Jump to content

ropcku

Members
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    quattro

ropcku's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. @Kukata_a4 Показва 95 градуса при загрял както винаги. Преди 5 години съм го сменил заедно с термостата, ангренажа и всичко останало БЕЗ свещите. Горивен филтър пред 2 години. За 5 години съм минал 20 000км. Малко карам и колата стои в гараж.
  2. Привет. От седмица при палене колата палеше след 2-3 секунди въртене на стартера при положение, че до сега палеше веднага. Акумулатора и стартера са здрави - провериха ги. Вчера запали при студен двигател веднага а при при топъл двигател от третия път. Тази сутрин рано при студен запали от третия път а при топъл веднага. Сега вече пали само с подаване на газ от педала докато стартера върти и ори студен и при топъл мотор. Иначе не пали без газ независимо студен или топъл. Не дава никакви грешки (проверено с VAG), ни от колянов вал сензор, нито от свещи, релета, нито от дросел или бензинова помпа. Нула грешки. Като запали веднъж не тресе и не гасне. Някакви предположения или някой да е имал този проблем? Колата е А4, В6, 3.0, бензин, куатро. Няма газова уредба. Благодаря предварително.
  3. Какво те интересува по-точно и какъв код е мотора?
  4. A4, 2002, quattro: 2.5 TDI харчи в града /София, зверско задръстване, център/ 12-15 и не върви много. 3.0 бензин харчи 15-18 /зимъска 20/ и върви МНОГО повече от дизела - от лични впечатления ги пиша. Извън града дизела 7-10, бензина 9-12. За първоначално обслужване и за двете порядъка е минимум 1500лв. вклю. масло двигател, всички филтри, пистов с ролки + ангренажна верига на дизела или ремък на бензина, водна помпа и термостат + за работа. Масло скорости + диференциали /за куаттро/ мин. 450лв. След това само караш и се надяваш да не счупи валове дизела а за бензина да имаш пари да зареждаш. Зимата са супер надеждни с нови гуми а в завоите не мърдат ако си караш нормално за условията. Окачване не съм правил и не зная какво и колко. Между двете избирам бензина. Ако искаш икономия тогава търсиш 1.9 TDI или 1.8T. Тогава печелиш от гориво и то доста, но нямаш този кеф на по-големите двигатели. 2.7 TDI и 3.0 TDI също са вариант и харчат по-малко от 3.0 бензин, но пък са и по-нови години значи по-скъпи.
×
×
  • Create New...