Jump to content

Victor_G Audi

Members
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 8P 2007

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Victor_G Audi's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Какво ще рече виновник? Според теб задържа или ... или не спира? Според мен има въздух ... някъде по системата.
  2. Колелата се въртят абсолютно свободно всичките. Отпред имам 12-15мм накладка и реших като се изтъркат да сменя и дисковете заедно с накладките. Апаратите са рециклирани на 100% без буталцата. Отзад смених абсолютно всичко и по апартите (буталца и гумички и водачи и тн.) и дискове с накладки, защото едното доста, а другото по-малко задържаха и не знаех дали не са се прецакали и дисковете и ги смених. А и как се бяха опекли накладките... ужас беше. Ето линк: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=3108574585890497&id=826964370718208 Ясно, значи си трябва процедура със софтуер за да влезе в такъв режим спирачната система и да се обезвъздуши като хората. Сменях и всичката течност след рециклирането. Къде да отида да го направи някой кадърно и разумно? В София?
  3. ами аз като ги сложих новите апарати обезвъздуших без да паля, мислех си, че всико е наред и като запалих и тръгнах нямах грам спирачки. После на запалена пак си играхме 2 часа да обезвъздушаваме и се подобри. След това в рамките на 2 седмици съм обезвъздушавал още два пъти. Има подобрение след всеки път, но не е това, което беше. На електрическа машинка ли ходихте вие или на такава помпичка ръчна и къде. И 2ри въпрос, нормалко ли е това разтояние при водача, при положение, че има накладка поне 12-15мм. И буталцето ми се вижда мноог излезнало при такава дебела накладка?
  4. Здравейте, след като задните ми апарати не бяха в топ форма и единия задържаше реших да рециклирам и 4те апарата и хем ще са като нови, хем ще изглеждат и много свежо зад джантата. И течността ще подменя и дет се вика ще стана с чисто нови спирачки. Боядисах апаратите при професионалист, който боядисва на Панамери и тн. (апарати за 10ки хиляди лева), той ги сглоби и аз си ги взех. На задните им смениха всичко, заедно с буталцата, а на предните всички гумички и маншончета. Сега обаче, не спира както преди... по-зле е. Имам чувството, че не мога да ги обезвъздуша. Да не преувеличавам, но сигурно съм ги обезвъздушавал поне по 100 напомпвания на колело. Това се случва на няколко пъти. Карам една седмица, свалям обезвъздушавам, пак карам една седмица и пак не ми харесва. Спира, но не кове. Почвам от задно дясно, после ляво, предно дясно и предно ляво. Почвам от най-далечното от казанчето. Има ли някакъв пиниз или примерно компютърно да се обезвъздушават или некъде другаде е проблема? Обезвъздушавал съм ги и на загасена кола първия път и след това 2 пъти в два отделни дни на запалена и пак не ми харесва. Педала е мек, не е както беше. Направи ми впечатление, че предните при всяко обезвъздушаване(демек всяка седмица) има по няколко балончета...
  5. Афект да, защото се чувствам излъган, излъгаха ме, че ще направят пълен чек на колата, а това не се случи и взеха едни пари, които са неоправдано много за свършеното. Ако не беше афект нямаше да пиша това тук, а само щях да ги похваля. Нямам нищо лично срещу тези хора. За мен те са непознати. Аз в този пост изказвам лично мнение и заставам с името си зад него. Не целя да подвеждам или "създавам мъгла и мрежа от измислици, въображения и теории." Всеки е свободен да го интерпретира както си прецени. Не задължавам никого дори да го чете!!! Това просто са мойте наблюдения. За мен тези хора там те гледат само и единствено като ходещи банкноти. Целта им е да направят свевъзможно много неща по даден автомобил, след като е влезнал там и да натоварят ненужно сметката с цел по-голяма печалба. За мен те се опитаха да ме сготвят, а не да ми свършат работа и да остана доволен. За нещо скърцащо от едната страна да ми връчат сметка за 2600-2700 и да ме питат кога да записват час си е меко казано нахално. И тази кола е минала TÜV 9-10месеца преди да отида при тях. Тяхната стратегия беше ... "и това не е лошо и др не е лошо и третото не е лошо..." То не е лошо и от магазина да ходя да си купя, но... А колата не я оставих поради една проста причина, те вече бяха загубили моето доверие, че ако я оставя и след няма да ме натоварят с ненужни смени на части. Много е лесно да се смени абсолютно всичко за да няма вече проблем, пиниза е да се види къде е проблема и само той да се отстрани без ненужни разходи. И последно... Дадоха ми принтиран лист на когото се заблудих, че има касов бон, а той беше просто някаква принтирана сметка или нещо подобно. Видях го като се бях прибрал вече. Що за тъп въпрос, с ддс или не??? 80 лева в кечмеджето. Вие си преценете дали са били с ДДС или не и дали ще ги отчетат накрая на деня, за да платят данък на тях и да внесат ДДС по тях :D:D:D За мен работата е ясна... не пускат касови бележки и товарят в сметките... Като чалготека са :Д:Д:Д А за злобата и завистта, просто ще го подмина с насмѐшка...
