Jump to content

YankovY

Members
  • Мнения

    36
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно YankovY

  • Рожден ден 25.11.1985

Друго

  • Kaра
    A8 4.2 Quattro

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

YankovY's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ще пръсна аз панаира...мани не споменавай дори 😶 Я кажете някой доверен сервиз в Софията? Че нещо от понеделник до петък много бачкане...а пък събота-неделя много скитане... И време за клапи не остава.
  2. YankovY

    Слаби спирачки

    Аз също слагам едно мнение в посока на проблем от накладки и дискове. Играл съм го това със сторото ми Волво, изглупих и смених оригиналните с някакви фенси шменси спортни надупчени дискове, а и накладки (уж TRW). Резултата беше същия като този, който описваш - много по-зле спираше. Мислех, че им трябва време да се сработят, ама за близо 5000км, така и не се сработиха. Върнах старите оригинални и нещата се върнаха на мястото. Отделно, по-добри спирачки от на А8 не съм докосвал! Моята е с 385-тици и спира много адекватно. И тях (дискове и накладки) оригинални си ги купих, като я купих. Здраве!
  3. Прочетох я, една камара грешки е изплюла. Ей ги: Address 08: Auto HVAC Labels: None Part No SW: 4E0 910 043 HW: 4E0 820 043 A Component: KLIMAAUTOMAT 011 0240 Revision: 00000009 Serial number: 00000000006828 Coding: 0069657 Shop #: WSC 00485 128 56716 VCID: 5A3F94831668C71834-800E 6 Faults Found: 00066 - Rear Right Footwell Heater (Z43) 012 - Electrical Fault in Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 9 Reset counter: 117 Mileage: 212952 km Time Indication: 0 Date: 2020.04.12 Time: 15:30:53 Freeze Frame: Voltage: 13.80 V 00065 - Rear Left Footwell Heater (Z42) 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 27 Reset counter: 156 Mileage: 212986 km Time Indication: 0 Date: 2020.04.15 Time: 18:37:33 Freeze Frame: Voltage: 13.80 V 01851 - Position Sensor; Defrost/Upper Body Shut-Off Flap Motor; Front Right (G317) 010 - Open or Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101010 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 9 Reset counter: 156 Mileage: 212987 km Time Indication: 0 Date: 2020.04.15 Time: 18:38:56 Freeze Frame: Voltage: 14.00 V (no units): 116.0 (no units): 255.0 00728 - Potentiometer in Positioning Motor for Left-Hand Central Vent (G136) 010 - Open or Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101010 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 156 Mileage: 212989 km Time Indication: 0 Date: 2020.04.15 Time: 18:42:18 Freeze Frame: Voltage: 13.50 V (no units): 0.0 (no units): 224.0 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 003 - Mechanical Failure - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100011 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 156 Mileage: 212990 km Time Indication: 0 Date: 2020.04.15 Time: 20:06:59 Freeze Frame: Voltage: 13.90 V Temperature: 11.0∞C (no units): 120.0 (no units): 68.0 Temperature: -86.0∞C 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 010 - Open or Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101010 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 156 Mileage: 212990 km Time Indication: 0 Date: 2020.04.15 Time: 20:09:29 Freeze Frame: Voltage: 13.90 V (no units): 174.0 (no units): 255.0 Ще дадеш ли жокер?
  4. Ново двайсе'.. Както си карах из задръстванията в понеделник, на един светофар спрях на сянка и лявата половина (зона) започна да духа топло. Ама стабилно топло. Отворих прозорците, обаче толкова се нагря положението в колата (предвид че и навън си беше жегица), че направо спрях климатроника. Дясната половина си духаше студено без проблем. На следващия светофар пак я пробвах, обаче пак същото... Вдигах градуси до край, свалях, обаче единственото, което се променя беше силата на вентилатора. След известно време пак го пуснах и беше по-добре - вече не духаше топло, а духаше студено, но като чели не минало през климатика, защото разликата с дясната зона беше много голяма. На другия ден си работеше що-годе нормално, но пак с лека разлика в температурата лява спрямо дясна зона, като дясната си духаше нормално студено, а лявата по-топло. Вчера по обяд паля и веднага тръгва студентото от двете зони...и изведнъж хоп - смениха си местата. Дясната почна да духа топло, а лявата ледено... Не съм я чел още, защото лаптопа ми с Уиндоус е на ремонт, а пък на ябълката не мога да подкарам ВагКом-а... Та, 3 въпроса: 1. Някой имал ли е подобен проблем и как го е решил? 2. Тези клапи за топло/студено калибрират ли се, или положението клони към хардуерен проблем (междудругото не се чува тракане и щракане от клапи и тн) 3. Да препоръчате доверен и проверен сервиз за тези климатроници, където знаят какво правят с А8-ците? Благодарнсоти предварително и поздрави! Явор
  5. YankovY

