Jump to content

Scorpio13

Members
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    За сега нищо

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

456 профилни разглеждания

Scorpio13's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. До Celtic Здравей, това, което разбрах: 1. Тази модификация на двигател FSI на Ауди А6 в колата от конкретната обява е ЕА113 и не спада в тази група т.е. не страда ПО ПРИНЦИП от този технически проблем, заложен (не нарочно разбира се )още при проектирането му. "Този двигател няма ясно изразен проблем с висок разход на масло заради бутала/сегменти! Това е проблем на друг тип мотор - ЕА888" Което , обаче не означава, че няма възможност/гаранция да ми даде отново голям разход на масло (по-голям от " нормалното" за двигателите на Audi с директно впръскване и турбина), нагари , а и още по-големи проблеми просто, защото двигателя е на напълно "избушил" и закрепен няка си до продажба, но това е един от рисковете на покупката на кола втора ръка в България. 2. Че няма модификация на тази кола с този двигател "quatro", a толкова исках 3. Проблем с окачаването - толкова до колкото е "алуминиево", като всяко друго с това окачва Благодаря за инфото за мултитроник на тази кола, а токова исках да пробвам автоматик:( Благодаря за пожеланията, дано да имам успех в търсеното!
  2. До robobуg, Здравей, това, което прочетох е, че някой от двигателите на Ауди FSI/TFSI имат някакъв фабричен дефект или "инжинерна грешка" както някой го беше написал в някой от темите и съответно, поради неправилни изчисления за работа на на двигателитя при съответните температурни режими, съчетани с "longlife programa" рекламирана от производителите , доколкото разбрах сързана с ненавременна смяна на маслото, води до запичане на сегменти, съответно не добра/правилна работа на двигателя водеща до силно увеличен разход на масло. Единственният начин за решение на този проблем е смяна на бутала, сегменти с някаквиви си "ревизии", които били пуснати на пазара от Ауди и други фирми производители на бутала/сегменти които се сменят почиства се награ по клапани, глави и т.н и проблема се решава и караш след това дълго и без този проблем. Това, което обаче разбрах със сигурност, а и знам от обща култура, че че тази интервенция, става, като се отвори/цепи двигателя" И най важнот, че струва около 4000 лв (имаше и мнения за по-малко пари) и незнайно с какъв успех в предвид на какъв "майстор" ще поподнеш. Извинявам се на всички, които писаха на моите въпроси ако неправилно съм разбрал нещо. Няма да се връщам пак назад във форума в темите за да цитирам мнения (между впрочем и твои) относно този проблем. Първо защото това, означава да започне една дискусия кой , какво е имал в предвид със своето мнение , за какво и за кого се е отнасяло. Второ съм страшно изморен, след около десет часа работа на компа, и като видя компютюр ми се драйфа. Ако трябва да съм честен, очаквах ти да дадеш едни от най-точните и ясни отговри, защото поне ми се стори, докато четях темите ти си един от най-запознатите във форума с този проблем. А моите първи два въпроса бяха изключително ясни (не констатации): 1, Спада ли този двигател ( от конкретната) обявата в групата на тези двигателите на Ауди А6 FSI/TFSI които имат този "фабричен дефект"???? - ДА или НЕ - това си е чист и конкретен въпрос 2. Ако ДА, кои са тези двигатели/модификации на АУДИ А6 годините (2006-2008/2009) , които не страдат от този "фабричен дефект" ? отново чист и конкретен въпрос. Това което разбрах до момента от колегите , които дадоха конкретна информация и мнения по тези въпроси . е че: 1. Тази модификация на двигател FSI на Ауди А6 в колата от конкретната обява е ЕА113 и не спада в тази група т.