Jump to content

Lifehatepwn

Members
  • Мнения

    31
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    a6 c6 2.7tdi

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Велико Търново

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Lifehatepwn's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, искам да направя подарък за жената и съм набелязал това ауди https://www.cars.bg/offer/5ed899eda794cb25c9640822 , ако може по-запознатите колеги с този мотор да споделят мнение, както и ако някой забележи нещо по снимките, благодаря предварително.
  2. Малко ъпдейт по темата, в казанчето за хидравличната течност беше останало съвсем малко, около 3-4мм, доста под минимума, явно от там волана скърца и сервото на спирачките отказва, сега ще се търси причина за загубата на течността, видими течове отдолу няма.
  3. Здравейте, днес както си карах забелязах при едно спиране на завой при скорост около 10км/ч , че спирачката ми стана твърда и при натискане се усеща все едно АБС-а работи и колата едвам спря, веднага след това волана започна да скърца и спирачката се оправи и пак омекна както беше, след няколко минути пак го направи, също усетих някакво виене при въртене на волана на място и при ниска скорост, какъв може да е проблема, особено това със спирачката, всичко си е наред и изведнъж пак става твърда и не спира ( засега винаги е при ниска скорост) , най-вероятно ще я закарам с пътна помощ до сервиз в понеделник.. Казанчето за спирачна течност е пълно, дисковете и накладките са нови. Спирачната течност и тя е нова, понеже преди месец сменяха заден цилиндър и смениха и нея.
  4. Lifehatepwn

    Трети стоп А3

    С много дърпане и напъване излизат, както е писал колегата по-горе, и аз счупих 2-3 щипки при ваденето и сега кората хлопа из дупките, ама поне третия ми стоп си свети вече...
  5. Аз доливах до средата - при мен има една стрелка, сочеща надолу, докато се покрие тя доливах. Моята губеше около 100мл. на 100-200км. като не е имало нито капки, нито локви под колата. От сервизът ми каза, че е капало от тройника и се е изпарявало, след ремонта не е губила и грам антифриз.
  6. Ще пробвам утре, аз я паля с 2-3 натискания на газта и с леко задавяне пали, не съм пробвал чак до долу. Моя разход е нормален и на газ, и на бензин, след ходене при майстор за проверка на всичко по запалителната система проблеми няма, не е и датчика за охл. течност, майсторът ми каза, че е или от газовото или от някоя дюза.
  7. Здравейте, колеги, отскоро се появи странен проблем, колата пали малко трудно сутрин, при завъртане на ключа уж пали, но се тресе 3-4 секунди сякаш работи на 3 цилиндъра и оборотите играят около 500-700 и после изведнъж се оправя и заработва нормално. Прави го само на първо палене и то не всеки път, горивният филтър е нов на около 2000км. и забелазах, че го прави главно, когато колата е паркирана на неравности ( пред блока не е асфалтирано и спираме със съседите на нещо като полянка), ако я паля за първи път на работа на равно и асфалтирано си пали без проблем. Освен това от време на време, когато е студена се опитва да гасне и пресвятва лампата за акумулатора, при подаване на газ се оправя и като загреее изчезва изцяло проблема. Предположих, че може да е от некачествено гориво, но вече от 2 различни бензиностанции пак има проблем, колата има АГУ, но си пали на бензин и резервоара винаги е пълен над 1/2.
  8. Lifehatepwn

