Scorpio13
Members-
Мнения
15 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
За сега нищо
Персонална информация
-
Локация
София
Последни посетители
Scorpio13's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Audi A6 FSI - Моля за съвет при покупка
Scorpio13 отговори в темата на Scorpio13 - Как и каквo Audi да си купя?
До Celtic Здравей, това, което разбрах: 1. Тази модификация на двигател FSI на Ауди А6 в колата от конкретната обява е ЕА113 и не спада в тази група т.е. не страда ПО ПРИНЦИП от този технически проблем, заложен (не нарочно разбира се )още при проектирането му. "Този двигател няма ясно изразен проблем с висок разход на масло заради бутала/сегменти! Това е проблем на друг тип мотор - ЕА888" Което , обаче не означава, че няма възможност/гаранция да ми даде отново голям разход на масло (по-голям от " нормалното" за двигателите на Audi с директно впръскване и турбина), нагари , а и още по-големи проблеми просто, защото двигателя е на напълно "избушил" и закрепен няка си до продажба, но това е един от рисковете на покупката на кола втора ръка в България. 2. Че няма модификация на тази кола с този двигател "quatro", a толкова исках 3. Проблем с окачаването - толкова до колкото е "алуминиево", като всяко друго с това окачва Благодаря за инфото за мултитроник на тази кола, а токова исках да пробвам автоматик:( Благодаря за пожеланията, дано да имам успех в търсеното! -
Audi A6 FSI - Моля за съвет при покупка
Scorpio13 отговори в темата на Scorpio13 - Как и каквo Audi да си купя?
До robobуg, Здравей, това, което прочетох е, че някой от двигателите на Ауди FSI/TFSI имат някакъв фабричен дефект или "инжинерна грешка" както някой го беше написал в някой от темите и съответно, поради неправилни изчисления за работа на на двигателитя при съответните температурни режими, съчетани с "longlife programa" рекламирана от производителите , доколкото разбрах сързана с ненавременна смяна на маслото, води до запичане на сегменти, съответно не добра/правилна работа на двигателя водеща до силно увеличен разход на масло. Единственният начин за решение на този проблем е смяна на бутала, сегменти с някаквиви си "ревизии", които били пуснати на пазара от Ауди и други фирми производители на бутала/сегменти които се сменят почиства се награ по клапани, глави и т.н и проблема се решава и караш след това дълго и без този проблем. Това, което обаче разбрах със сигурност, а и знам от обща култура, че че тази интервенция, става, като се отвори/цепи двигателя" И най важнот, че струва около 4000 лв (имаше и мнения за по-малко пари) и незнайно с какъв успех в предвид на какъв "майстор" ще поподнеш. Извинявам се на всички, които писаха на моите въпроси ако неправилно съм разбрал нещо. Няма да се връщам пак назад във форума в темите за да цитирам мнения (между впрочем и твои) относно този проблем. Първо защото това, означава да започне една дискусия кой , какво е имал в предвид със своето мнение , за какво и за кого се е отнасяло. Второ съм страшно изморен, след около десет часа работа на компа, и като видя компютюр ми се драйфа. Ако трябва да съм честен, очаквах ти да дадеш едни от най-точните и ясни отговри, защото поне ми се стори, докато четях темите ти си един от най-запознатите във форума с този проблем. А моите първи два въпроса бяха изключително ясни (не констатации): 1, Спада ли този двигател ( от конкретната) обявата в групата на тези двигателите на Ауди А6 FSI/TFSI които имат този "фабричен дефект"???? - ДА или НЕ - това си е чист и конкретен въпрос 2. Ако ДА, кои са тези двигатели/модификации на АУДИ А6 годините (2006-2008/2009) , които не страдат от този "фабричен дефект" ? отново чист и конкретен въпрос. Това което разбрах до момента от колегите , които дадоха конкретна информация и мнения по тези въпроси . е че: 1. Тази модификация на двигател FSI на Ауди А6 в колата от конкретната обява е ЕА113 и не спада в тази група т.