е. не страда ПО ПРИНЦИП от този технически проблем, заложен (не нарочно разбира се )още при проектирането му. "Този двигател няма ясно изразен проблем с висок разход на масло заради бутала/сегменти! Това е проблем на друг тип мотор - ЕА888" Което , обаче не означава, че няма възможност/гаранция да ми даде отново голям разход на масло (по-голям от " нормалното" за двигателите на Audi с директно впръскване и турбина), нагари , а и още по-големи проблеми просто, защото двигателя е на напълно "избушил" и закрепен няка си до продажба, но това е един от рисковете на покупката на кола втора ръка в България. 2. Че няма модификация на тази кола с този двигател "quatro", a толкова исках 3. Проблем с окачаването - толкова до колкото е "алуминиево", като всяко друго с това окачване. За сега спирам да пиша, че пак стана "роман" и лягам. Моляте да прочетеш внимателно , това което съм написал (знам, че е дълго!!!) , но се надявам да ме разбереш и ако някъде греша в тово което съм разбрал да ме поправиш. Колкото до сегментите и двете коли, които са карал до момента, Ауди B4, бензин и газифицирано (карах я около 5 години) и Мерцедес C-180 , бензин , и газифицирано (карах я около 7 години) , не съм сменял сегменти.Защо ли???? Не знам. Може би защото са нямали проблем или просто е бил токова неабелижим, че не се е налагало или просто нищо неразбирам. За сведние: B4 ми даваше разход на масло и не беше турбина (не питай колко, просто не помня), и се бях притеснил в началото, но след, като прочетох в книжката му със спецификации и сервизна (беше заедно с колата), Audi си го даваха ясно в нея и беше в границите, които те бяха задали. C-180 - не пипаше маслото!!!!!
  3. До Nikosaul, Отново ти балагодаря за полезната информация!!!!
  4. До EYESCREAM Много благодаря за отговорите на въпросите ми! За съжеление колкото повече чета, толкова повече се обърквам, въпреки че това не ми е първата кола която ще купувам. Факт е, че идвете които съм карал до моента са взети почти на сляпо и съм си носил последвията за това. Единствените главни фактори са били бюджета ми и да ми хареса външни и вътрешно (салона), не че те съветвам да правиш това . Сега реших да разпитам, преди да зпочна да питам във форума, "ПОМОЩ КОЛЕГИ ПОМАГАЙТЕ ИМАМ ПРОБЛЕМ С..........." Колкото до оборотомера. Имах подобен проблем с предишното си Audi B4, по незнайни причини (поне за мен) в определени моменти играеши и дори гаснеше колата, когато паднеше на много ниски обороти по оборотомер, който сякаш просто прекъсваше даже в движение, бях се видял в чудо. С почукване върху него(това го разбрах от яд) оборотомера се включваше и колата се оправяше. Купих от "Италианеца" - това е автоморга в София , цялтата конзола с (оборотомер, скоростомер ит.т ) втора употреба, смених си сам само оборотомера и колата заспа. Не съм имал никакви проблеми докато не я продадох. От останлите неща използвах само крушките за осветление на таблото. И до сега не знам какъв е бил точно проблема, но е факт че го реших така. Жеаляти много още безпроблемни километри и да се радваш на колата!
  5. До Nikosaul, Здравей, много ти благодаря за точните и конкретни отговори! До колкото разбирам и конкретната кола (неависимо с кой от двата двигателя engine code BPJ; BYK ) са потенцилано, подчертавам потенциално проблемните фабричен дефектс със "сегменти", водеш до разход на масло (не говоря за 100 мл.на 1000 км)? Информацията ми за този проблем е единствено и само от този форум. Съгласен съм, че опира до опира до подръжката и дали е правен ремонти на сегментите, но това е божа работа и трудно доказуема поне за мен за това задавам горния въпрос. Да другите дъпроси са по-общи , но като нямам инфо за конкретика не мога да задам по-конкретни.Те и за това са по общи. И пак благодаря!
  6. До robobug , а също и достатъчно четох във форума , но това не дава отговор на въпросите ми. Всички теми се завъртат до за или против бензин/дизел.
