Jump to content

mitkopall

Members
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 B7 avant

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

mitkopall's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Къде се намират клаксоните и какво трябва да сваля за да достигна до тях? Някой от тях е изгорял и ми гори бушон .
  2. сменяш го цялото от помпичката при казанчето до първата пръскалка (шофьорската).Дължина около 2 м. Ф6 мм. малко сръчност и време и си решаваш проблема.
  3. Нещо в модула за управление на горивната помпа.
  4. Питането ми е относно датчик за позиция на разпределителен вал.Двигателя е ASB V6 3.0 tdi 233к.с. Интересува ме на всеки разпределителен вал ли има такъв датчик и ако са два какви са симптомите при повреда на единия от тях? Къде се намира мястото им при този двигател? Малко предистория: сутринта оставих колата на паркинг и вечерта стартера върти но двигателя не иска да стартира.Мислех, че е от изтощен акумулатор защото бях забравил полуотворена шофьорската врата.Сложих по - мощен акумулатор (72Аh) от този с който е колата и отново нищо.Един от наблюдаващите ме попита дали имам гориво. Направи ми впечатление, че се мъчи да запали но все едно, че няма гориво ( пълен до половина резервоар).Опит за стартиране е правен и при отвита капачка на резервоара. Следва репатрак и в сервиза.Днес са я гледали на "Делфи" (в сервиза не разполагат с диагностика на VAG) и са казали, че едната тройка цилиндри я няма. Мойте съмнения са за повреда на датчик за положение на разпр. вал. Моля, за помощ.Спешно ми е. Благодаря.
  5. Благодаря S lain, моя компресор е сменен с някаква куча марка, както писах по - горе.Затова не мога да видя оригиналният номер и производителя.Denso, до колкото ми е известно са OEM производител, така че нищо чудно оригиналния компресор да е бил произведен от Denso. На Нисана ( другата ми кола) оригиналният компресор е именно Denso.
  6. Комприсора на климатика се скапа.Намерих втора употреба но изпращача иска номер на частта.Не е възможно да разбера какъв е защото веднъж е сменян с такъв на някаква куча марка. При проверка в "Афора" ми излиза за този двигател (А4 Avant, двигател ASB, 3.0 tdi, 233k.c.) четири вида компресори с номера: 8Е0 260 806 BE 8E0 260 806 BL 8E0 260 806 CA 8E0 260 806 CD Въпросът ми е следния: какви са разликите м/у отделните компресори изхождайки от разликата в последните две букви? И кой е номера на компресора вграждан в моя автомобил?
  7. Тази скоба стяга много повече от миша опашка.Ако с нея не става, не виждам как ще стегнеш въздуховода с мишата опашка. Желая ти успех.
  8. Скоба от магазин за крепежни елементи.От тези с винта.
  9. Проверете окабеляването от блока на парктроника до сензора.Кабелите не са закрепени както трябва и се протриват или прекъсват.От там и проблем. Понякога работи понякога не.
  10. При мен светна чека и сигнализацията за подгрев на свещи мигаше (без да се включва сигнализация на таблото за запушен филтър).При 2200 об. влизаше в авариен режим ( об. до 1800 и скорост до 70 км/ч).При загасяне на двигателя след 1-2 мин се оправяше до следващото вдигане на обороти над 2200 Оказа се диференциален датчик за налягане на ДПФ филтъра (следи наляганията пред и след филтъра, като при разлика указва на компютъра степента на запушването на филтъра и съответно вади сигнализация на таблото за запушен филтър). Лесно се хваща с диагностика с живи данни. Така описаните сигнализации намерих какво значат в чужд форум (това е сигнализация описана от АУДИ в специализираната им литература). Надявам се да съм ви бил полезен. Успех.
  11. Като измерите съпротивлението и е допустимите граници, не означава, че подгр. свещ върши работа. Най-добре се вижда свалена и като и подадете захранване директно от акумулатор.Трябва да загрява само върха и.Ако загрява и другаде, даже при измерено нормално съпротивление, тази свещ е за подмяна.Желателна е смяната на всички свещи по едно и също време (при наличие на финансова възможност). При пробата внимавайте да не откъсите защото си заминава акумулатора.
  12. Това е много лош навик в движение да де включва от неутрална на директна.Това много натоварва хидротрансформатора и води до излизането му от строя. При това включване е напълно в реда на нещата да има ритане откъм скоростната кутия. При превключване на директна от неутрална при спрял автомобил моята също има леко ритане и съответно натоварване на двигателя.При неутрална помпата на кутията е изключена.Поради тази причина не е разрешено тегленето на автомобил с автомат за повече от 20 - тина минути и скорост по- голяма от 40км.(липсва охлаждане на маслото и съответно прегряване на кутията) При другите режими е постоянно включена затова натискаме спирачка.
  13. Размера на джантите не зная какъв е, но фабрично съм с 17" и гуми 235/45/17. Няма допълнително монтирани фланци.
  14. Никой ли не е сменял масло?
  15. Наскоро закупих А4 В7 3.0 тди.Предстои ми смяна на двигателната масло. Дилемата ми е следната: масло с вискозитет 5W30 или 5W40. Също така на колко км.трябва да се сменя според производителя на колата? В книжката за експлоатация са дадени само номерата на маслата одобрени от АУДИ, но не и техния вискозитет. Спрял съм се на синтетика YACCO VХ 600 5W40.По написаните на тубата номера излиза, че става за този модел кола. Другата ми кола (Нисан дизел) карам от много време с това масло и се държи много добре (малък разход на масло - около 400-500мл.на 9К км., понижен шум при работа на двигателя и много добри химически параметри на самото масло.Не на последно място - цена). Също така избора на масло необходимо ли е да бъде съобразен с това, че колата е с DPF филтър? Според сина ми маслото трябва да е с вискозитет 5 W30 съобразено с наличието на филтър за твърди частици. Според мен масло с този вискозитет не е препоръчително при нашите климатични условия.Мисля, че през лятото W30 ще бъде по-течливо и с по- малко смазочни свойства от W40. Благодаря предварително.
×
×
  • Create New...