Jump to content

donadonybg

Members
  • Мнения

    42
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Аudi A4 Б6 130 к.с.

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Варна

Последни посетители

710 профилни разглеждания

donadonybg's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравей Коко! Търся двойни копчета(бутони) за стъклоповдигач на шофьорска врата за Audi A4 b6.
  2. Здравейте! Търся двойни копчета(бутони) за стъклоповдигач на шофорската страна за Audi A4 b6. Пощата ми е donadony65@gmail.com
  3. Здравей!Какъв ти е проблема с рейката че искаш да я сменяш?
  4. Благодаря за клипа !Ще свърши отлична работа!Явно този проблем с тези механизми на Audi A4 е доста голям .Или въжета или нещо друго се скапва!При мен беше едно от въжетата което издаваше стържещ звук докато накрая стъклото ми остната в долно положение и за по бързо го отрязах за да вдигна стъклото докато си купя стъклоповдигача!
  5. kostaIliev аз това го знам има ги по горе на една от снимките!Проблема е че те говорят за смяна на кабелите по надолу в инсталацията защото се съмняват че колата се е запалвала или нещо подобно и затова не се наемат!
  6. Май ще трябва да се оправям сам!Питах на едно две места и ми отказаха защото кабелите на буксите към запалителните бобини можело да са за смяна и не им се занимавало затова ще повикам НЕВОЛЯТА и се мятам да ги правя!😄
  7. Значи ще се сменят и четирите бобини! Не ме учудва особено в моя вариант защото предишният стопанин нищо не е сменял. Филтъра на маслото беше изгнил !Още да го хваля ли? взех я за 3500 к . с метаново газово като ми се видя добра цената но ако сега пак тръгна да избирам няма и да я погледна! Предишната ми беше много изгнила а тая за сега няма ръжди и изгнило но другото всичко по нея беше скапано! Някой неща са консумативи и са задължителни за смяна така че като правих сметка уш беше добре! Освен филтри,масла, ангренаж комплект с водна помпа сменях съединител, тампони на двигател и скоростна ,амортисьори и още куп неща като грешки на компа,гуми,фитри по газовата и т.н. Дето се вика „за ебано дупе цяр няма"!Да съм жив и здрав другата ще гледам да е по читава!
  8. NIKO и аз си мислих че е горяла но не съм на 100% сигурен!Не съм разглобявал още нацяло обвивката да погледна как са кабелите и ако са стопени значи е горяла.Ще видим какво ще излезе като я разбутам.На 280 хиляди я взех а сега след 6-7 месеца е вече на 288 хиляди.Върви си колата просто докато е студена и прехвърли на метан ми гасне а като загрее не гасне но като изключа от скорост и оборотите паднат отиват до 600 като претриса и после се връща на 800 и се успокоява.Лошото е че го прави и при бензина но там е едва забележимо.Изглежда на метана му трябва хубав ток за да си работи както хората!По газовата смених доста неща плюс настройки и от това по добре няма накъде!Чакам да купя и бобините че да правя всичко на веднъж и да видя дали ще има разлика във вървежа!А за бобините какво мислиш избили ли са ?
  9. Благодяря Niko! Виждам че си от Варна.Кажи ми ако знаеш някой добър автоелтехник.Имаше един Иво на ул.Мир но му нямам телефона а и не помня точния адрес! Колата съм я купил преди пет шест месеца и правя каквото мога по нея но ми е много трудно защото въобще не е поддържана и все изкача по нещо. Ще кача снимки за да видите колко са зле буксите (щекерите) а и на първа и четвърта бобина имам по малко черно което ми се вижда като проблем и сигурно ще се наложи да ги сменя.На диагностиката всичко е ок но за мен са си за смяна! Взел съм си четери броя букси (щекера) BREMI и четери запалителни свещи Bosch iridium с разстояние 0,7 мм.Останаха ми бобините като не съм сигурен още дали да не ги сменя всичките.
  10. Iovan я моляте кажи как се справи с подмяната на кабелите с буксите(щекерите) към бобините. Аз си поръчах 4 бр. защото двете ми са страшно окислени и се мъчих няколко пъти да ги чистя със спрей но ефекта беше краткотраен а иначе и четерите са потрошени и са за смяна. В комплекта идват с някакви кабелни връзки които е нужно да се кримват с клещи и после да се нагрява пласмасовата част от двете страни за да се получи изолация срещу влагата. Гледах клип за това нагряване че го правят с малка газова горелка но аз има газова уредба и ме е страх да не направя някоя беля. Имали друг напич да се получи добра връзка например с поялник и шведска лента. По принцип аз си мислих че кабелите с щекерите идват в едно с някаква букса която се свързва някъде завряна между двигателя и купето но се оказа че не е така. Ще бъда благодарен ако някой помогне със съвет или да даде линк ако има някъде другаде тема по този въпрос! Колата ми е Audi A4 B6 130 k. c. ALT!
  11. Благодаря NIKO. Сигурно ще търся само за предните!
  12. Добри идеи ми дадохте. Благодаря! Ако не намеря двойка ще опитам да сложа четворка. А има ли как задните да станат и те автоматични или е по добре да не си създавам допълнително ядове!
  13. NIKO те хубаво се сменят и се отварят и ремонтират но аз не се наемам защото се опитах да сваля капачетата на копчетата за да погледна и те започнаха да се ронят защото пластмасата е яко изпечена и се отказах защото в момена нямам други за да ги заменя! Ако имаш идея как става или знаеш за някой клип дай линк! VBI ми е писал че се сменят с четворката но аз виждам че буксите а и самата дръшка им са различни и няма как да ги включа към модула.Според мен модула си работи защото дистанционно могат да се свалят и вдигат а от копчетата само се вдигат но не могат да се свалят.Последното което разбрах че за Ауди А3 с две врати 2004 година са били същите и ще търся по моргите и дано да намеря нещо!
  14. Здравейте!Имате ли копчета с доен модул за предни стъкла шофьорска врата за Ауди А4 Б6 2003.Номера им е 8Z0959851E5PR.Ще ви пратя и снимки.
  15. Ето снимки на копчетата.Няма как да ги заменя с четворка защото буксите са различни!Самото копче е с номер 8Z0959851E5PR но не го намирам никъде в магазините.
×
×
  • Create New...