е. не страда ПО ПРИНЦИП от този технически проблем, заложен (не нарочно разбира се )още при проектирането му. "Този двигател няма ясно изразен проблем с висок разход на масло заради бутала/сегменти! Това е проблем на друг тип мотор - ЕА888" Което , обаче не означава, че няма възможност/гаранция да ми даде отново голям разход на масло (по-голям от " нормалното" за двигателите на Audi с директно впръскване и турбина), нагари , а и още по-големи проблеми просто, защото двигателя е на напълно "избушил" и закрепен няка си до продажба, но това е един от рисковете на покупката на кола втора ръка в България. 2. Че няма модификация на тази кола с този двигател "quatro", a толкова исках 3. Проблем с окачаването - толкова до колкото е "алуминиево", като всяко друго с това окачване. За сега спирам да пиша, че пак стана "роман" и лягам. Моляте да прочетеш внимателно , това което съм написал (знам, че е дълго!!!) , но се надявам да ме разбереш и ако някъде греша в тово което съм разбрал да ме поправиш. Колкото до сегментите и двете коли, които са карал до момента, Ауди B4, бензин и газифицирано (карах я около 5 години) и Мерцедес C-180 , бензин , и газифицирано (карах я около 7 години) , не съм сменял сегменти.Защо ли???? Не знам. Може би защото са нямали проблем или просто е бил токова неабелижим, че не се е налагало или просто нищо неразбирам. За сведние: B4 ми даваше разход на масло и не беше турбина (не питай колко, просто не помня), и се бях притеснил в началото, но след, като прочетох в книжката му със спецификации и сервизна (беше заедно с колата), Audi си го даваха ясно в нея и беше в границите, които те бяха задали. C-180 - не пипаше маслото!!!!! -
Audi A6 FSI - Моля за съвет при покупка
Scorpio13 отговори в темата на Scorpio13 - Как и каквo Audi да си купя?
До Nikosaul, Отново ти балагодаря за полезната информация!!!! -
Audi A6 FSI - Моля за съвет при покупка
Scorpio13 отговори в темата на Scorpio13 - Как и каквo Audi да си купя?
До EYESCREAM Много благодаря за отговорите на въпросите ми! За съжеление колкото повече чета, толкова повече се обърквам, въпреки че това не ми е първата кола която ще купувам. Факт е, че идвете които съм карал до моента са взети почти на сляпо и съм си носил последвията за това. Единствените главни фактори са били бюджета ми и да ми хареса външни и вътрешно (салона), не че те съветвам да правиш това . Сега реших да разпитам, преди да зпочна да питам във форума, "ПОМОЩ КОЛЕГИ ПОМАГАЙТЕ ИМАМ ПРОБЛЕМ С..........." Колкото до оборотомера. Имах подобен проблем с предишното си Audi B4, по незнайни причини (поне за мен) в определени моменти играеши и дори гаснеше колата, когато паднеше на много ниски обороти по оборотомер, който сякаш просто прекъсваше даже в движение, бях се видял в чудо. С почукване върху него(това го разбрах от яд) оборотомера се включваше и колата се оправяше. Купих от "Италианеца" - това е автоморга в София , цялтата конзола с (оборотомер, скоростомер ит.т ) втора употреба, смених си сам само оборотомера и колата заспа. Не съм имал никакви проблеми докато не я продадох. От останлите неща използвах само крушките за осветление на таблото. И до сега не знам какъв е бил точно проблема, но е факт че го реших така. Жеаляти много още безпроблемни километри и да се радваш на колата! -
Audi A6 FSI - Моля за съвет при покупка
Scorpio13 отговори в темата на Scorpio13 - Как и каквo Audi да си купя?
До Nikosaul, Здравей, много ти благодаря за точните и конкретни отговори! До колкото разбирам и конкретната кола (неависимо с кой от двата двигателя engine code BPJ; BYK ) са потенцилано, подчертавам потенциално проблемните фабричен дефектс със "сегменти", водеш до разход на масло (не говоря за 100 мл.на 1000 км)? Информацията ми за този проблем е единствено и само от този форум. Съгласен съм, че опира до опира до подръжката и дали е правен ремонти на сегментите, но това е божа работа и трудно доказуема поне за мен за това задавам горния въпрос. Да другите дъпроси са по-общи , но като нямам инфо за конкретика не мога да задам по-конкретни.Те и за това са по общи. И пак благодаря! -
Audi A6 FSI - Моля за съвет при покупка
Scorpio13 отговори в темата на Scorpio13 - Как и каквo Audi да си купя?
