Jump to content

Martbg

Members
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    B8

Последни посетители

618 профилни разглеждания

Martbg's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Има и един друг вариант... Аз смених и двата термостата, като ефект нямаше никакъв. С ръчната кутия съм, карах доста време така, накрая ми писна и обърнах възвратния клапан, който се намира в байпасиращия маркуч. Ефектът е подобен на това да караш с изключена помпа на ЕГР-а, като на този етап не намирам причина за притеснения, относно прегряване... Загрява до 70°С за около 4 минути или 3 км. Можете да се ориентирате по зеления номер, за това къде се намира маркучът. Клапан на българския пазар не открих, не съм и търсил задълбочено.
  2. Ново предположение от мен - ел. клапан с номер 4H0121671B... Възможно ли е да се дължи на него незагряването на мотора? Пак казвам - няма проблем с отоплението на купето, само мотора не иска да се сгрее при темп. под или около 0°. Сменени са и двата термостата, не остана какво друго да сменя. Обявиха ми цена около 260 лв. за тази джвъчка, оригинална. CJCC- ръчна кутия...
  3. Martbg

    Allroad - окачване

    Можеш ли да разясниш малко повече каква е разликата в окачването за лоши пътища, спрямо стандартното?
  4. Martbg

    Клапа резервоар

    Оказа се, че това се води misfueling protector. Доколкото разбрах го има на фейслифта. Някой е бутал грешният пищов май... Прилагам линк, джъст ин кейс. ЦЪК
  5. Martbg

    Клапа резервоар

    Здравейте! Днес не успях да заредя нафта по нормален начин, понеже металната клапа на резервоара не искаше да се отвори. Става дума за клапата, която е точно на гърлото на резервоара. Момчето на бензиностанцията каза, че за днес съм втори с такъв проблем. Предишната кола е била... а сетете, де Octavia Не съм я карал от 10 дни, да не би да е замръзнал механизма... Някакви идеи?
  6. Дойде ми друга идея - какво ще стане ако на тази инсталация(CJC-) се турне възвратен клапан като на CA--. Гледайки ги имат малка разлика в инсталацията. Обаче не мога да намеря цялата схема на CAGA мотора. Някой ще бъде ли така добър да я пусне? Първата снимка CJC, втората е от CAGA мисля.
  7. Нагревателя е включен и става топло за кратко време. ОК съм с отоплението на кабината. Проблема ми е със студения двигател. Мисля, че е не е добре за нито една от еко - системите на колата, а при мен са в пълен комплект.
  8. Това за CJC мотор ли? Мойте са Mahle и двата, по пример на колеги тук, а и в няколко руски ауди форума. Днес на 0.5°С, за 40 мин. работа на място, клима на 22° ауто - около 60° на водата.
  9. В движение също не държи постоянни градуси.. Може би трябва да пробвам как ще се държи на 22° и ауто... Или просто да приемем, че няма да държи работна темп. и това е. Какво да правиш - КПД...
  10. Мда.. И аз съм в отбора на чакащите идея за CJC моторите. Снощи смених и малкия термостат, запалих, поработи и... 50°. Клапата при мен я няма или поне не я видях никъде, а бях разкачил всичко около малкия термостат. Колата е 2012, ако това има значение. Скобите за маркучите са уникално произведение, станаха ми любими, наистина...
  11. Чудил съм се дали не му е обърнат цикъла на този датчик за светлина, за да прави тези магарии, но в същия момент, когато навън е светло, подсветката на MMI се затъмнява, а пък подсветката на приборите става по-ярка... И на мен ще ми бъде полезно някой от старите форумци да се намеси и да ни светне... "датчиците" ! П.С. Това намерих в един инглиш форум: Its cluster module 17Needle/Scale Illumination (Term. 15 ON / Term. 58 OFF) Needles OFF and Scales OFF Needles OFF and Scales ON Needles ON and Scales OFF Needles ON and Scales ON As were told before, in lights off all you get is needels even with last choise both on...as its like audi safety thing to tell driver its time to switch lights on, with b7 was possible to activate sidelight symbol in dash and keep illumination all the time, no such luck with b8! Накратко, казва, че това е като мярка за безопасност при Ауди, за да ти каже да си пуснеш ламбите... И че при В7 е можело да се кодира да светят постоянно приборите, но не е успял при В8.
  12. Аз се чудя за същото... При мен са халогенни крушки, без бутон Auto и когато вляза в тунел, подсветката на приборите гасне, а котато изляза от него - светва. Аз мисля, че целта е когато стане тъмно и не си виждаш приборите, да се сетиш, че си само на дневни...ор самтинг...
×
×
  • Create New...