infrn
Members-
Мнения
15 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi A4 b5 1.8
Персонална информация
-
Локация
Ruse
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
infrn's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
И остана въпроса какъв тип клекта да направя. Имам материалите и за двата вида.
- 6 отговора
-
- hho генератор
- браунов газ
-
(и %d още)
Тагове:
-
Малък ъпдейт всичко е поправено но забелязах един свободен маркуч със скоба на него които си виси в небитието. Проблема се оправи след смяната на този тройник. Горната част беше стария и когато тръгнах да го вася засмука каъо прахосмукачка не знам дали е нормално но вече всичко е 6
-
Здравейте колеги, Не знам дали тук е правилното място за тази тема, но ще пробвам. Случайно да сте правили експерименти с водородни клетки на Б5 1.8 двигател ? Ако да моля да споделите резултати и идеи че мисля през уикенда да направя тази бомба Изгледах доста клипове но искам да разбера дали наистина има ефект и какъв е. Поздрави, Георги
- 6 отговора
-
- hho генератор
- браунов газ
-
(и %d още)
Тагове:
-
При мен го направи когато включих климатика в движение. И мисля че е помпа за да е студен радиатора. Погледни дали връща течност в разширителното казанче
-
Не още сме на проба грешка. Писал съм ти на лично. За сега смених 1,2 маркуча има леко подобрение. Днес ще разкача и дросела да го изчистя хубаво и да направя адаптация и ще видя до къде ще я докарам. Ще дам скоро ъпдейт.
-
Дросела е адаптиран но пак го прави това. При студен двигател и рязко подаване на газта (когато е на бензин) се замисля малко прекъсва за секунда на 1200-1300 и се рязка. Но колегата както каза може да е и маркуч защото не падат плавно оборотите. Ще проверя когато спре да вали че нямам гараж.
-
Здравейте група, Днес се заслушах и чувам различни от преди шумове от двигатела. Преди време имах проблем с оборотите и пак се появиха дори и след почистване на подменената дроселовата клапа. Качил и клип в YouTube и го показвам когато работи на бензин. На газ се държи по-добре което е малко странно. Идеи и съвети ? Ако може и да ми предложите механик в Русе ще съм много благодарен. Не желая да се правя на майстор за това искам съдействие
-
Здравейте колеги/колежки На скорозакупеният от мен автомобил има следната функция : Качваш се вкарваш ключа и заставаш на положение комтакт светва една червена лампича след това цъквам копчето за централното за заключване и вече ми позволява да запаля ? Идеи как да го спра това нещо че започва да ме дразни ? Aui A4 B5 1996 1.8 ADR
-
Извинявам се за което за KKL става въпрос.И продавача даже не ми отговаря пусах му поне 3 съобщения и му звънях даже но уви .... Пробвах няколко версии, но не нацелих " точната" последната която тествах беше на VAG-COM Тръна добре под xp но не можах да си сложа драйвъри защото лаптопа ми е направен за 10ка ииии да стана мацано д**е с тиквички
-
Колеги натъкнах се на проблем. Закупих си кабел с диск през olx но се оказва че е нерегистрирана версия на VCDS и се досещате че мога да трия грешките само. От къде мога да ди намеря регистрирана версия (освен платената) за да направя TBA че не мога да го пипам през непълна версия. Наскоро си почистих клапата но не мога да направя alignment за да довърша започнатото ... :/
-
До колкото ми казаха от сервизите във Великобритания 5w40 се ползва в зимен период заради вискозитета му и начина на задвижване при ниски температури. Лично мнение през лятото 10w40 Ако има някой които ги разбира повече тези неща нека да изкаже мнение.
-
-
Control Module Part Number: 8D0 907 557 S Component and/or Version: 1,8L R4/5V MOTR HS D03 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 00000 1 Fault Found: 00561 - Mixture Adaptation 15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent Колеги и на мен ми изкара тази грешка. Решения по проблема може ли да дадете ?
-
Здравейте колеги и колежки. От днес съм горд собственик на тази доста надеждна немска машина. Проблемът е когато завърти стартера трябва да чук на газта леко за да запали. След потегляне всичко е ок докато не спра някъде за малко. Гледам оборотомера подскача 3-4 пъти между 900-500 и се нормализира някакви идеи от какво може да е това ? Колата е газ/бензин и човека от когото я купих каза че го прави това от доста време и не е имал проблеми с палене зима или лято. Едно и също е като съм на газ или бензин. При желаещи от групата да се отзоват мога да кача и клип. Може и да се повтаря темата, но не знам какво да търся.