  7. До robobug Здравей, извинявай, но питам съвсем конкретно: 1, Товали е Audi A6 (4F; C6)? - колата от обявата https://www.auto.bg/pcgi/details.cgi?adv=11505850775374190&page=1&searchres=2454gd61. ДА/НЕ и ако не е каква е точната модификация и двигател? 2. Това ли е двигателя (по обява е 2007 г, 2000 cb, 170 коня , FSI ,не знам не трябвали да е TFSI ??? и предполагам , че колата е 2006 г. реално до колкото познавам обявите на автоджамбазите на Горубляне) , който както четох тук във форума за който се пише, че е " маслояд" - този който е сфабричен дефект със сегментите и единствания начин за разрешаването му е първоначална инвестиция след покупката от около 4000 лв. за резрешването на този проблем?- Тук само tonko 2.0 T е дал категорично и ясно мнение по въроса "Мотора е FSI с турбо от серията EA113,демек от първите ФСИ-та.Няма изразен голям проблем с харченето на масло" за което му благодаря!, моля за още мнения!!!!! - 3. За колко разход на масло на 1000 или 5000 км приблизително става на въпрос в градско каране ( София) и възможно ли е да се кара без този основен ремонт на сегментите и без това да предизвика много сереиозен проблем на двигателя при редовна смяна на малото на всеки 10000 км и/ или на всяка година. 4. Освен този проблем имали друг сериозен пробем, който може да очаквам (скоростна кутия в случай, че е автоматична или в случай , че ръчна, окачване....) ? (принципно предпочитам автоматична) 5. Имали модификация на бензинов двигател в годините ( 2005-2008 г. реални) , който да не е стози проблем (2,4, 3,2......) И кой е той? 6. Какви други сериозни проблеми може да очаквам от препоръчният от вас двигател/модификация (скоростна кутия в случай, че е автоматична или в случай , че ръчна, окачване....)
  8. До МММ1, Здравей, повярвай ми и на мен не ми се пише такивава "романи" , но виждам , че темата се измества към общо известни факти за бъгларските атоджамбази и автокъщи-автоморги, затова се опитвам да я върна към моите конкретни въпроси за конкретната кола за помощ и съдействие. Напълно съм съгласен с теб, че има и по-големи двигатели и по-добри модификации и за quatro- то. Но това мога да си позволя , това ми е бюджета. И на мен си кара S8 quatro, 2016 g, s-tronik, mutitronik, tiptronik, quarto, full extry и не знам какво си още за, които дори и нямам представa, какво означават, a камоли какво правят. А да знеш кави видях днес на авосолана в София !!!!!! Колата която си посочил е супер, ENGINE SPECIFICATIONS – 2.0 TFSI 6MT (170 HP) C6 -quatro производство 2005-2008 г. (извинявай за тъпия въпрос, ама не ли същата модификация , като в обявата за която питам(освен, че не е куатро и не е автоматик)? https://www.auto.bg/pcgi/details.cgi?adv=11505850775374190&page=1&searchres=2454gd61. Пак казвам, нъпълно съм объркан в тези модификации на Audi. Затови първия ми въпрос в началото на темата е 1, Товали е Audi A6 (4F; C6)? (колата от обявата) ако, не коя е тази модифиакация? Втори въпрос 2. Това ли е двигателя (за колата от обявата е 2007 г, 2000 cb, 170 коня , FSI ,не знам не трябвали да е TFSI ??? и предполагам , че колата е 2006 г. реално до колкото познавам обявите на автоджамбазите на Горубляне) , който както четох тук във форума за който се пише, че е " маслояд" - този който е сфабричен дефект със сегментите и единствания начин за разрешаването му е първоначална инвестиция след покупката от около 4000 лв. за резрешването на този проблем?