До robobug , а също и достатъчно четох във форума , но това не дава отговор на въпросите ми. Всички теми се завъртат до за или против бензин/дизел. -
Audi A6 FSI - Моля за съвет при покупка
Scorpio13 отговори в темата на Scorpio13 - Как и каквo Audi да си купя?
До robobug Здравей, извинявай, но питам съвсем конкретно: 1, Товали е Audi A6 (4F; C6)? - колата от обявата https://www.auto.bg/pcgi/details.cgi?adv=11505850775374190&page=1&searchres=2454gd61. ДА/НЕ и ако не е каква е точната модификация и двигател? 2. Това ли е двигателя (по обява е 2007 г, 2000 cb, 170 коня , FSI ,не знам не трябвали да е TFSI ??? и предполагам , че колата е 2006 г. реално до колкото познавам обявите на автоджамбазите на Горубляне) , който както четох тук във форума за който се пише, че е " маслояд" - този който е сфабричен дефект със сегментите и единствания начин за разрешаването му е първоначална инвестиция след покупката от около 4000 лв. за резрешването на този проблем?- Тук само tonko 2.0 T е дал категорично и ясно мнение по въроса "Мотора е FSI с турбо от серията EA113,демек от първите ФСИ-та.Няма изразен голям проблем с харченето на масло" за което му благодаря!, моля за още мнения!!!!! - 3. За колко разход на масло на 1000 или 5000 км приблизително става на въпрос в градско каране ( София) и възможно ли е да се кара без този основен ремонт на сегментите и без това да предизвика много сереиозен проблем на двигателя при редовна смяна на малото на всеки 10000 км и/ или на всяка година. 4. Освен този проблем имали друг сериозен пробем, който може да очаквам (скоростна кутия в случай, че е автоматична или в случай , че ръчна, окачване....) ? (принципно предпочитам автоматична) 5. Имали модификация на бензинов двигател в годините ( 2005-2008 г. реални) , който да не е стози проблем (2,4, 3,2......) И кой е той? 6. Какви други сериозни проблеми може да очаквам от препоръчният от вас двигател/модификация (скоростна кутия в случай, че е автоматична или в случай , че ръчна, окачване....) -
Audi A6 FSI - Моля за съвет при покупка
Scorpio13 отговори в темата на Scorpio13 - Как и каквo Audi да си купя?
До МММ1, Здравей, повярвай ми и на мен не ми се пише такивава "романи" , но виждам , че темата се измества към общо известни факти за бъгларските атоджамбази и автокъщи-автоморги, затова се опитвам да я върна към моите конкретни въпроси за конкретната кола за помощ и съдействие. Напълно съм съгласен с теб, че има и по-големи двигатели и по-добри модификации и за quatro- то. Но това мога да си позволя , това ми е бюджета. И на мен си кара S8 quatro, 2016 g, s-tronik, mutitronik, tiptronik, quarto, full extry и не знам какво си още за, които дори и нямам представa, какво означават, a камоли какво правят. А да знеш кави видях днес на авосолана в София !!!!!! Колата която си посочил е супер, ENGINE SPECIFICATIONS – 2.0 TFSI 6MT (170 HP) C6 -quatro производство 2005-2008 г. (извинявай за тъпия въпрос, ама не ли същата модификация , като в обявата за която питам(освен, че не е куатро и не е автоматик)? https://www.auto.bg/pcgi/details.cgi?adv=11505850775374190&page=1&searchres=2454gd61. Пак казвам, нъпълно съм объркан в тези модификации на Audi. Затови първия ми въпрос в началото на темата е 1, Товали е Audi A6 (4F; C6)? (колата от обявата) ако, не коя е тази модифиакация? Втори въпрос 2. Това ли е двигателя (за колата от обявата е 2007 г, 2000 cb, 170 коня , FSI ,не знам не трябвали да е TFSI ??? и предполагам , че колата е 2006 г. реално до колкото познавам обявите на автоджамбазите на Горубляне) , който както четох тук във форума за който се пише, че е " маслояд" - този който е сфабричен дефект със сегментите и единствания начин за разрешаването му е първоначална инвестиция след покупката от около 4000 лв. за резрешването на този проблем? -
Audi A6 FSI - Моля за съвет при покупка
Scorpio13 отговори в темата на Scorpio13 - Как и каквo Audi да си купя?