    Щори

    Еххх... Кофти, щом трябва кори други да търся. Изобщо не ми се занимава с това, моите са си перфектни. Мислех, че може да се направи отвора някак с шаблон или знам ли, някое "смарт" решение, нали сме в смарт свят... Както и да е, фолио ще е. А така не ми се искаше... Благодарско на всички! И здраве! Явор
  6. YankovY

    Щори

    Страничните не искам да са електрически, за тях въпроса ми е по-скоро насочен към корите. Дали трябва да ги сменям... А задната ще я мисля допълнително, нея си я искам ел.
  7. YankovY

    Щори

    Привет отново! Този път с въпроси за щори на А8 D3. Понеже нямам нито задна (на задното стъкло), нито странични...възможно ли е ако си купя (оригинални) да се монтират без някакви супер сили, умения и нужда от преработки? И трябва ли и корите на вратите да се сменят или има начин да се направи културно отвора за щорите? За задната щора вероятно е по-сложно положението, но ако имате информация и за нея - ще съм благодарен ако споделите! По-здрави! Явор
  8. YankovY

    Свещи за 4.2, 335hp (BFM)?

    На мен също ми е чудно това с топъл и студен. Аз зная, че на студен се сменят, но явно си има специфики. Ако запознатите разяснят, всички ще сме им благодарни Здраве! И честит Великден!
  9. YankovY

    Свещи за 4.2, 335hp (BFM)?

    @P_PETKOV Благодаря ти! Не знаех, че има онлайн ЕТКА. Дори не знаех какво е ЕТКА, всъщност Сега вече е ясна работата... А и тази цена за оригинални свещи е идеална, така че търсенето приключи. Още веднъж благодарности! Явор
  10. YankovY

    Свещи за 4.2, 335hp (BFM)?

    @SeH Благодаря ти за номерата! И тях търсех! Благодарности и на останалите! Живи и здрави! Явор
  11. Привет на всички, Какви свещи ползвате за любимите си 8-ци (4.2 BFM)? Не съм ги сменял досега, няма и належаща нужда (прекъсвания и тн), освен желанието ми да спазвам експлоатационните срокове. Вече близо 30к км карам с последно сменените, обаче ги смених в сервиз в германия последния път, а сега искам да си поизцапам ръцете като съм си в София. Не си и спомням какво казаха в сервиза за сервизния им интервал, 30 или 50к... Както и да е, всякакви препоръки, насоки и каквото и да било по темата е добре дошло п.п. Пробвах с търсачката да намеря нужната ми информациа, за съжаление нищо конкретно. Затова - нова тема, като се извинявам ако дублирам подобна. Здраве на всички! Явор
  12. Благодаря ти! Много!
  13. Привет! Може ли бърза насока (може и просто снимка) къде из VCDS да въведа данните на акумулатора? Благодарности предварително! И здраве! Явор
  14. Интересно... Остава въпроса къде в БГ да ида да я проверят кадърно и да ми актуакизират софта, ако е необходимо...че от "майтсори" съвсем съм се напатил.
  15. Аз също обмислям смяна на маслото на кутията, обаче колкото повече чета, толкова повече не мога да определя кое ще е в полза на кутията...и кое не. Този трик с "лайфтайм" масло съвсем не значи, че не се сменява маслото изобщо, защото ако питаш в Ауди колко е лайф-а на кутията - казват 150 000 мили (поне тук на острова). Което определя лайфтайма на кутията, а не на колата като цяло. И все пак, още не съм го сменявал. Въпреки че единственият "проблем" който имам с нея е в студено време - докато загрее превключва ту на горна, ту на долна предавка. Загрее ли, това изчезва. Няма никакви тласъци нито на студено, нито на загряло... Та така, все още и аз не съм се решил дали да го сменя или не...а ми се ще да го сменя... Поздрави.
×
×
  • Create New...