Citizen8200

Members
  • Content Count

    77
  • Joined

  • Last visited

About Citizen8200

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A3 '02 ASZ

Персонална информация

  • Location
    София/Разград

Recent Profile Visitors

687 profile views
  1. За 50к лева спокойно можеш да си вземеш А4 В9 под 100к км с немалко екстри - ето няколко 2.0 тди, куатро, автомат в немско до 25к евро с дигитален кокпит, биксенон/лед и т.н.: mobile.de. П.П.: А може и нещо такова, ако направиш компромис с някои екстри или с бюджета (или ако изчакаш половин година).
  2. Какво значи за удоволствие? Ако е за чисто даване на газ и бързо каране по завои, обратна връзка от колата, агресивно спиране и ускорение, едва ли тези тежки коли са най-спортните. Ако е за пътувания, разходки със семейството, това е друго.
  3. Wefa-та има Bluetooth, чрез който може да се слуша музика без някакви допълнителни адаптери, а качеството е като от флашка (отлично).
  4. Даваха наскоро репортаж по АМС точно по тая тема за гумите и градусите и заключението беше, че ако асвалтът е сух, лятната гума спира по-добре, без значение от температурата. Доколко е вярно не знам, не съм пробвал. Казаха, че това условно правило с градусите е поради по-голямата вероятност при под 7 градуса да има заледени/заснежени участъци по пътя, където зимната гума е по-добра.
  5. Здравейте! Какъв детектор до 150-200лв (може и втора ръка) бихте ми препоръчали, който хваща Астрии и Кии (за триногите ми е ясно, че за тези пари няма)? Или трябва да вдигна бюджета още? Гледам в описанието на някои пише и "Ku-band", трябва ли да го има?
  6. Ъпдейт: След смяна на ЕГР-а с нов (WAHLER, какъвто беше и оригиналният) вече 10 000км се радвам на сушинка.
  7. Да, по каталог, заради по-дългия диф, но докато ги вдигне ще трябва да изпиеш 2 кафета, през което време А3-ката толкова ще е дръпнала, че шанса да я настигнеш клони към 0 (то дори 207 трудно ги вдига, камо ли 212 при по-тежко купе). И викаш А4 и А8 са почти еднакво комфортни и обезшумени. По тая логика А4-ката си е по-малко пасатче с опция за квадро.
  8. 0.2 сек при 100 км/ч са точно 5,56 метра разлика - тоест между задната броня на А3-ката и предната на А4-ката ще влезе една цяла А3 и още 1/3 от нея (това е, за да си представиш нагледно ситуацията), а над 100 разликите стават още по-големи вече. А по тая логика А4 няма предимства пред А6, А6 пък няма пред А8 и т.н. Всеки се разпростира според предпочитанията и чергата си.
  9. Защо да няма? Въпрос на гледна точка - по-лека, по-пъргава, по-бърза с еднакви мотори (защото е по-лека) при по-нисък разход на гориво (пак поради същата причина), по-евтина поддръжка. Зависи кой какво търси.
  10. Някой знае ли каква е разликата между VST и VSI 5W-40? По спецификации гледам са почти еднакви.
  11. Да използвам и аз темата да попитам: този лаптоп става ли? Другият вариант е този Асус, но той е с АМД чаркове? Бюджетът е 900-1000лв, най-много 1100 ако много си струва разликата. Мерси предварително!
  12. @P_PETKOV @Ц Е Ц О Благодаря ви за отговорите! Чудя се има ли смисъл от +50% $ за RUP? @mhi406vt Аз знам, че за помпа-дюза без ДПФ спецификацията е 505.01, а 507.00 е по-нова и заменя 505.01 (в офиц. сервизи), но е по-скоро за по-новите мотори с ДПФ. А това масло VMO си покрива 505.01. Иначе досега колата е карана само с Castrol Edge 5W-30 C3 (505.01), но мисля сега да пробвам някой от двата Равенола (RUP или VMO), да видим ще има ли разлика.
  13. За 4-цил. помпа-дюза без ДПФ (фабрично) как бихте подредили следните масла: RAVENOL VMP SAE 5W-30 RAVENOL RUP SAE 5W-40 RAVENOL VMO SAE 5W-40
  14. Здравейте! От доста време имам теч от ЕГР-а, но тези дни реших да се заема с проблема и да видя откъде точно сълзи. След като почистих хубаво с обезмаслител и покарах малко, установих че капе масло от самата сребриста капачка на ЕГР-а (по-долу съм приложил снимка). Четох доста по форумите, включително и чуждестранни, и доколкото разбрах има няколко възможности за теч от ЕГР-а: 1. уплътнението (О-пръстен) към входящия колектор; 2. уплътнението между ЕГР и тръбата, идваща от изпускателния колектор; 3. "вентилационните" 2 отвора на самия ЕГР, служещи за изравняване с атм. налягане (най-често според прочетеното); и явно 4. някъде от самата "капачка". Доколкото разбрах, ако не тече от някое от уплътненията (точки 1 и 2), значи си е заминала вътре "диафрагмата" на ЕГР-а, т.е. - трябва нов ЕГР. Въпросът ми обаче е дали е нормално изобщо да има масло вътре в ЕГР-а? Че не е нормално да тече - не е, но откъде идва това масло в ЕГР? Да не е да купя нов ЕГР и да протече и той? Забелязах, че на местата на снадките на дебелия черен маркуч, идващ от кулера и отиващ към ЕГР (и най-вече там, където влиза в ЕГР), има леко омасляване. Това значи ли, че в кулера има масло и той ми пълни ЕГР-а? Колата е с ASZ мотор (131 к.с.). Иначе си върви отлично, отзад не пуши грам (карал съм и аз зад нея да гледам, и баща ми е гледал докато я тормозя), на 10 000км доливам около 700мл 5W-30, и катализатора й още си седи. Въпросът е дали с новия ЕГР ще спре теча или причината за него е някъде другаде?