Jump to content

millensk1

Members
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi a6

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

millensk1's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, Въпроса ми е тъп, понеже преди тридесет минути като тръгнах с колата и има странно бучене от тази част, която е оградена в червено в прикачената снимка. Може ли някой да ми каже какво е това, за да го намеря из форума или да прочета какво да гледам за него. Благодаря на отзовалите се. Весели изкарване на празниците.
  2. @OvivO И аз не знам какво е устройството, слагано е с автокаско преди години и си мисля, че е съм Сим карта за проследяване евентуално при кражба.
  3. Здравейте колеги, Имам поставена аларма на колата A6 4F 3.0tdi sedan 2005, също така преди години като имах каско имам и gps от Лев Инс. Искам да разкарам и двете неща - да ги изключа от ел-системата на колата, имам подозрения, че нещо от тях ми дърпа яко от акумулатора . Някой може ли да ме насочи къде да гледам за да мога да намеря тези устройства, ако вече е правил това упражнение. Благодаря предварително. Поздрави Милен
  4. millensk1

    таван

    Окау. Мерси. Т.е. да си действам спокойно със свалянето, че ме бъзна това да не ме нокаутира еърбег
  5. millensk1

    таван

    Колеги, Ще свалям моя таван сам на седан A6 4F, изключил съм акумулатора. Притеснявам се за някой еърбег. Може ли да гръмне по някаква причина. Четох, че има такъв шанс, но не и ако колата е с разкачен акумулатор от по дълго време - явно имат по големи кондензатори и имат ток дори след изкл. на акумулатора. Някой с опит да коментира? Меррси и поздрави
  6. millensk1

