Jump to content

spacewalker

Members
  • Мнения

    31
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно spacewalker

  • Рожден ден 28.07.1983

Друго

  • Kaра
    S4 B8 Avant APR 2+

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

spacewalker's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Hi Spacewalker! 

    This is old thing, but I saw, that you had P2626 and P2629 problems after kick-down. I have now same problem with my S5 (B8.5). I want to ask, did you solve the problem? 

    I have changed lambda censors, map-censors, pcv-valve, catalysts, nothing helps. I have software from Erikoismoottori, stage 1. These probes after catalysts are not working, but my software sholdn't ignore them. I'm hopeless already, I'm very grateful if you can give me some advice, 

    Best regards, 

    Ari

  2. Това е добре. На каква цена е? 6.7л събирам, и да речем 2-3л за доливане
  3. Нямам само този стейдж. Ъпгрейд на дросела е вече Ultra стейджа, но тук няма кой да направи електрониката за него, а и скоростите доколкото четох ще се предадат понеже отиваш над 550hp/700+Nm. VST изглежда добре като параметри ако е 100% синтетика. Предлагат го на няколко места, предполагам вносителят е един и същ.
  4. Без кулера и карбон интейка извади 515hp/675Nm, сега ще ходя да я донастроя. Има още малко мегдан в този двигател. И аз това мисля за 5W40, пак е достатъчно стабилно и няма да прави съпротивление, но да е 100% синтетика.
  5. @P_PETKOV Ролка компресор, ролка колянов вал, даунпайпове, чардж кулер с отделено казанче за антифриза (отделен кръг), карбон интейк с Пайпъркрос филтър. Прилично засилена е и се двоумя между 0W40 или 5W40. В момента е с 5W50, но като цяло пробвам различни масла, за да видя как се държи колата.
  6. @P_PETKOV за подсилено 3.0TFSI какво би сложил?
  7. Да. Едната е права за пасажерската и 90 градусова за шофьорската.
  8. Ето и звука как се получи. В движение е по-добре. S4.mp4
  9. Ускорява много леко и определено повече въртящ момент се усеща. Едно силно ритане от задницата при кик даун. Разода падна също. Средно от 16-18л градско сега е към 14-15л. Но звука е уникален. Успях да го сравня с новото М6 2 коли до 200, след това почна да дърпа повече.
  10. Един доста доволен резултат. Звука е брутален, много наподобява Хонда СБР ХХ. D & G Autobrothers бяха повече от перфектни, както всеки път! ☺️
  11. Аз там и чета относно какво да слагам понеже извадката от хора сложили различни части е голям. Ще видим какво ще излезе. Има голяма вероятност да я продам, че вече харесах 6цата и съм пред дилема да изчакам ли до догодина или сега да я взимам, просто нямам къде да държа и двете. 🙄
  12. http://redstarexhaustusa.com/home/21-audi-s4-s5-a5-a6-a7-a8-q5-sq5-30-tfsi-test-pipes.html#/38-catalyticconverter-catless/34-heatshield-heatshield Тази версия с heat shield, catless.
  13. След чакане и забавяне на митница, пристигнаха. Другата седмица се монтират Изработката е брутално добра.
  14. Говорихме за температурата на двигателя. Игноираме какво показва таблото, при 90 градуса на таблото охладителя реално ми е към 96-97 градуса. За маслото зависи как го карам, но температурата му ми е варирала от 90-110 градуса, повече не ми е качвало. Кулери не съм сменял, ясно ми е, че като се "мачка" колата качва температура и със заводския охладител ще има деградиране в мощността. Стейдж 2 и нагоре ще я оставя на бъдещия и собственик ако има желание да я прави. За 4 години, това е от мен Относно Revenol, чел съм, че е добро, може да го пробвам при следваща смяна
  15. За темература говорим вързано с ODB порта, не по инструменти на таблото. Там е ясно, че винаги гледа да не минава 90 градуса, че да се шашка шофьора. Казвам, че и преди това с 5w40 и сега с 5w50 разлика в температурата няма (5W50 само лятото карам с него, зимата 5W40). За това, че 5w50 е по-дебело на жаргон от 5w40 е напълно вярно, което ясно, че няма да има тази скорост на движение както е при 5w30/40. Винаги съм отворен за предложения и харесвам градивни комуникации, така че и за масло като препоръка не отказвам
×
×
  • Create New...