  6. Тук да споделя и моя опит от този "МЕГА ЯК" сервиз. Първо се подлъгах по това Das Auto, защото това е слогана на VW и си помислих, че е официален. Второто, шрифра е същия, отвърден от марката и ползващ се в цял свят, което също спомогна за това умишлено от тяхна страна внушение за това твърдение "официален следгаранционен сервиз", както сами се наричат. А и в цяла Европа където оперира Порше като дистрибутор Das Welt Auto е бранда за проверени 2ра ръка автомобили. Не мога да си обясня как Порше БГ (официалните вносители на VW & Audi) позволяват такова нещо и не са сезирали органите. Някой изтипосва официален сервиз, ползва ти шрифта и наименованието и ти седиш и бездействаш.. неразбирам. даже човек като напише в гугъл "официален сервиз ауди" и излизат двете поршета юг и запад и тия смешници. Това също е проблем и подвежда хората. Е внушението у мен се изпари малко след като потърсих къде е сервиза и как изглежда. Не може официален сервиз да е позициониран на такова място в такъв джандем където дори и асфалт няма. Но понеже и аз съм риба си викам, айде ще им дам шанс. Записах час за проверка на окачване, защото от едната страна нещо ми скърца и то само като е студено и то само за първите 5-10км., след това спира. Все тая ...викам айде да ходя да го видят, че ме дразни. Предупредиха ме по телефона, че пълна проверка на колата струва 80лв. и такава била при тях диагностиката и нямало друга, като няколко пъти подчертаха пълно проверка на състоянието. Викам си ок... ще чекнат всичко, ще проверят грешки, ще чекнат мотор, скорости -при мен автомат, климатик, окачване - амортисьори, тампони, носачи и тн и тн . Изчаках 15-20 дни за тая диагностика и идва деня да карам колата. Отивам, вдигат я на крика и почнаха със списъка. Тука гумичката на това тампонче леко се е напукала - смяна, тука единия тампон е сменян от едната страна а от др се вижда, че е стар смяна и на двата пак... щото само един кикога не се сменяло. Сменял ли си ремъци и ролки, викам не, немеца е сменял, колата е купена от Ауди в Германия от магазина - проверена 2ра ръка. Аз см втори собственик. Отварям сервизната книжка и там пише след 40-50 хил. км ако не ме лъже паметта смяна на ремъци и ролки... показвам му го на брадатия мушмул и вика... да ама са минали 40 месеца от тогава, тя явно не се кара много... километрите не са достигнати ама време е минало, трябва да се смени щото стареело и се напуквало... гледам аз пистовия... като нов, казвам му ... да ама е на години ... не е лошо ми вика. То не е и лошо да съм милиардер с яхна в Монако, ама не съм. Не било лошо... Общо взето въртяха, сукаха с една щанга отпред отзад, гледат, натискат ръчкат и тва беше. Нито закачиха да видят грешки, нито климатик да пуснат да видят, да не говорим за други по-сложни системи, НИЩО. Отиде един там дето гледа лошо и се прави на батка да прави някъв списък... извика ме в офиса и ми връчва 2600-2700 лева за вскичко което е било хубаво да се смени. Взеха си 80 лева за 10-15 мин въртене с щангата отдолу и същевременно сапунисване как да ми вземат общо към 3 бона и тва им беше. Нито касова бележка, нито нищо... 80те кинта в чекмеджето и тва е. Призовавам който е ходил скоро при тях и не е взел докумет за платени пари да пусне сигнал в НАП, да им нашибат един акт, щото не може да си най-големия тарикат и да си мислиш, че другите са балъци. Ако някой не иска или не смее да се свърже с мен, аз ще го пусна от мое име. Просто аз тогава не се сетих. Сега ме е яд. И последно бях попаднал някъде на информацията, че са специализирали в Германия и са ходили там на обучения, даже някви клипове гледах как тоя брадатия мушмул от Волфсбург или Инголщад беше... уж на обучение... той се смимал на спирката на рейса и снима завода отвън и вика аз отивам да ме обучават. Пълен смешник. Тва там е производство а не сервизен център... кви механици, кви обучения, кви 5 лв. Не съм в този бранш но силно се смнявам да се провеждат там обучения. Казвам го защото ми направи впечатление, че грам не знаят немски, не можеха да прочетат нищо от сервизната книжка, не го разбираха защото им казах няколко думи, уж че не се сещам как е на български защото съм живял много години в Германия, които те не разбраха и като се загледах в мониторите им на диагностики и тн. всичко беше на английски. Попадайки на кякакви видеа след това във фб забелязах, че всико им е само на английски... немски йок... Правете си изводите сами какви обучения, каква Германия и кви 5лв. Сори за дългия пост. Пазете се и бъдете здрави.
