Jump to content

Satira

Members
  • Мнения

    25
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Друго

  • Kaра
    Audi A6 3.2 FSI quat

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Satira's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравей trackersoft, Благодаря за отговора, а и беше единствен! Така и напрaвих. Дойдоха от сервиза дадоха ми ток, заплих и там. Замериха акумалотаро, при запалено състояние на двигателя даваше че зарежда 13.7 V, при палене, пада до 10,7-9 V. Казаха, че е заминал и трябва нов. Така, вече съм с нов акулатор VARTA silver Dynamic 110 Ah, 920A. За съжаление въпросите ми за "даване" и "получаване на ток " остават без отговор а се надявам на такъв. Отговорите според мен ще са полезни за всички във форума. : 1. Имали някаква опасност ако ми дадат ток от друга кола , колкото да я запаля? Може да Ви се струва тъпо, но един съссед ми каза че може да ми даде проблем с някой модул (с които колата е пълна имаше в предвид различните ел. модули) и после може да дават грешки и т.н. Също така не тябвало да се "дава ток" поради същата причина. Аз точно това направих докат бях на почивка, просто колега беше закъсал. Този коментар малко ме разтревожи и ми се иска да знам отговора. 2. Ако се наложи да се "дава" / "взема" ток от къде да се парви това? Директно от клемите на акуламотора ( който както знаете се намира в багажника) или от изводите коийто се намират под предния капак? (отговорите в двата сервиза ме озадачиха и бяха малко протеворечиви един с друг)
  2. Здравейте колеги, денс , като се опитах да запаля сутринта не стана. Опита се да завърти , но не би. КОлата не съм я карал от миналта събота. Тогава се заиграх с нея да почистя основно ( след морето). И около два часа си слушах музика и си я оправях. На два пъти ми изписа, че трябва да запаля двигателя иначе ще спре радиото и т.н. , не обърнах внимание просто пак пусках радиото. И тази сутрин....... Искам да попитам , имали някаква опасност ако ми дадат ток от друга кола , колкото да я запаля? Може да Ви се струва тъпо, но един съссед ми каза че може да ми даде проблем с някой модул (с които колата е пълна имаше в предвид различните ел. модули) и после може да дават грешки и т.н. Също така не тябвало да се "дава ток" поради същата причина. Аз точно това направих докат бях на почивка, просто колега беше закъсал. Този коментар малко ме изплаши. Акумалаторът, който в момента е в колата, като че ли се оригинален с емблема на Audi и пише made in Germany. Varta 110АH 850. Не знам дали акулаторът просто е свършил или може просто да се зареди. Затова искам да попитам, ако се наложи да го зареждам, или да го сменям колко време може да седи колата без акумолатор без след това да се наложи да се обучава нещо нанаови или да набива грешки?
  3. Здравейте колеги, колата е Audi 4F C6; 3,2 quatro; 255 к.с.- 2007 г. За да смените крушките ( вътре са два типа една 2 x 5W и 2 X 10W) на предния плафон в купето ще трябва да го разглобите. За целта ще трябва да свалите три пласмасови елемнта. Всичко е на щипки , така че внимавайте да не ги счупите. Прилагам снимките. Снимките са по реда на свлянето. Спецификация на крушките 12V5W T6t Osram 3860LF и 12V10W H625 K25673 Philips 12866 (Свалих ги от самите крушки). На последната снимка се виждат и двете. Предупеждавам за малката крушка, че е голяма играчка да я сложиш обратно. Поне за мен беше. Трябва пъпчите и да са ветикални разположени , после с лек натиск и завъртане трябва да застане, както трябва. Заредете се с търпение. Надявам се, че ще е полезно!
  4. Здравейте колеги, някой може ли да ми каже за какво служат тези две джаджи, който видях след, като свалих плафона? (прикачвам снимки). Едната я има само едната страна , а дриугата само от другта страна на плафона. Техните срещуположни места са празни????? Здравейте колеги, знам , че мястото на този въпрос не е в този пост, но го пускам и ще отваоря и нов. Някой знае ли дали може и как да се оправяр драскотините и износването (зацапването) на предната конзола при скоростния лост (не съм сигурен, че така се нарича), както и на вътрешните лайсни на вратите? (прикачвам снимки). В случай, че не възможно от къде мога да намеря ткива нови( освен от Порше) или втора употреба зпазени?
