Това е тотално неоправдано за атмосферен двигател. Срещу едни минимум 600-700 лв. се получават не повече от 10-15 к.с., които няма и да бъдат усетени на тези коли по 300 к.с. и нагоре. Отделно, ако това не бъде измерено, всичко си остава в главата на доволния клиент.
Аз бих направил две неща, ако съм толкова мераклия:
- диагностика на двигателя и дино-тест, който да покаже какви мощност и въртящ момент реално достигат до земята;
- смяна на важни компоненти/консумативи като свещи, бобини, дебитомер, спортен въздушен филтър K&N, хубаво масло, оптимален размер гуми и джанти (20-ки с баници 275/30/20 си товарят във всеки случай), състояние на вериги и обтегачи (дали има промяна в ъглите на разпр. валове), състояние на клапите на всмукателния колектор и т.н.
Фактически ако двигателят си е в нормално изправно състояние, той ще си дава каквото е предвидено.
Като си купим S8 D4 ще чипваме турбинките....след 10 години поне