  7. Видяхме се с колегата bsdnikolov снощи и си поговорихме и съм му много благодарен за съветите, мнението, насоките и теста на фаровете и сега остава само да ги монтираме и да светят. Оказа се, че единия фар е произведен 2005 а др, 2010, кото прави и малка разлика в светлината и взех решение само стария да изчистя и ако е необходимо да го рециклирам и като стане готов ще ги слагаме. Ще направим да работи Day Light-a и остава само да им се кефя. Естествено се запалих и по др неща, който ги има неговата кола и сега търся мулти волан и ако е възможно с опция за сменяне на скоростите от волана. Крушки на номера и тн... ама така е кеф цена няма!
  8. Ще се опитам да ги погледна през дупката на крушката с някакво малко огледалце или и аз не знам и ще преценя. Попринцип и аз бих ги направил да са като чисто нови, ама първо не ми се дават пари точно сега и второ по-важно е, че много ще хващат окото и това не е много добре с оглед на случващите се кражби в България и конкретно в София. Супер, ще ги погледна, ще ги светнем и ще преценим, но аз не съм много сигурен, че ще мога да преценя как светят, защото нямам база за стравнение с чисто нов за да видя каква е разликата и така сигурно ще ми се струват ок, но може да не са.
  9. Супер... благодаря ти много предварително. Ще дадеш ли телефон да се чуем? Само вече се чудя да ги карам ли на рециклиране, почистване и тн., което само по себе си не е малко пари. Не знам как да погледна през тая малка дупка като махна ксеноновата крушка и ако видя рефлектора как ще преценя дали е ок или не ако да кажем е малко опушен. Какво е твоето мнение да ги карам ли на почистване/рециклиране? На външен вид си изглеждат мега добре.
  10. Ясно, разбрах... има преправяне. Въпроса ми е ако хванем за дневните от дългите, те ще светят ли през деня без да пипам врътката за фаровете, като съм оставил на ауто. Иначе пускаме кабел за да имам дълги реално. Предполагам, че дългите са някакво механично местене на самата лупа?! И след преправянето, нали няма да свети нищо по таблото като грешки и тн.? И кога ще може да го направим? Друг въпрос, препоръчаха ми като така и така са свалени фаровете да ги дам да ми ги рециклират (изчистят и тн), защото били стари и нз си кво. Но това ми го кзаха за Валео фарове, а тези на на AL - Automotive Lighting. Да ги пипам ли или така да ги оставя при положение, че те си изглеждат доста добре и грам не са избелели или нещо такова.
  11. Здравей, благодаря ти за отговора. Кой може да го направи това прекодиране и честно казано това за кабела, който трябва да се пусне, не го знаех. Немеца ми каза, че един кабел оставал празен ама това било за следенето на завойте. Не съм знаел, че трябва да пускам кабел до този модул. А относно нивото (реглажа) че ще се загуби, предполагах... Ако се направи както го карам в 99% от времето на вдигнати на макс не ми трябва особено много. Ако го правиш ти това прекодиране, ще може ли и аз да се възползвам. Благодаря предварително И с преходник ли става работата или се ползва оригиналната букса?
  12. Здравейте, нов съм във форума и предварително ви благодаря за помощта и насоките, който бихте ми дали. Взех си едно Ауди а3 2007 и понеже обичам колите да изглеждат яко и да не са направени селски си купих би-ксенонови фарове който имат оригинален daylight от същия модел. Daylight-a представлява обикновена крушка в сектода на фара до лупата. За този модел има и фарове с обикновен ксенон, и в сектора до лупата се намира крушката за дългите, но аз търсих под дърво и камък точно този фар и за щастие го намерих сравнително лесно. Просто защто при нас трябва да се кара на фарове и това ме влудява всеки път да ги пускам. При мен фаровете са автоматични и се пускат сами като се стъмни, което още повече би допълнило тази функция на daylight-a. Отделно на това имам и функцията за go/leaving home, при която като е тъмно фаровете светкат като отключиш колата. Смяната става без абсолютно никакво преправяне, но въпроса ми е трябва ли нещо да се препрограмира, за да свети и daylight-a. Имам някакви преходни букси, който ми е дал продавача, но все пак не съм сигурен дали ще заработят от самосебе си. В момента съм с обикновени халогенни, като на черната кола. Имам тези, като на синята и червената кола, който чакат да бъдат сложени. При тях лупата е доста по-голяма от другите оригинални, който не са би-ксенон. Някой правил ли е от вас този ъпгейт и има ли някакви подводни камъни или е плуг и плей с преходника (буксата)? Модула за фаровете, ми изглежда така... (май не го пише това DRL)
×
×
  • Create New...