    Обороти при 140 км/ч

    И моите са точно така, през ден карам 30-40 минути по Хемус с тези обороти, даже от време на време на 5000-5500 при изпреварване не е имало проблем.
  9. Колега на мен ми светва лампата за маслото на контакт и после се маха, може би крушката ти е заминала. Иначе моят проблем се оказа датчик, 30лв. смяна с труда и мерене на налягане на маслото.
  10. Моето табло е май някакво по-старо, колата е 97г. няма никакъв текст и е с аналогов часовник, няма и термометър, символът представлява точно червена лейка без никакъв текст. Ще я карам на майстор тия дни и ще пиша какъв е бил проблема.
  11. Здеавейте, колеги. Вчера пренасях едни багажи с А3ката, никакви проблеми нямаше, днес натоварих зимните гуми и на един баир взе да пищи лампата за маслото и свети в червено. Спрях на момента и оставих колата за 30 40 минути, проверих маслото и беше малко под средата, докато я закарам в нас пак светна 2 пъти, пищи за 3 4 секунди и изгася. Колата си върви нормално, на контакт не свети лампата, нито при работа на място, светва 1-2 минути след потегляне. Някакави идеи от какво може да е? Маслото е 10w40, сменяно преди 1100км. филтъра също. Долях масло почти догоре и пак я подкарах, пак се разпищя 2-3 пъти.
  12. Аз сложих пак Т5, не диодни, а обикновени, бяха 1.49лв. за 2 броя, само че в магазина имаше 1.2W , а на стопът пише 2.3W, но 2.3 не намерих никъде, пластмасата я закрепих някак и за сега не хлопа, поне сега си светят всички, преди бяха останали само 2 от 10. Крушките са бели, светят червено заради червения капак. Покрай тях смених и на плафона на номера, малко трудно се бърка, понеже номера пречи, но от малкото място, което се отваря наклоних настрани плафона и с игла избутах старата крушка, новата с ръка успях да я набутам някак, в багажника плафоните ако някой се чуди като мен как се сменят аз успях да ги откопчея от щипката отзад, с малко бъркане се стига като махнеш "тайниците" в багажника от където се бърка да се сменят и крушките на стоповете и задните мигачи, от дясната страна е малко по-трудно понеже е и машинката за заключването на капака на резервоара там.
  13. Днес гледах, няма как да се изкара кората от този кръгъл нит без счупване и аз си мислех, че има дупка в пластмасата, но явно само на снимката изглежда така, успях обаче да сваля стопа, беше хванат с един болт за капака на багажника и има много малко място ако не се свали кората, крушките са 10 и утре ще ги сменям, дано не изгорят пак набързо, че това упражнение с ваденето на стопа ми отне почти час, Отделно двете щипки на кората около самия стоп се извадиха и сега няма място да ги сложа пак и сигурно ще хлопа докато карам, но здраве да е.. по-нататък освен да счупя пластмасата около тези нитове и да сваля цялата кора, за да ги наместя пак..
  14. Здравейте, колеги и аз пробвах да сменя крушките на третия стоп, свалих горната кора, под която е моторчето за задната чистачка, но долната под която е третият стоп в двата горни края е захваната с нещо като пломба или нит, напъвах я с отвертка, но не се маха, има ли някакъв начин да се махнат тези нитове? Пробвах да махна третия стоп без да свалям цялата долна кора, но има много малко място и ме е страх да не я счупя. Ето за това става въпрос:
  15. Здравейте, от към средата на зимата колата започна да губи по малко антифриз, като главно го прави на градско, извънградско рядко намаля, дори след 200-300км, но градско и след 10тина после като проверя е намаляло с около 50мл., до сега съм долял може би към 700мл. ( не концентрат ), за около 4-5 месеца като доливам по около 50мл. колкото да е над минимума и след няколко дена на градско пак е паднало точно на чертата за минимума. Антифризът е Г12 HEPU и винаги е разреждан с дейонизирана вода, бистър е, маслото не е нито намаляло, нито се е увеличавало, също проверявах при първо палене дали ще изпуши синьо, но не пуши нищо, колата си върви както нормално, нито загрява нито има някакви други признаци, единствено от последния месец забелязах, че челния прозорец става леко замазан, все едно е бърсан с нещо и е от вътрешната страна, появява се без да съм пускал парно или климатроника и не изглежда мазно, маха се лесно и със суха кърпа и на следващия ден се появава пак.. Къде да започна да търся проблема, за сега проверих само капачката на казанчето, гумения пръстен си е като нов, а антифриза не бълбука нито веднага след палене, нито когато колата е карана 30-40минути градско само на 1-2 предавка, както и градусите постоянно са си на 90. Отдолу няма никакви течове, освен да капе някъде и да се изпарява.. Колата е с ГИ Ловато, 1.6 АЕН.
×
×
  • Create New...