Jump to content

StBankov

Members
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 1.8TQ

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

StBankov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте Колеги! Интересува ме ,някоя правил ли е нова охладителна система /custom/ на напречен 1.8т, съответно без парно? Благодаря предварително за помоща!😉
  2. Така е, тук съм съгласен с теб! Извинете че попитах !
  3. Ами виж сега, дали е правилна или не, нека аз си преценя! Въпроса ми е валове с какъв лифт и какви фази ще са най-подходящи, така че да си има празен ход и да си е с хидравликата?
  4. Благодаря! До тук нещата ми се изясниха! Дайте още един съвет- колата ако си остане със същия обем, и се кара с GT3076R, какви валове бихте препоръчали при полужение че си остане с хидравликата/търся единствено ранен спул/?
  5. Здравейте на всички! Имам няколко въпроса относно преобразуването на 1.8Т в 2.0T! Мисля да пробвам класическия метод - вал от 2.0 TFSI и бутала от същото. Въпроса ми е, биелите казват че си остават същите от 1.8Т/всъщност това ми е и питането защото сега са ковани/ и дали пасват на вала и на буталата. От там на татък ми е ясно - разтъргване на блока за да паснат бутала. Второто питане ми е дали маховика пасва на вала от TFSI?
  6. Ще задам още малко въпроси тук относно проекта! Днес разглобихме всичко, интересното е, че се оказа,че заводкият съединител е 240мм!Проблема обаче се явява демпфера който си е заминал! Въпроса ми е такув: отдачен ли е варианта и получава ли се с маховик от ABF и притикател от VR6 в комбинация с 5 лъчева керамика ИЛИ да търся нов депфер и нов комплект съединител ( за сравнение ще кажа че караме състезателен джип с M50B25 Turbo мотор и феродов съединител на 240мм и до сега никога не е давал дефект/оттърване/ като се има предвид ,че се кара само на състезание така че и феродото е вариант)???
  7. Здравейте Колеги!Първо искам да се извиня ако повтарям някоя стара тема -Съжелявам! От скоро имам А3 8L 1.8TQ с код да мотор AQA. Автомобила го закупих с едничката мисъл ,че е доста подходящ за външна намеса с цел засилване! Та новата турбина вече е налична (TD 05), дюзите също (Siemens Deka 870cc), дойде време за нов всмукателен колектор (от Сеат Ибиза).Та намерил съм един такъв от двигател с код на мотора AYP, интересува ме портовете от този мотор дали ще са същите като на моя?
×
×
  • Create New...