Здравейте колеги, за Горубляне и Дупница съм наясно ( или поне так си мисля) и всички са наясно, че купуват възможно най-евтините "коли" от Германия, Италия, Швецария и т.н. Там хората се на "идиоти" и не продват колите си ей така, щот им е кеф или защото са милионери(милионерите просто не карат такива коли и да съм са по точен не Ги возят в такива коли). Под "евтини" коли разбирайте такива (в най-добрия случай) , на които подръжката, ремонта, данъци и застраховки, технически прегледи .....не отговартя на възможностите им и на алтерантивити в съответната държава към момента. Просто въпрос на сметка. И те си я правят много добре. Тук още много мога да пиша по този въпрос. Запaзените и хубави автомобили се продават в автосалони (виждал съм ги с очите си) , коли преминали техните техически прегледи и цените им нямат нищо общо с тези в България, та дори и с тези в moblile. de, но не това е темата. На Горубляне и Дупница ми е ясно, че превят разни сглобки, пребоядисване, пудрене и т.н. , предполагма, че е и в с. Труд е така. Просто са си организирали манифуктара покрай всички автокъщи в района , но както писах и вече, това можем да си позволим това караме. Мога да Ви опиша и пресен случай с(мен на Горубляне с "автоджмабазите"(нали гледам за кола), но пак не е в темата. Това за което е питам и искам помощ и информация е: 1, Товали е Audi A6 (4F; C6)? - https://www.auto.bg/pcgi/details.cgi?adv=11505850775374190&page=1&searchres=2454gd61. 2. Това ли е двигателя (по обява е 2007 г, 2000 cb, 170 коня , FSI ,не знам не трябвали да е TFSI ??? и предполагам , че колата е 2006 г. реално до колкото познавам обявите на автоджамбазите на Горубляне) , който както четох тук във форума за който се пише, че е " маслояд" - този който е сфабричен дефект със сегментите и единствания начин за разрешаването му е първоначална инвестиция след покупката от около 4000 лв. за резрешването на този проблем?- Тук само tonko 2.0 T е дал категорично и ясно мнение по въроса "Мотора е FSI с турбо от серията EA113,демек от първите ФСИ-та.Няма изразен голям проблем с харченето на масло" за което му благодаря!, моля за още мнения!!!!! 3. За колко разход на масло на 1000 или 5000 км приблизително става на въпрос в градско каране ( София) и възможно ли е да се кара без този основен ремонт на сегментите и без това да предизвика много сереиозен проблем на двигателя при редовна смяна на малото на всеки 10000 км и/ или на всяка година. 4. Освен този проблем имали друг сериозен пробем, който може да очаквам (скоростна кутия в случай, че е автоматична или в случай , че ръчна, окачване....) ? (принципно предпочитам автоматична) 5. Имали модификация на бензинов двигател в годините ( 2005-2008 г. реални) , който да не е стози проблем (2,4, 3,2......) И кой е той? 6. Какви други сериозни проблеми може да очаквам от препоръчният от вас двигател/модификация (скоростна кутия в случай, че е автоматична или в случай , че ръчна, окачване....) Смятам, че моите въпроси са резонни, правилно зададени и най важното, ще дадат информация за всички, които са се ориентирали към покупка на Audi А6 FSI - бензин между 2006-2008/2009 г. Не питам за дизели. -
Audi A6 FSI - Моля за съвет при покупка
Scorpio13 отговори в темата на Scorpio13 - Как и каквo Audi да си купя?
До Misho 82 Здравей, какво имаш в предвид? Какъв е проблема? -
Audi A6 FSI - Моля за съвет при покупка
Scorpio13 отговори в темата на Scorpio13 - Как и каквo Audi да си купя?
До robobug Здравей, колега, Какво имаш в предвид с това "глупости" ? За кое мнение е насочено, че нешо загубих нишката? За това, че този двигател няма този фабричен проблем със сегментите? До tonko2.0Т , Glavanizer и DJANO Благодаря Ви за мненията и информацията! Колеги, а как е окачването на това Audi, скъпо ли е за подръжка? -
Audi A6 FSI - Моля за съвет при покупка
Scorpio13 отговори в темата на Scorpio13 - Как и каквo Audi да си купя?
