Jump to content

asen_c

Members
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi A6

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

asen_c's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. ММ да преди 2 години извадих емулатора от кутията на компютъра за да мога да включа диагностиката към колата (но досега работеше). Ще го върна пак и ще пиша. Интересното е, че от като пуснах темата нямам проблеми
  2. Здравейте Моля за помощ. Имам следния проблем: понякога (1от 10) при палене веднага гасне и в същото време прозорците не работят (въпреки, че е на контакт). След изключване на имобилайзъра от захранване няколко пъти колата пали прозорците работят. Да кажа, че колата не е с оригинален имобилайзър а емулатор той е закачен в таблото с бушоните (прилагам снимки). когато махна емулатора колата явно пали и веднага гасне и прозорците работят на контакт. управлението на прозорците е 411 959 257 В. Колата до скоро работеше нормално не е инсталирано нищо ново.
  3. Така Извинявам се за забавянето, Но проблема при мен е следния. Освен проблема с дебитомера, оказа се, че маркуча на стъпковото моторче е прекъснат. едия край, който е свързан към тръбата между дебитомера и дросела се весеше и си правеше каквото си иска. другия край свързан към дроселовия клапан смучеше въздух директно отвън. Това водеше до неравнонерни ниски обороти. В момента нещата се нормализираха. Опитите бяха на загрят двигател, на бензин и газ. Надявам темата да е полезна и на някой друг. Поздрави
  4. Първо мерси на колегата nedelcho_iliev Прав е, наистина моторчето е в кутията на филтъра, а още по добре е, че то работи! Проблема се оказа в дебитомера. Най-вероятно от детонациите на газ клапата се е "растроила". Позицията на потенциометъра при напълно зьатворена клапа ( при неработещ двигател ) беше в средно, а не в крайно положение. След кратка настройка ( по описанието на jordanik ) оборотите на бензин се нормализираха ( с много малки колебания) Утре ше пиша как се представя колицата със студен двигател. Появи се един странен проблем който не очаквах при включване на VAG-COM в опит да се адаптира клапата, се откриват всички устройства ( климатик, аербаг идр.) но не и група 01 Engine. Утре ще опитам по-упорито и с друга програма (разбирасе ще пиша). А ако някой има идея защо се получава този проблем ще съм благодарен. Поздрави
  5. Здравейте колеги Имам следния проблем: Явно смлед монтирането на газовата уредба на моето A6 C4 с ABK двигател в "сервиза" са решили, че мойта колица няма нужда от стъпково двигателче, и са го ампутирали. Като сега количката ми прави следния номер: когато е студена и на бензин и на газ оборотите играят мого (400 - 1800) като в определени моменти гасне. Когато загрее нещата с газта се оправят (около900-1000об.) но с бензина продължават мизериите (играят оборотите в голям диапазон, гасне). Имам въпросното ст. моторче (клапан) но кабела с който се управлява е скрит някъде или е срязан. Може ли някой да помогне къде е свързано ст. моторче ( кабелите). Предполагам, че е свързано директно с компа на колата ( който още не съм открил къде са го скрили и ако ми посдкажете ще съм благодарен). Мерси предварително.
  6. прилагам и снимки на въпросните отвори. Междудругото те не трябва ли да са запушени по някъкъв начин. Поне заради боклуците.
  7. Здравейте От малко време съм собственик на еднаот тези колички. Ообаче имамследнияпроблем: педала на съединителя е много ниско (около половинатаот хода).Нямамтеч на течност нито от единя от цилиндрите (поне не видим), не съм забележил и течността да е намаляла. Съединителя въпреки,че е ниско отлепва нормално (без да има проблем присмяна на предавки при натиснат до долу педал и не приплъзва при пуснат). За сега обмислям 2 основни варианта 1 счупена пружина на горния цилиндър и 2 счупена подложка на аклиалния лагер н асъединителя. Въпроса ми е може ли без да се сваля скоросната кутия да се провери въпросната подложка на лагера дали е на място. И да се провери до колко е износен съединителя ( и каква е минималната му дебелина). Всъщност от страни на скоростната кутия има технологични отвори през които се вижда маховика. утре ще се опитам да кача и снимки на отворите за да стане по ясно. Благодаря предварително. ПС Ако има тема в която вече е разисквани тези въпроси явно съм я пропуснал.
×
×
  • Create New...