Jump to content

ivuchev

Members
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Vw Sharan 1.8 T AWC

Персонална информация

  • Локация
    Pernik

ivuchev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Дехидратора е за смяна или управлението на вентилатора. Дехидратора го дават да се сменя на 2 или 3 години, а ние май никога не го сменяме , все пак е някакъв вид филтър и може да се задръсти от там вдига налягане и докато сработи пресостата чупи шайбата . А релето за управление на перката ако дава дефект, ефекта е същия
  2. След малък тест драйв, мога да кажа в заключение че определено съм доволен от манипулацията . Значи след като изведох маркуча от страни на предната броня( само там имах достъп че съм с кора от долу метър на метър ) проблема със миризмата е решен. Възтанови ми се разхода по борд както си беше на загрял мотор 0.7 / 0,8 л/час. ( явно си се е адаптирал дросела че освен откачането на акумулатора дросела го почиствах със спрей от налепите мазгоч ). Мойте разсъждения по темата са, че извеждането на картерната вентилация в атмосверата е по добрия вариант и веднага ще се обоснова . Ако PCV (Positive crankcase ventilation ) работи така , че при бост картерната система е затворена ( демек 2 та клапана PCV и PRV са затворени ) е по лошо оттичането на маслото и в никакъв случай не придава мощност , защото малко или много вътре се получава надув . Сега, някои го правят с кеч кен , но системата си остава заводска само се пречиства уж преди PRV клапана < НО зимата няма да има шанс за безпроблемна работа на този кеч кен, така че ако е с кен да се чисти поне на месец веднъж а зимата да се сваля и да се прави байпас на 2 та маркуча , което си е галимация . Та това са мойте скромни виждания по темата с която тя е достатъчно вече изчерпателна .
  3. Привет приятели, изведох картерната вентилация . Първите ми впечатления са че яко смърди особенно като загрее колата и това на празен ход . Като се кара сигурно ще духа повече незнам . Имам още едно наблюдение , (но това незнам дали е заради извеждането на картерната вентилация или от това че махнах акумулатора за около 30 минути щото си имах и друга работа по алтернатора) и то е че ми се вдигна разхода по борд . На празен ход , загряла кола на място ми даваше 0,7 /0.8 Л/час а сега под 1,1 / 1 л не пада . Ще карам така известно време и ще наблюдавам , защото и без това строших PRV клапана като го махах , но той и без друго явно е на над 200 к км. Вътре мембраната се беше спежурила .
  4. Здравейте, темата е доста интересна , прочетох я цялата . Карам шаран с 1.8 т и мисля да го направя и аз това упражнение, но четох някъде че имало проблем с мазането , защото се губело картерното налягане - това вярно ли е ? Благодаря.
×
×
  • Create New...