Здравейте, ще използвам темата, поради същите симптоми. Колата е A4 B7 2.0TDI. Когато колата не е пелена 10 или повече часа. При завъртане на ключа колата пали след 2-3 оборота, което не е нормално(пали трудно). Като запали започва да тресе, ако подам газ спира и след малко пак тресе. Така докато не загрее над 30% и тогава заспива (оправя се). Пали лесно, не тресе... Тези симптоми се появиха след смяна на масла и филтри. От начало си помислих че има въздух в горивния филтър но не мисля че е от него, минах 400 км (предполагам ако е имало въздух щеше да се опраши?). След като се оплаках на майсторите смениха някаква гумичка на филтъра. След чек, дава грешка на тампон на двигател, която я имаше като я взех. Имате ли съвети?