Jump to content

Любо_87

Members
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Любо_87

  • Рожден ден 11.02.1987

Друго

  • Kaра
    A8 D2 4.2L 2002г LPG

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София
  • Интереси
    Пари, коли, жени, деца.. :) Обичайното!

Последни посетители

432 профилни разглеждания

Любо_87's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Подвел съм леко с инфото. Единият ми ключ е с допълнително, супер малко винтче, слагано от предишния собственик, което държи двете половини заедно. Другият си е в оригинално състояние и отварянето е с една отвертка в чопчето (силно се напъва, доста яко държи).
  2. Който е поддържан и гледан. Всеки двг си има своите + и -, но този с история и навременна поддръжка би трябвало да е ок. При всички скъпи, луксозни и сложни автомобили има проблеми, без значение марка и модел.
  3. Това е тотално неоправдано за атмосферен двигател. Срещу едни минимум 600-700 лв. се получават не повече от 10-15 к.с., които няма и да бъдат усетени на тези коли по 300 к.с. и нагоре. Отделно, ако това не бъде измерено, всичко си остава в главата на доволния клиент. Аз бих направил две неща, ако съм толкова мераклия: - диагностика на двигателя и дино-тест, който да покаже какви мощност и въртящ момент реално достигат до земята; - смяна на важни компоненти/консумативи като свещи, бобини, дебитомер, спортен въздушен филтър K&N, хубаво масло, оптимален размер гуми и джанти (20-ки с баници 275/30/20 си товарят във всеки случай), състояние на вериги и обтегачи (дали има промяна в ъглите на разпр. валове), състояние на клапите на всмукателния колектор и т.н. Фактически ако двигателят си е в нормално изправно състояние, той ще си дава каквото е предвидено. Като си купим S8 D4 ще чипваме турбинките....след 10 години поне
  4. Потвърждавам. Преди секунди отворих единия от моите ключове и наистина, вътре са 2 броя батерии CR1620 3V Energizer. Тичам до Кауфланд да си купя 4 броя и да ги подновя превантивно, че с тези наши коли на по 15 и повече години никой не знае кога са сменяни. Отварянето е повече от елементарно. Необходима е една фина отвертка (аз го направих с връх на нож), която развива малък винт под сгънатия ключ. После се разделя ключът на две и тази част с копчетата се разцепва лекичко, и воала!
  5. Това доста време съм го мислил. Аз ако някой ден имам парите за такава бегачка, разходът за гориво ще стои на последно място. Доколкото се познавам обаче, само заради опита, дори и да имам достатъчно финансови средства да не мисля за поддръжка и т.н., пак ще я газифицирам с каквото ми предложи пазара и според възможното. Дали ще е с течна или газообразна фаза, важното е да стане качествено и изпипано, да не светят лампи и прочие. Бъдещето ще покаже. Така или иначе атмосферни с индиректно впръскване почти не останаха, така че следващата кола ще бъде пак близо до А8 като клас и ще бъде с по-щадящо природата гориво.
  6. Здравейте! Мисля, че тук въпросът опира до това кой как възприема нещата. Аз като си купувах моята края на 2016 г., след точно 3 дни вече беше газифицирана с качествена уредба за 2000 лв., 2 изпарителя и прочие. По принцип мисля да я карам докато се разпадне... Да не казвам, че се изплати за година и малко. Авторът просто да си нагласи паричките и най-важното - да си я сложи в проверен сервиз, в който работят кадърни и начетени майстори. Няма срамно да се кара на каквото и да било, все пак си е лично решение. Ако се кара по 3 000 км. за година и не се планира да бъде използвана повече от година две - да, газта губи всякакъв смисъл. И мечтаната RS6 да си купя някой ден, пак може би ще я газифицирам с течна фаза. Проблемът ни в БГ е в неграмотни майстори, мързел и нежелание работата да се свърши както трябва!
  7. Не знам кое е глупост и кое не, но колата ми е реална 2002 г., двигател AUW 310 к.с. и по номер на рама в Ауди, към дата 02.01.2019 г., излиза Euro 4. Относно данък в София... През 2019 г. 292 лв. (277 лв. с отстъпка), а през настоящата 419 лв. (399 лв. с отстъпката). Стандарт Euro 4 става задължителен ако не се лъжа от 01.2005 г., но това не пречи още през 2000 г. примерно който и да било производител да реши, че ще отговаря на по-строги екологични изисквания (нещо подобно на future-proofing). Минаването на канал не беше драма преди 1 година, даже се зачудиха как може да бъде Евро 4...не вярваха пичовете. Смяната на талоните ми струва 22 лв. и 2 часа време.
  8. Големите джанти са като токчетата за жените.... красота :))

  9. Моята е Евро 4. Голямо беше учудването ми, когато звъннах в Ауди и ми казаха, че е Евро 4 и няма да дължа никакви пари за издаване на удостоверение. Та колега, звънкаш и питаш. От Младост си го взех за 0лв.
  10. Радвам се, че 1300лв не са на вятъра. Аз направих 1100км почивка из БГ и препотвърждавам, че точно със 110км/ч заключва и грам не мърда. На 108км/ч не заключва и точно с около 50-100 макс оборота играе оборотомерът. Преди това смених маслото (не е ясно дали е сменяно някога преди мен, 287 000км), като даже съм бил с 3 литра по-малко.....та имаше малко подобрение, но това незаключване под 110км/ч си остана.
  11. Колеги дайте насока към кого мога да се обърна в София за смяна на езика от немски на английски? Предполагам всичко става за 5 мин., но за това в "Порше" сигурно ще ми одерат кожата..
  12. И аз съм така. Мърдането на стрелката е леко, но аз го виждам. На 120км държи 2200об/мин. и не мърда, но под това леко го прави. Интересното е, че като я смачкам до дъно, с цел да превключи по-горна предавка на прекъсвач, след това заковава и на 90-100 примерно грам не мърда! След 5 мин пак си започва леко леко. Може ли да опишеш по-подробно колко и кои са тези датчици на антифриза?
  13. Любо_87

    Съвет за свещи

    Колега, аз сложих иридиеви на малката кола (Сузуки Суифт 2000г) и веднага усетих голяма положителна разлика! Ауди-то е с оригинални швейцарски свещи и все още не съм ги пипал, но планирам тази година да мина на иридиеви (Бош, 16-22лв парчето). Според това, което аз съм изчел, на тази кола се полагат еднополюсни. Предполагам, че ще има разлики в паленето и при максимално натоварване. Ако караме в диапазона 30-100км с допиране на педала, разликата ще е трудна за усещане.
×
×
  • Create New...