Jump to content

Figo

Members
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Figo's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Сменихме тази част егр-охладителя и за сега няма наченки на никакви пушаци или дим.
  2. Нови болтове , за водната помпа не съм сигурен , но в момента излезна че не е от там целия филм..
  3. Update , това е пукнато и влиза антифриз дирекно към газовете от двигателя и се смесват, някой ако може да ми обесни какво е да потърся в нета ,че ново е доста скъпо
  4. Майстора явно сега не смята да отваряме главата а да минем с това за 20 лв.. някой ползвал ли го е ?
  5. Figo

    Гарнитура на глава

    До колкото знам от моя ремонт най добре да се шлайфа главата 40-50 лв при стругаря , при нас я тестваха уж за пукнати за още 40лв , сменят се най-добре и болтовете около главата и там 50 лв гарнитурата вече колкото си я намериш , смениха ни и уплътнения около дюзи но там нз как стоят нещата .
  6. 800 лева с работата(300лв)уплътнения болтове и някакви неща дето бяха износени вътре в двигателя, ама щом нямаше файда кво да говоря...
  7. Преди няма и 200-300 км сменихме гарнитурата, тестваха главата и я изшлайфаха. Пак ли на там отива?
  8. Има мехурчета и се втрърдяват и маркучите ... майстора ни посъветва да сложим добавка дето да спре теча.Струва ли си да се пробва или да си търся друг майстор?
  9. тоест нещо в двигателя не сработва ? и не е турбо?
  10. на масло е ,има задушлив мирис на изгоряло.
  11. сега като каза охладителна система, колата ни я пробутаха с не работеща перка отпред на радиатора карахме я така без перка и разбрахме за проблема след като майстора смени гарнитурата. оказа се модула който дава скоростите на перката сменихме го. След това като я подкарах се появи отново този пушек.
  12. След като я купихме и я обслужиха (масло ремъци филтри ) и я покарахме 200-300 км светна лампата за маслото и доляхме след още толкова светна пак и пак доляхме и като се сетихме да проверим щеката беше над мах-а... от тогава не изглежда да е намаляло. Това е от преди смяната на гарнитурата. (доляхме от остатъка който ни върна майстора мисля че беше 5 литра цялата туба). Антифриза намаля и то доста при условие че го смениха при смяната на гарнитурата вече сме долели 1 литър и дори не се напълни над минимума
  13. Крумовград (50 км от Кърджали)
  14. Здравейте , имам проблем с моето a4 Avant b7 1.9 tdi 116 к.с . Колата е нов внос от Италия. Почна да пуши и да губи антифриз майстора ни каза че е от гарнитурата и я смени + всякакви уплътнения около дюзи и доста захабени неща по двигателя . Проблема остана и мисля че стана по-зле . Отидохме на друг майстор той ни каза че е заминало турбото (белия пушек е бил на масло и при форсиране Капе видимо масло от ауспуха). Маслото е над max-a в момента . Вади доста сериозен пушек при студен двигател . Моля ако някой е минал през този филм да даде мнение , не съм компетентен и търся съвет . Благодаря !
×
×
  • Create New...