rugbista
Members-
Мнения
22 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно rugbista
- Рожден ден 17 Август
Друго
-
Kaра
Audi A6 C6 4.2L
Персонална информация
-
Пол
Мъж
-
Локация
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
rugbista's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
@miro299 като споменахте,че сте сменили дискове и накладки с ATE. При мен след смяната на дискове със ATE powerdisc колата свиреше като тролей.Накладките бяха също ATE,но от по-меките небезпрахови. Свиренето го имаше переодично в движение без да натискам спирачка,но с времето изчезна.Предполагам докато слегнаха.
-
Най-накрая ги смених отзад с оем,защото няма алтернатива освен Vaico,които са на цената на оригинални.Е на пръв поглед има ефект,на ненатоварена кола влизат три пръста при арката.Преди бяха два.Ще я пробвам и с багаж.
-
@Vasil82 гела не помага,сменил съм го.Като при теб ми светваше чат пат особено при мръсно стъкло.Стъклото бях сменил преди пет години с асоларно и нямах никакви проблеми.Сега се обажда при всяко палене на колата.Явно датчика е умрял.Само не знам дали може да се кодира за по-малка чувстителност.
-
Проблема се оказа от монтажа на на новите гуми.Бяха отлепени и завъртяни около джанта в едната и другата посока.Гумамаджии ми обясниха,че не бяха центрирани,за да легнат оптимално.Нов баланс,сега не се усеща да вибрира зверски,гледам дясната седалка малко вибрира.Преди щеше да се откачи от клатене.
-
@ghost_dog товарния индекс е едно на ръка,има го в лоши пътища,нормални,спорт и s line. Цялата работа да съвпада просвета на преден и заден мост и хода на вградения амортисьор. Искам да взема задни пружини с по-голям товар кг. само,че да отговаря на амортисьора и да не вирне задницата.
-
@yanislav извинявайте за глупавия въпрос,като взехте пружини с по-ниска товароносимост,дали се промени просвета.Предполагам за 1BV трябва да е константа независимо от кг.
-
-
@Илко92 с четири еднакви гуми като модел и марка карате колата? При мен се появи едно странично тресене някъде при 110 км/ч. при плавно ускорение и поддържане на скоростта.Взех нов чифт летни от същата марка,но модела вече не се произвежда,като на другия чифт. Стария чифт ми е отзад,а новия отпред.Днес ще ходя да ги разменя по осите,с нов баланс. Само да кажа,че досега зимните и летните са ми били винага еднакви и съм нямал вибрации.Ама сега марката една и съща,само модела на предна и задна ос са различни и се започна филма.
-
@yanislav благодаря Мисля,че имам лепенка под кората на багажника с всички заводски кодове на екстрите.
-
@mhi406vt Намерих една обява на колега тук във форума. Дали не са CM моите ?
-
-
@OvivO снимките ги взаимствах от колегата @krasi85_ .Това е масленото тяло от 4.2 бензин,като отворя капачката на тялото и филтъра е спекъл като си стои в крайно долно положение(блокирал пружината,която не го избутва нагоре) маслото не се стича в двигателя.Трябва малко усилие за повдигане на филтъра и изчезва маслото.Когато е нов пружината го повдига и отваря клапана и не може да се напълни чашата,докато не се затвори капачката.
-
@kgg.becks Слагам масления филтър,натискам го до крайно долно положение заедно с пружината,която затваря клапана на маслото.Сипвам максимално да не прелее и като светкавица слагам капачката фиу 😁.Сигурен съм,че докато се сложи капачката малка част от маслото се стича.Това с кисне на хартия не го бях правил,но докато се намотам да запаля сигурно го накисва
-
@NIKO Колега не знам дали си отварял масления елемент на даден агрегат при загасен двигател.След като отвориш капачката ми кажи какво виждаш вътре и после ще ти взема препоръката впредвид.
-
Това с пълнене на елемента го казвам всеки път на масларите и ме гледат като извънземно. Но ги дебна тия вериги още със закупуването на колата и няма увеличаване на звукови признаци,също и грешки в двигателя. Ама ранно или късно ще им дойде времето,само да не ги изпусна.