  5. Привет, стана, както каза ( Благодаря!) първо се маха срдната пластма, после хромиранита лайсна и накрая големия пластмасов елемент. Няма никакви винтове. Всичко е на щипки. Сега ще постна снимки. Но първо три въпроса
  6. Привет , Извинявайте, че се включвам в този пост , но как се отваря предния плафон в купето, че едната ми крушка не свети и искам да си я сменя, а мо же би и двете напрово с Led крушки , ако става?
  7. Привет, Бях на почивка, за това сега отговарям. Да правилно си разбрал. За една врата 200 лв. Ще съм ти благодарен, ако покажеш как с е сваля, че нещо почна много да ме дразни този проблем. Както писах преди това от време на време се оправя, което ме навежда на мисълта, че моторчето не е изгоряло, а някакво прекъсване на кабел........????
  8. Имах подобен проблем. Много трудно се вадеше ключът, с много нежно въртене инамествне. Отидох в keyplus. Сменииха целия патроник (трудно намериха такъв втора употреба) и всичко се оправи. Не си спомням точно колко излезе, но беше между 140-200 лева. А това аудитата и сервизите го пишат тези с BMV от завист. Щото техните не излизат от там?
  9. Здравей, Аз имах проблем с предната шофрска врата. Отваряше се само с ключ ръчно, и абсолютно същия проблем, като теб с задната лява врата. Отидох в keyplus София, близо до Горубляне. Казаха, че са моторчетата на бравата. Оставих им колата за един ден. Като отидох да я взема всичко си беше Ок. 200 лв. За едната врата, защото нямаха друго моторче, за задната врата. Казаха , че А6 си страдат от този проблем. Разбрахме след нова година, (бях при тях декември) тогава чакали доставка. Интересното е , че по едно време се оправи от самосебе си. Сега го прави от време на време или по точно повечето пъти не се отваря автоматично.Не мога да разбера при какви обстоятелства се оправя.
  10. Колкото до update, след всички ремонти и леко финансово възстановяване на 100 % krematop.
  11. Привет, Да всичко ще сменят. Колкото до маслото , благодаря за информацията. Ще им подчертая утре, ако ме вземат разбира се и ако аз успея да се добера навреме. Те твърдят, че маслото което ще слагат отговаря на всички спецификации пък ще видим. Аз няма как да знам какъв цвят са ми сложили, мога само да им се доверя. Сервиза е Хеед в надежда.
  12. Привет, колата е купувана от Поше България 2007. До 2013 вкл е обслужвана в Порше, явно доката изтече лизинага. Сервизната книжка е в мен и няма индикации да е сервизирана кутията в Порше. После е купена от автокъща или от този човека от който я купих или той я е купил от авотокъщата, но както и да е . Продавач ми потвърди, че нищо не е пипал по ск. кутия, така че приемам , че нищо не е сервизирано по нея до сега 197 000 км.
  13. Здравей колега, от сервиза ми казаха, че няма проблем да ми сменят маслото на скоростната кутия имали и такава машина която издърпвала всичко. Няма да е с оригинални масла , казаха ми марката ама кой да помни. гарантираха, че маслото е отлично и са слагали такова на скоростни кутии на аудита , VW tourge i др, и за момента никакви проблеми. БлАгодаря ти за отговора. До сега разбирам , че по добре е да си го сменя.
  14. Здравейте Колеги, може ли малко помощ по два въпроса: 1.Да смеянам ли масло на скоростаната кутия, раздадък и диферeнциал? Страх ме да не вляза в някой филм на ужасите .. Колата е на 197 000 км. Audi A6 FSI 3.2 quatro 2007г. AUK. 2.Моя двигател от тези ли е дето харчат повечко масло? Както прочетох из форума има двигатели със наякъв дефект, които харчат повече масло от допустимото. До тук не видях конкретни отговори на въпроса за маслото на скоростнота кутия за или против. Утре трябва вече да вкарвам колта в сервиз и ми е необходимо спешно да знам какво да им казвам да семят. Предварително благодаря за отговорите!
×
×
  • Create New...