Jump to content

niksan_98

Members
  • Мнения

    40
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    никакъв

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

niksan_98's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте,колега.Искам да ви попитам за една в която сте били участник.За центровка на помпа на A4 b5 AFN.Не знам колко ви е прясно,но сте писали за разхлабване на 4ри болта.Обаче реално бих могъл да имам достъп до 3 от тях.Предните два до които се стига от дупките на шайбата и задния.

    Този чиято глава е от вътрешната страна на шайбата идея нямам как да го бутна.И моята кола е АФН 1997.Някакви съвети можете ли да ми дедете.Нещо за размисъл и евентуално като се прибера да започна да чупя :)

  2. Здравейте колеги. От прочетеното досега, разбрах, че ми трябват:шкурки,водни шкурки, кит за алумин, боя и лак. Не знам обаче какви шкурки номера да ползвам и кога да ги ползвам Разполагам с наскоро купена боя за кола LY7M за A4 B5 1997, нея мисля да ползвам, ако не е проблем. С пистолет ще се боядисва. Ето ги и тях.
  3. Е супер.А дано да е това.Щото явно това не условие эа всички коли,понеже имаме един мерц W202 и мисля,че неговия си работеше.
  4. Здравейте, колеги. Днес докато си карах и се запътих към гадно миришещо място и реших да пусна въртенето на въздуха в купето. Направи ми впечатление че като го пуснах за разлика от преди, вече не ми тръгваше климатика. Та реших да пробвам да го пусна, но иконката на климатика седи на дисплея само ако задържа копчето, но компресора не включва. Щом пусна, иконата на снежинка се скрива. Дали ще да ми е изтекъл фреона през някъде спукано по радиатора. Защото до преди 2 месеца сигурно си работеше. Изобщо ли няма да ми даде да пусна климатика, ако няма фреон?
  5. Здравейте.Прочетох за проблема ви с лентовия кабел на таблото на а4 б5.

    И аз имам същия проблем и намерих от къде да си закупя нещата,но ме интересува как се отваря таблото след като го извадя.Гледам има някакви щипки и една гайка на шпилка от края.Вие как го разглабяте.Иначе гумата за която говорите в комплекта да не е била нещо такова https://www.ebay.co.uk/itm/ribbon-cable-tool-for-audi-a4-a3-a6-vdo-instrument-cluster-pixel-repair-t-iton/202714450397?hash=item2f32b909dd%3Ag%3A3A4AAOSwTO9dBKVJ&LH_BIN=1

  6. Всъщност е добър материал.Мерси.Но ще съм зает известно време и като се освободя сигурно ще е застудяло.Но ще видим как ще стане.
  7. Разбрах ви аз.Явно аз не се изразих правилно.Нищо,смятам,че ще се справя,ако има въпроси ще питам.
  8. Как ще да стане тогава разхлабването на гайките на колелото?Щото едната леко може би се показва,но няма чиста магистрала до нея
  9. Така.Аз трябва да пипам тук: Обаче е доста неудобно мястото. И гайките не са на отворите на зъбното колело.Нали не е нужно да се сваля бронята?
  10. Прочетох и аз в една тема на колега че се стяга преди гасене,че можело да се размести.Значи за тези болтове става въпрос предполагам.Да попитам само какво ще рече без консуматори. Мене ме касаят само трите болта на зъбното колело.
  11. Нужно ли е колата да е загрята. Значи на загасен мотор разхлабвам болтовете,лекичко местя помпата с мешиметър да речем.Притягам и паля да видя графиката.Така ли? И ако не ми хареса пак същото?
  12. Ще съм адски благодарен някой,ако ме упъти как да променя стойностите(стъпките във ваг-ком),кое да променя и каква роля играе за да си го разбера.Бутам на своя отговорност. Благодаря предварително.
  13. Благодаря за отделеното време колега.Но се нуждая от малко повече упътване.Където вилате на 3 да я направя за кой канал иде реч.Налага ли се да пипам и плочката на помпата.Иначе ето я графиката къде викам,че не ми показва нищо.
  14. Здравейте колеги.Взех си ваг-ком наскоро и се уча още.Моля знаещите да ми кажат тези стойности наред ли са.Тъй като имам съмнения в центровката на помпата.Колата пуши на празен ход,като настъпвам смърди на нафта(което може би е от меката връзка тъй като е накъсана),не върви винаги,като потеглям от първа тресе, понякога се форсира сама при палене и не върви и мига подгряването.Но не се е случвало скоро.Чисто нов n75 си има,чистил съм смукателния колектор,но си беше завидно чист.Егр-а е затапен само вакуума му.Турбото не мога да го извадя да го изчистя,тъй като гайките не мърдат,оядени са.Гледах как се движи геометрията и ми направи впечатление ,че като се движи нагоре ,спира за малко и после продължава.Залепя все едно.И ми набива едни грешки. 17978 (P1570) Intake manifold pressure sensor g71 Беше ми дало по едно врвме и механична повреда в клапата за меко гасене. Отварях компа да видя мап сензора,няма цапано,маркуча видимо не беше повреден и не съм го сменял. Колата 2016 е ходила за реглаж на ГНП.Графика не мога да ви покжа,тъй като на изгасен двигател показва нещо и ми казва да запаля.След това всичко изчезва,все едно е извън графиката. СНИМКИ: https://photos.app.goo.gl/LyR7XNFJUa45GmXEA
  15. Здравейте колега.

    2017 г. сте пуснали тема за халогени на a4 b5 1996, моята е 1997 афн.

    Интересува ме бронята ви заводската за колата от тези години ли е,като вие само сте нагласили халогените на вашите решетки?

×
×
  • Create New...