    таван

    Здравейте, За София, може ли някой да препоръча тапицер или да даде ориентировъчна цена за А6 4Ф седан - претапициране на таван. Ако може и име или адрес ще е още по-полезно. Поздрави
  7. Здравейте, Колеги съфорумци, Има ли някой съвет за мен или евентуален човек към който да се обърна. Днес опитах следните две неща, които са сработили при някои други колеги в аудиуорлд форума. 1ви тест - разкачих акумулатора изцяло от двете клеми, след 10 15 сек, двата кабела за акумулатора ги свързах на късо за да изведе целия ток от акумулатора, после вързах първо ПЛЮСАа след 10 секунди и минуса. Колата така си изтри настройките. Но проблема ми остана. 2ри тест - извадих всички бушони, които намерих за ABS един от предна лява страна зад капака на въздуховода и един под волана като се махне кората под волана. И този не сработи. Пиша двата теста за да може да помогнат на някой надявам се с по лесен проблем от моя. Разгледах OBD буксата изглеждат всички кабели с обувките добре вкарани. Откъде мога да видя къде отиват другата страна на всеки кабел - някаква диаграма или нещо.. Мисля да си взема кабели и да презапоя буксата от самото и начало защото ако нещо окъсява или вкарва някакъв допълнителен сигнал/ток ще е трудно да се хване. Моля за помощ, на всички ни е ясно че без работеща букса е положението е много тежко. Благодаря предварително. Поздрави.
  8. Здравейте, Имам следния проблем. Имам кабел HEX-USB+CAN за VCDS (VAG-COM) закупен от склад66. Всичко си работеше нормално и изведнъж започна като свържа кабела към колата и на компа да ми дава interface not found. Предположих, че е кабела, пратих го за сервиз - казаха, че кабела е ОК. След това намерих друг кабел и друг комп и тествах с него - същата работа. Софтуера VCDS версии 17 18 и 19 тествани. Софтуера разпознава кабела при тест и когато кабела е включен само в USB порт на компютъра. След това връзвам кабела към OBD порта на колата и програмата дава че не намира интерфейса. Без значение дали е на контаккт или запалена колата все същото. Гледах бушони които се предполагам да са за OBD порта - няма изгорели. Кабела си свети зелено при свързване в OBD порта. Интересното е, че в един сервиз на познат, върза Delphi диагностика, и успява да чете колата. Кабела ми работи нормално на друго ауди а6. Някакви идеи някой или подобен проблем. Възможно ли е буксата да ми прави проблем т.е. някой от пиновете или нещо като защита да се активира? Благодаря за всяко мнение.
  9. @kpematop - би ли ми потвърдил горния въпрос дали правилно съм го разбрал.
  10. Ами от тогава се е появила да, но реално като карам на малки разстояние и като беше студено не може така да загрее - 30 мин до работа и обратно. Тука последната седмица въртях много градско и извънградско и ми направи това впечатление. Разкачих буксата, даже отвих и погледнах дебитомера, чист е свети направо:) . пръснах с контактен спрей буксата, ама файда никва. Иначе идеята ти е да карам с разкачен дебитомер ли?
  11. Здравейте, Забелязах, че имам следната грешка на автомата - A6 3.0tdi ZF 6HP19 кутия. Четох в различни форуми, понеже тук не намирам конкретна информация. Доколко четох е възможно да превключва малко по трудно и това го забелязвам като загрее колата. Даже ако примерно съм на някоя скорост и много леко натисна газта оборотите на таблото се вдигат малко и спадат. Иначе сменя без проблем скорости, ускорява си без притрисане и т.н. Въпроса е дали е електрически и не дава контакт въпросната връзка - ако да, къде мога да проверявам примерно букси и връзки. Доколкото знам TCM модула е вътре в кутията. Прилагам и снимка с едно упътване което казва MAF сензор да се смени? Малко ми е странно. Address 02: Auto Trans Labels: 09L-927-760.lbl Part No SW: 4F1 910 156 B HW: 09L 927 156 A Component: AG6 09L 3.0lTDI RdW 0040 Revision: --H01--- Serial number: 4062266 Coding: 0000001 Shop #: WSC 02325 785 00200 VCID: 230523153BE187961D-8076 2 Faults Found: 009783 - Torque Management Feedback Signal A P2637 - 000 - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 72 Reset counter: 40 Mileage: 177697 km Time Indication: 0 Date: 2019.01.17 Time: 10:13:34 Freeze Frame: RPM: 768 /min RPM: 736 /min RPM: 0 /min (no units): 30.0 (no units): 20.0 Temperature: 57.0°C T.B. Angle: 0.0° 001379 - System Voltage P0563 - 000 - Too High - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 72 Reset counter: 40 Mileage: 177697 km Time Indication: 0 Date: 2019.01.17 Time: 10:13:34
  12. Добре. Справихме се и това. Ще опиша какво съм взел и откъде - не с цел реклама, а евентуална помощ за някой, който няма време да си прави сам или не успява да намери. Лули намерих от тази обява https://www.olx.bg/ad/originalni-luli-podgrevni-sveschi-CID360-ID7Ezkm.html#a3a5ab7797 087 666 0136 - Йордан Друмев от Сливен, 13лв бройката. Каза, че му ги карат от завода където се правят. Не са ръчна изработка както ми изглежда. Унгарски са, може би и на vw е логото- не съм сигурен (вижда се на снимките). Кабелите са 2.5кв.мм и са доста дълги около метър. Взех и кабелни муфи 2.5кв.мм за снаждане на старите кабели към новите. Муфите ги взех от Ташев Галвинг - https://www.tashev-galving.com/028+SNL4291/+Муфа+кабелна+кабелна++с+медна+изолация+Steinel+Tools+DIY Прилагам и снимки > https://drive.google.com/open?id=1mF6NoZDV8mRPhAirSUNc9tt1bjs-xBC6
  13. Добре, значи. Всеки който има А6 4F трябва да внимава да не се напълни с пръст и листа зад и отстрани на кутията на компютъра. Дори при изчистени изходи за отводняване , там ако не е добре изчистено има шанс за пълно наводняване на компютъра и въпросното реле/модул. Сменен е модула + 6 свещи + 6 лули понеже се чупиха на две като се вадят, всичко е окау. Пали без замисляне (да чукна на дърво). Благодаря за съдействието.
×
×
  • Create New...