  9. Здравейте колеги, за Горубляне и Дупница съм наясно ( или поне так си мисля) и всички са наясно, че купуват възможно най-евтините "коли" от Германия, Италия, Швецария и т.н. Там хората се на "идиоти" и не продват колите си ей така, щот им е кеф или защото са милионери(милионерите просто не карат такива коли и да съм са по точен не Ги возят в такива коли). Под "евтини" коли разбирайте такива (в най-добрия случай) , на които подръжката, ремонта, данъци и застраховки, технически прегледи .....не отговартя на възможностите им и на алтерантивити в съответната държава към момента. Просто въпрос на сметка. И те си я правят много добре. Тук още много мога да пиша по този въпрос. Запaзените и хубави автомобили се продават в автосалони (виждал съм ги с очите си) , коли преминали техните техически прегледи и цените им нямат нищо общо с тези в България, та дори и с тези в moblile. de, но не това е темата. На Горубляне и Дупница ми е ясно, че превят разни сглобки, пребоядисване, пудрене и т.н. , предполагма, че е и в с. Труд е така. Просто са си организирали манифуктара покрай всички автокъщи в района , но както писах и вече, това можем да си позволим това караме. Мога да Ви опиша и пресен случай с(мен на Горубляне с "автоджмабазите"(нали гледам за кола), но пак не е в темата. Това за което е питам и искам помощ и информация е: 1, Товали е Audi A6 (4F; C6)? - https://www.auto.bg/pcgi/details.cgi?adv=11505850775374190&page=1&searchres=2454gd61. 2. Това ли е двигателя (по обява е 2007 г, 2000 cb, 170 коня , FSI ,не знам не трябвали да е TFSI ??? и предполагам , че колата е 2006 г. реално до колкото познавам обявите на автоджамбазите на Горубляне) , който както четох тук във форума за който се пише, че е " маслояд" - този който е сфабричен дефект със сегментите и единствания начин за разрешаването му е първоначална инвестиция след покупката от около 4000 лв. за резрешването на този проблем?- Тук само tonko 2.0 T е дал категорично и ясно мнение по въроса "Мотора е FSI с турбо от серията EA113,демек от първите ФСИ-та.Няма изразен голям проблем с харченето на масло" за което му благодаря!, моля за още мнения!!!!! 3. За колко разход на масло на 1000 или 5000 км приблизително става на въпрос в градско каране ( София) и възможно ли е да се кара без този основен ремонт на сегментите и без това да предизвика много сереиозен проблем на двигателя при редовна смяна на малото на всеки 10000 км и/ или на всяка година. 4. Освен този проблем имали друг сериозен пробем, който може да очаквам (скоростна кутия в случай, че е автоматична или в случай , че ръчна, окачване....) ? (принципно предпочитам автоматична) 5. Имали модификация на бензинов двигател в годините ( 2005-2008 г. реални) , който да не е стози проблем (2,4, 3,2......) И кой е той? 6. Какви други сериозни проблеми може да очаквам от препоръчният от вас двигател/модификация (скоростна кутия в случай, че е автоматична или в случай , че ръчна, окачване....) Смятам, че моите въпроси са резонни, правилно зададени и най важното, ще дадат информация за всички, които са се ориентирали към покупка на Audi А6 FSI - бензин между 2006-2008/2009 г. Не питам за дизели.
  10. До Misho 82 Здравей, какво имаш в предвид? Какъв е проблема?
  11. До robobug Здравей, колега, Какво имаш в предвид с това "глупости" ? За кое мнение е насочено, че нешо загубих нишката? За това, че този двигател няма този фабричен проблем със сегментите? До tonko2.0Т , Glavanizer и DJANO Благодаря Ви за мненията и информацията! Колеги, а как е окачването на това Audi, скъпо ли е за подръжка?
  12. До tonko2.0T. Благодаря за информацията! Тоест при тази модификация и този тип двигател проблема е решен?
