Jump to content

freeloader

Members
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 Sportback

Персонална информация

  • Локация
    Ямбол

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

freeloader's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте отново, колата беше в сервиз, оказа се че проблема е в инсталацията, към момента колата пали и върви нормално, без лампи по таблото.
  2. Здравейте, днес на път започна да ми мига подгрева, на светофарите вместо да поддържа около 900 оборота, държи около 1000, колата изгасна един два пъти по светофарите, както и да е въртиш пали и продължава, на излизане от града пак почна да свети подгрева, реших да отбия да я изгася и да я запаля пак за да спре да мига ( до този момент се получаваше трика), изгасих я но не пожела да запали подгрева вече не спираше да мига, откачих клемата на акумулатора (с идеята да се изчистят грешките) резултат никакъв. В крайна сметка с припомпване педала на газта и въртене около 10-15 секунди колата запали и се прибрах вкъщи. Друго което забелязах че колата беше доста мудна, ускорява супер бавно, по баири бавничко скороста пада без значение че педала на газта е натиснат до долу. Имам още един дебитомер, мисля си утре да пробвам как ще е с него. След като се прибрах понеже първото което ми дойде на ум за трудното палене и припомпването беше помпата в резервоара, изкарах я и закачих едно маркуче на нея, завъртях ключа пръсна малко и до там след това въртях ключа но нафта не потече( не знам дали така трябва да е). Общо взето това са нещата които забелязах, ако имате идеи ще се радвам да ги чуя. Весело изкарване на новата година!
  3. Ще отида да ги погледнат значи.Благодаря за съвета.
  4. Здрасти, сега видях една снимка, която си качил и ти свети чека, как разбра че е от егр-то, понеже и на мен ми свети и имам съмнения че е от него макар че го чистих скоро.

    1. Show previous comments  1 more
    2. freeloader

      freeloader

      Дава си грешка за него така ли? Понеже аз мислих че датчика е само за дросела и ако има проблем с егр-то евентуално да излезе като грешка дебитомер?

    3. bsdnikolov

      bsdnikolov

      Най-сигурния начин за проверка на EGR с VCDS:

       

      000.png

       

      0000.png

       

      image.png

       

      image.png

       

      Чукваш педалът на газта да активираш EGR-а (защото при работа на място компютърът на двигателя го затваря след 3 минути) и гледаш дали стойностите на втори и трети блок са приблизително еднакви и са в границите 240-270 mg/str.

       

      image.png

       

      При неизправен EGR ще имаш разлика от приблизително 200 mg/str. между втори и трети блок.

       

      А при софтуерно изключен EGR ще имаш приблизително следните стойности на трети канал:

       

      Engine_01.png

    4. freeloader

      freeloader

      Ясно, ще го проверя. Благодаря.

  5. Ако е от тях, няма ли хаотично да се проявява проблема, иначе я тествахме в движение, всичко си е в норма и пак излезе същата грешка
  6. Здравейте, колата е 2.0 TDI BKD мотор, от както съм я купил вече година при диагностика ми излиза грешка P0101 Mass Air Flow Sensor, Implausible Signal, като последния месец почна да ми излиза и чека. Кога се случва това, чистя грешката карам си няколко дни градско, излизам извън града карам 100 км, всичко е ок. Паля колата тръгвам да се прибирам и след няколко км светва чека, следва диагностика и отново P0101. Дебитомера е ок, тъй като пробвах с 2 други които е сигурно че работят. Отварях ЕГР и дросел изчистих ги, всмукателните колектори също няма особено замърсяване. Колата си върви според мен, пример 4 човека скорост 180 без проблеми. Та въпроса ми е от какво друго може да е, възможно ли е да е запучен катализатора?
×
×
  • Create New...