Jump to content

cripz

Members
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

cripz's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря колеги, оказа се пукната маслена магистрала към турбото, която накрая стана като лейка, добре че я хванах в последния момент преди да стане късно, сменихме тръбата и дифтунгата и се оправи.
  2. Колеги появи се драма с една а3ка 1.9 110hp, след натискане на баир извънградско светна датчика за нивото на маслото, спрях след едни 500 метра надолнище тъй като вече бях стигнал там, за където пътувах, оказа че нивото е малко под минимума, а цялата задница беше на мазни петна... пушаци не съм забелязал да има. Долях към 700 милилитра за да стигне до средата. Турбото е рециклирано със сменена вътрешна част, на 15к километра. Маслото е 5w40 на към 7000 километра и е за смяна. До сега не съм имал проблеми с харчене. Какъв може да е проблема?
  3. Здравейте, колата е А3 8L face, без фабричен буфер, само с колони отпред и отзад, от както я имам колата е с този плейър: http://www.prikachi.com/images/36/9385036I.jpg Реших да го сменя нов pioneer, но имам проблеми със свързването, първо като махнах старото радио се откриха 4 букси като то беше свързано с три от тях (без червената букса): Проблема е че новото радио дойде с преходник с 2 към 1 накрайник, в който си пасват кафявата и черната букса, но синята остава висяща.. Въпросът ми е ще тръгне ли така радиото или ми трябва някакъв допълнителен преходник, и другото което е как мога да го направя само при изваждането на ключа радиото да спира (старото радио се изключваше при гасене на колата но работеше и със изваден ключ, ако го пусна) , ако може някаква схема на фабричното окабеляване ще съм благодарен, тъй като и по цветове почти нямат общо кабелите та си мисля че ще падне яко преправяне...
  4. cripz

    Гарнитура ли е ?

    Здравейте колеги, карам а3 ка 1.9 110коня вече няколко пъти съм писал за нея, та ще обобщя накратко: Колата харчи антифриз само извънградско и само при натоварване, при сипана догоре вода в разширителния съд до светване на лампата на антифриза минавам грубо 200км като това е при нарочно мачкане на газта. Досега съм установил следните неща: Антифриза го изхвърля през разширителния съд като се стича по десния калник към земята; при натоварване колата надува маркучите, НО парно си имам и колата си загрява номрално/бавно, при отворена капачка в казанчето не се виждат мехури. Също така не съм я прегрявал, поне по това какво показва стрелката на температурата на таблото над 90 градуса не е мърдала. Градско минах към 200 километра и не го е пипнала антифриза(карам я по леко). Въпросът ми е да залагам ли дирекно на издухана гарнитура, или може да е запушен радиатор или някой пукнат маркуч или нещо друго...
  5. cripz

    1.9ТДИ прегряване

    Здравейте карам 1.9тди 110, колата губи антифриз от известно време като все доливах, губеше като цяло малко. Преди 2-3 дни имах път към провинцията (200 км в посока) , на половината път отбих до една бензионстанция да заредя, гася и като запалих гледам светна ми датчика за антифриза, отворих капака нямаше нищо - долях бая към 300мл (може и повече да е било) дестилирана вода докато стигне нивото до средата и продължих, на връщане не съм спирал никъде, дирекно се върнах в нас, загасих я, и после като запаля да я преместя гледам пак светна този датчик, въпроса ми е защо този датчик светва след като загася и запаля колата, а не веднага щом нивото спадне и да не съм я прегрял вече... въпреки че стрелката на температурата не ми е правила впечатление да минава 90-те градуса докато карах.
  6. cripz

    1.9TDI Губи антифриз

    Здравейте, карам 1.9 TDI 110 ASV, от известно време колата започна да губи антифриз като тези дни загубата се увеличи - вчера допълних с дейонизирана вода до максималното ниво на разширителния съд (на студен мотор), минах към 300 километра извънградско, днес отварям капака (пак на студен мотор) и гледам нивото е под минимума едвам се вижда в съда (погледнато отстрани на съда) ... Попринцип имам и омазняване на предното стъкло и зимата като чили ми се запотяваха повече стъклата от на останалите коли сутрин, но такава драстична загуба на антифриз мисля че нямах, а и карах предимно градско, ако има някакво значение. Чудя се ако е радиаторчето на парното при такава загуба не трябва ли да навлажнява и да е мокро долу в краката, при мен не е ..
  7. Здравейта, скоро ми се наложи смяна актуатора на турбото тъй като стария не задържаше вакума, но майстора (един познат) "настрои" лостчето на актуатора на око, като го напасна на стария, та реших да направя един LOG след това, но не знам дали има някакъв проблем (сякаш ми се струва че турбото spool-ва по късно към 2000-2100 оборота но може и да си внушавам). Колата е A3 1.9 ASV Ето LOG-a: LOG-01-012-xxx-xxx.CSV
  8. Колеги карам А3-ка 1.9 ASV мотор и съм забелязал, че колкото повече време не съм палил колата, толкова по трудно пали.. Днеска исках да я раздвижа малко преди това беше стояла 3 дена и едвам запали, почва едно въртене на стартера и издаване на звук като на запалване и така 2-3 пъти докато запали като моментално след това изпушва синьо и работи сякаш е на три цилиндъра за 3-4 секунди и след това се оправя като след това през деня няма проблем с паленето пали от четвърт оборот до следващото по-дълго застояване... ваг кома не показва грешки
  9. Здравейте, карам А3-ка 2001-ва година, появи ми се проблем със заключването на багажника, колата заводски не е с аларма, заключвам я с ключа, централното работи (пасажерската врата се заключва), но багажника се заключва когато си поиска и обратното, като отключа колата някой път багажника не иска да се отключва от централното. Другото което ми прави впечатление е че откакто я взех колата като я отключвам вакум-помпата за централното дето е отзад бучи към 10-15 секунди (не винаги), въпроса ми е в помпата ли е проблема или някой маркуч да се е прекъснал, ако да къде да проверя, предполагам на вратата на багажника ?
  10. Здравейте, отскоро забелязах,че сутрин стъклото ми е доста по-запотено от на другите коли и когато го почистя с чистачките се появяват нещо като мазни петна, които веднага изчезват след второ пускане на чистачките, но след 1 секунда пак се появяват и пречат на видимостта и така трябва да пускам чистачките извесно време 1-2 мин, след което изчезват ?
  11. cripz

    Код на мотора

    Колеги къде да видя кода на мотора ако нямам ръководство и няма лепенка на капака на ангренажния ремък, гледах на самия блок но нищо не видях, накой ако знае къде по точно да търся да сподели...иначе би трябвало да съм с 110 ASV, поне така се водеше по стария австрийски талон, но на кората на двигателя нямам червена буква и се съмнявам да не е сменян с 90ка
  12. Здравейте, отскоро съм притежател на една а3-ка 2001-ва година 1.9 110-ка, имам 3 ключа обикновени, като искам да си изкарам един сгъваем с 2/3 бутона, който да отключва/заключва "remotely". Въпросът ми е, понеже трябва да сложа допълнителна аларма (заради застрохователните компании), кое ще е по изгодно - да си намеря такъв ключ оригинален, да се "обучи" и да се сложи интерфейсна аларма, или да се извади напълно отделен ключ за алармата, като не знам въобще предлагат ли алармаджийте такъв, който да наподобява оригиналния вид (демек пак да е сгъваем и с бутони) и как става обучаването на такъв ?
×
×
  • Create New...