Jump to content

stani76

Members
  • Мнения

    6721
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    две и пет тъдъи

Контакти

  • AIM
    stani76
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    27487304

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София, България
  • Интереси
    Семейство, Приятели

Последни посетители

5934 профилни разглеждания

stani76's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. А на 5000 съвсем полудяват, тогава се включва и турбината
  2. Ето малко по темата от уикипедия: 1750 оборота при ускорение и 1000 при поддържане с думи прости. http://en.wikipedia.org/wiki/File:Brake_sp...consumption.svg
  3. И после 30 дена на 1200 оборота и яваш яваш, признай
  4. stani76

    Разход!

    Не си видял че това е дизел форум! Тук само разхода има значение
  5. stani76

    Разход!

    9.5 в софия с автоматик, чип и душегуб? Това по каталог е 12, и си го свалил с 2.5 литра - УАУ!!! иначе аз с моя мъртвороден - между 10 и 11 в софия, на селско от 5.1 (наистина бавно каране, минах 1300 км с един резервоар) до около 7 при 120-130 средна скорост на магистралата.
  6. stani76

    Спортен филтър!!!

    Всъщност ако не живеете в много мръсен град и въртите по-малко километри и обикновен хартиен филтър ще ви свърши работа но за мойта кола около 6 хартиени са на цената на един к&н , и ги сменям около 4-5 пъти годишно така че отвсякъде си струва.
  7. stani76

    Аudi A4 2.5 tdi 163кс

    Кажи си разхода да те подиграваме
  8. stani76

    Аudi A4 2.5 tdi 163кс

    Колега и аз същото казвам - 1.9 си има определено доста предимства, и особено ако се пътуват повечко км извън задръствания е отличен избор
  9. stani76

    Аudi A4 2.5 tdi 163кс

    едното е нежно потракване, другото е ярмомелка дет сутрин буди клошарите и уличните пумяри от 1 км
  10. stani76

    турбо А4 1996 TDI

    как го хвана че прекъсва?
  11. stani76

    Проблем с AFN !!!

    Колега с ваг кома какво се вижда като налягане на турбината? Аз си сложих един механичен манометър и се виждат доста интересни неща, тоест вижда се разлика която се усеща като еластичност - надув, пик, и такива отговори на въпроса - защо като я настъпя тя не върви всеки път по еднакъв начин.
  12. stani76

    Аudi A4 2.5 tdi 163кс

    обаче пасат 2.5 тди го има, и то е точно 150 и 180 коневите версии (демек ранните) мене ако питаш не го слагат защото пасат-а може да е класи над голф, но си остава избор на немеца дет си брои парите, и както казваш там играят неща като разходи за поддръжка, харчене и други такива. Поради същата причина има и много повече а6-ци с 2.5, отколкото с 1.9 - просто човека дет взима скъпа а6 не го интересува разлика от 1000 евро годишно в обслужване, докато човека с пасата го интересува много. Също ако 1.9 с всеки чип го праща на 170-180 коня - немеца знае какво е чип тунинг и ако наистина само в конете е разликата, щяха само 1.9 и да пазарят
  13. stani76

    Аudi A4 2.5 tdi 163кс

    не? но се вгражда в vw sharan, което ми беше интересно.
  14. Съгласих се за евро 4 при ПД, но е факт е че този двигател беше лебедовата песен на ПД. И пак казвам че комон реил е по-чиста технология защото го има в вариант евро 4 без филтър за твърди частици. За азотните окиси намалението е в евро 5 и 6. За налягането на впръскване - дали става дупа за пиково налягане или постоянно, защото и на 1.9 тди прави много голямо налягане но е при определени обороти, под тях налягането е по-ниско и екологията я няма.
×
×
  • Create New...