  13. До Glavanizer Благодаря ти за меннието колега, и информацията. Тоест това е модифиакация 4F; C6)? Колкото до това, че всичко си е до колата (подръжка, ремонти, километри .........) съм абсолютно съгласен с теб. Чист късмет Напълно съм наясно, че това е кола внесена с незнайно колко проблема и оправяна/ дооправяна тук. Виждал съм с очита си как и в какво съсояние пристигат колите в Бълагария (включително и със скоростни кутии в багажниците .........). Тук ги "оправят" , досглобяват, прбоядисват/пастират, изчистват, напудрят и айде .....Както и да е толкова можем да си позволим, това караме. Обръщам се тук за мнение, защото има хора които повече разбират от мен. Много се съмнявам, че колата е на 191 000 км, според мен е на около 300 000 км (+- 20 000 км.). Дали му е оправен фабричния дефект също силно се съмянвам, най-вероятно това е една от основните причини да е се появила в България на пазара:) Притеснява ме (след четенето в този форум), че в момента в който и сменя маслото , (което ще направя веднага след покупката, заедно със смяната на андренаж, ролки, ремък, филтри) ще константирам, че харчи 1л. масло на 200 км и ще трябва да правя основен ремонт за 4000 лв, което е извън моите възможности, време, а и разбирания. Тоест според теб това е кола 2006г, като и аз си мислех и е TFSI? Извинявай, но ако те разбирам искаш да кажеш , че с този салон наистина е година на производство 2006/2007 или искаш да кажеш, че лъжат и са монтирали този салон тук за заблуда на купувача? До преди 8 г. карах Audi B4 ( бях изключително доволен от нея), до преди една седмица карах Mercedes C-180 (отново бях изключително доволен, но много ми липсваше динамиката). Преди да купя Mercedesa , исках да си купя A4(преди 8 години), но коментарите и информацията относно "слабото" предно окачване за нашите пътища и скъпата подръжка на предното окачване ме отказаха и се сдобих с с Мерцедес.
  14. Здравейте, искам да си купя Audi межу 2006 и 2008/2009 г. (реална) , бензинов двигател, имам интерс към една от обявите това е линка към нея: https://www.auto.bg/pcgi/details.cgi?adv=11505850775374190&page=1&searchres=2454gd61. (ценанта ще се коментира разбира се) Искам предварително да се извиня за мoже би глупавите въпроси, но съм малко лаик в модификациите на Audi. Въпроите ми са: 1, Товали е Audi A6 (4F; C6)? 2. Това ли е двигателя (по обява е 2007 г, 2000 cb, 170 коня , FSI ,не знам не трябвали да е TFSI ??? и предполагам , че колата е 2006 г. реално до колкото познавам обявите на автоджамбазите на Горубляне) , който както четох тук във форума за който се пише, че е " маслояд" - този който е сфабричен дефект със сегментите и единствания начин за разрешаването му е първоначална инвестиция след покупката от около 4000 лв. за резрешването на този проблем? 3. За колко разход на масло на 1000 или 5000 км приблизително става на въпрос в градско каране ( София) и възможно ли е да се кара без този основен ремонт на сегментите и без това да предизвика много сереиозен проблем на двигателя при редовна смяна на малото на всеки 10000 км и/ или на всяка година. 4. Освен този проблем имали друг сериозен пробем, който може да очаквам (скоростна кутия в случай, че е автоматична или в случай , че ръчна, окачване....) ? (принципно предпочитам автоматична) 5. Имали модификация на бензинов двигател в годините ( 2005-2008 г. реални) , който да не е стози проблем (2,4, 3,2......) И кой е той? 6. Какви други сериозни проблеми може да очаквам от препоръчният от вас двигател/модификация (скоростна кутия в случай, че е автоматична или в случай , че ръчна, окачване....) Искам предварително да благодаря на всички, които отговорят на въпросите ми и съм сигурен, че ще ми е от полза! (бил съм член на този форум преди 10 г. и със се опитвал да помогна от моя личен опит, доколкото мога) Моля ви да не говорим за дизелови двигатели( достачно се начетох във форума за и против бензин/дизел). Не че имам против дизела, но пък там съм още по зле.:)
×
×
  • Create New...