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 2.4

Персонална информация

  • Локация
    Plovdiv

Последни посетители

896 профилни разглеждания

FSH's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. FSH

    2.6 G28 Speed sensor

    Явно не си ме разбрал, колега, за него говорех, датчика на разпеделителния вал, това е именно датчика на хол, отзад на банк 2, под спирачната помпа. За него говорех нагоре. Проверете захранването му, когато липсва, проблемът е в ЕКУ то, не му го подава. Или самия датчик е заминал. Както казах, често се случва да записва грешка за датчик колянов вал, но да е заминал именно датчика на хол.
  2. FSH

    2.6 G28 Speed sensor

    Колега, излиза тази грешка, но проблема е в датчика на хол на банк 2 (хелата не е особено умна). Намира се на главата на банк 2 (шофьорската, противоположно на страната на ангренажния ремък). Често срещан проблем е повреда в същата тази хела (ЕКУ то), като не подава напрежение на датчика. Замерете дали идва захранване на датчика и ако има такова, значи датчика на хол е заминал. Минал съм по този път на 2 АВС та с идентични на тези проблеми.
  3. Питай го за ве шест дизели него ...
  4. Не е страшно ве, ше пусне фийдбек, после. Като се изгаси колата обаче, продължава да работи, което според мен не бива да е така. Със сигурност има някаква драма с CAN коминикацията това.
  5. Кажи му и що се чупят поне, което е по-важно да се знае. Като я чуеш да бучи при заключване или отключване, значи дърпа въздух от някъде и перката върти продължително във високи обороти. А като е библейски стара и се пръска. Мога да допълня и да те развеселя и теб, ма няма, ще мине някой латентен да зачисти.
  6. FSH

    2.5tdi +360hp

    Некой от колегите му по занаят го ... краднал?
  7. FSH

    2.5tdi +360hp

    БХАХАХАХ Неговият настоящ кошмар нощем!
  8. Колко пари слагаш в подкрепа на тези твърдения?
  9. Това повеждане чаках... Ако ще наливам, избирам 300 пъти тръц. С едни дюзи на стойност около 200 лева, едно турбо за около 600 лева, с колектор, едни биели с биелни и основни лагери с ремап, не повече около 800 лева и този тръц ще бъде 8 пъти по-приятен за каране от шестак, ревизиран за половината пари. Кое точно като наливане в шестак ще ми даде подобно удоволствие? Сметнете само ревизия на главите, при шестака се обслужват две. Повече сегменти, повече биелни и основни лагери, повече свещи с бобини, повече литри масло ако щете. По-малко място под капака, повече греене, следователно износване. Като добавим и тежестта на моста, нещата отиват силно в полето на тръца. Тааа... П.П. биелите не влизат в сметката ми, грешка.
  10. С цената на какво, обаче...небезизвестен факт е колко страдат турбините на този мотор от жегата, а има абсолютно всички недостатъци на 2.8 30 V. Иначе, да, ако е читав, върви.
  11. В един да речем малко по-съвременен тръц, от началото на 2000 г например, освен турбото и обтегача на веригите, друго са стотинки. Ангренажен комплект с водна помпа 300 лева. При шестака толкова искат да свалят маската само.
  12. Именно. Даже нещо повече - не дали е преебавка, а колко точно е преебавка.
  13. Защото е бензиновия душегуб при шестаците на ауди, който харчи като луд, гори масло в съотношение 2 към 1 гориво/масло, пука глави, яде валове, съсипва обтегачи на вериги същевременно, както всички останали 6 ци при ауди от тия години, не предлага нещо впечатляващо срещу тия недостатъци.
  14. Не той е пуснал темата, човек, ползвай очилата!
×
×
  • Create New...