След малък тест драйв, мога да кажа в заключение че определено съм доволен от манипулацията . Значи след като изведох маркуча от страни на предната броня( само там имах достъп че съм с кора от долу метър на метър ) проблема със миризмата е решен. Възтанови ми се разхода по борд както си беше на загрял мотор 0.7 / 0,8 л/час. ( явно си се е адаптирал дросела че освен откачането на акумулатора дросела го почиствах със спрей от налепите мазгоч ).
Мойте разсъждения по темата са, че извеждането на картерната вентилация в атмосверата е по добрия вариант и веднага ще се обоснова . Ако PCV (Positive crankcase ventilation ) работи така , че при бост картерната система е затворена ( демек 2 та клапана PCV и PRV са затворени ) е по лошо оттичането на маслото и в никакъв случай не придава мощност , защото малко или много вътре се получава надув .
Сега, някои го правят с кеч кен , но системата си остава заводска само се пречиства уж преди PRV клапана < НО зимата няма да има шанс за безпроблемна работа на този кеч кен, така че ако е с кен да се чисти поне на месец веднъж а зимата да се сваля и да се прави байпас на 2 та маркуча , което си е галимация .
Та това са мойте скромни виждания по темата с която тя е достатъчно вече изчерпателна .