До tonko2.0T. Благодаря за информацията! Тоест при тази модификация и този тип двигател проблема е решен? -
Audi A6 FSI - Моля за съвет при покупка
Scorpio13 отговори в темата на Scorpio13 - Как и каквo Audi да си купя?
До Glavanizer Благодаря ти за меннието колега, и информацията. Тоест това е модифиакация 4F; C6)? Колкото до това, че всичко си е до колата (подръжка, ремонти, километри .........) съм абсолютно съгласен с теб. Чист късмет Напълно съм наясно, че това е кола внесена с незнайно колко проблема и оправяна/ дооправяна тук. Виждал съм с очита си как и в какво съсояние пристигат колите в Бълагария (включително и със скоростни кутии в багажниците .........). Тук ги "оправят" , досглобяват, прбоядисват/пастират, изчистват, напудрят и айде .....Както и да е толкова можем да си позволим, това караме. Обръщам се тук за мнение, защото има хора които повече разбират от мен. Много се съмнявам, че колата е на 191 000 км, според мен е на около 300 000 км (+- 20 000 км.). Дали му е оправен фабричния дефект също силно се съмянвам, най-вероятно това е една от основните причини да е се появила в България на пазара:) Притеснява ме (след четенето в този форум), че в момента в който и сменя маслото , (което ще направя веднага след покупката, заедно със смяната на андренаж, ролки, ремък, филтри) ще константирам, че харчи 1л. масло на 200 км и ще трябва да правя основен ремонт за 4000 лв, което е извън моите възможности, време, а и разбирания. Тоест според теб това е кола 2006г, като и аз си мислех и е TFSI? Извинявай, но ако те разбирам искаш да кажеш , че с този салон наистина е година на производство 2006/2007 или искаш да кажеш, че лъжат и са монтирали този салон тук за заблуда на купувача? До преди 8 г. карах Audi B4 ( бях изключително доволен от нея), до преди една седмица карах Mercedes C-180 (отново бях изключително доволен, но много ми липсваше динамиката). Преди да купя Mercedesa , исках да си купя A4(преди 8 години), но коментарите и информацията относно "слабото" предно окачване за нашите пътища и скъпата подръжка на предното окачване ме отказаха и се сдобих с с Мерцедес. -
Здравейте, искам да си купя Audi межу 2006 и 2008/2009 г. (реална) , бензинов двигател, имам интерс към една от обявите това е линка към нея: https://www.auto.bg/pcgi/details.cgi?adv=11505850775374190&page=1&searchres=2454gd61. (ценанта ще се коментира разбира се) Искам предварително да се извиня за мoже би глупавите въпроси, но съм малко лаик в модификациите на Audi. Въпроите ми са: 1, Товали е Audi A6 (4F; C6)? 2. Това ли е двигателя (по обява е 2007 г, 2000 cb, 170 коня , FSI ,не знам не трябвали да е TFSI ??? и предполагам , че колата е 2006 г. реално до колкото познавам обявите на автоджамбазите на Горубляне) , който както четох тук във форума за който се пише, че е " маслояд" - този който е сфабричен дефект със сегментите и единствания начин за разрешаването му е първоначална инвестиция след покупката от около 4000 лв. за резрешването на този проблем? 3. За колко разход на масло на 1000 или 5000 км приблизително става на въпрос в градско каране ( София) и възможно ли е да се кара без този основен ремонт на сегментите и без това да предизвика много сереиозен проблем на двигателя при редовна смяна на малото на всеки 10000 км и/ или на всяка година. 4. Освен този проблем имали друг сериозен пробем, който може да очаквам (скоростна кутия в случай, че е автоматична или в случай , че ръчна, окачване....) ? (принципно предпочитам автоматична) 5. Имали модификация на бензинов двигател в годините ( 2005-2008 г. реални) , който да не е стози проблем (2,4, 3,2......) И кой е той? 6. Какви други сериозни проблеми може да очаквам от препоръчният от вас двигател/модификация (скоростна кутия в случай, че е автоматична или в случай , че ръчна, окачване....) Искам предварително да благодаря на всички, които отговорят на въпросите ми и съм сигурен, че ще ми е от полза! (бил съм член на този форум преди 10 г. и със се опитвал да помогна от моя личен опит, доколкото мога) Моля ви да не говорим за дизелови двигатели( достачно се начетох във форума за и против бензин/дизел). Не че имам против дизела, но пък там съм още по зле.:)