-
Мнения
42 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Аudi A4 Б6 130 к.с.
Персонална информация
-
Пол
Мъж
-
Локация
Варна
Последни посетители
710 профилни разглеждания
donadonybg's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Здравейте! Търся двойни копчета(бутони) за стъклоповдигач на шофорската страна за Audi A4 b6. Пощата ми е donadony65@gmail.com
-
Здравей!Какъв ти е проблема с рейката че искаш да я сменяш?
-
Ето как се сменя стъклоповдигач на дясната врата на А4-В6/В7
donadonybg отговори в темата на Tenche77 - тип B6/B7
Благодаря за клипа !Ще свърши отлична работа!Явно този проблем с тези механизми на Audi A4 е доста голям .Или въжета или нещо друго се скапва!При мен беше едно от въжетата което издаваше стържещ звук докато накрая стъклото ми остната в долно положение и за по бързо го отрязах за да вдигна стъклото докато си купя стъклоповдигача! -
kostaIliev аз това го знам има ги по горе на една от снимките!Проблема е че те говорят за смяна на кабелите по надолу в инсталацията защото се съмняват че колата се е запалвала или нещо подобно и затова не се наемат!
-
Май ще трябва да се оправям сам!Питах на едно две места и ми отказаха защото кабелите на буксите към запалителните бобини можело да са за смяна и не им се занимавало затова ще повикам НЕВОЛЯТА и се мятам да ги правя!😄
-
Значи ще се сменят и четирите бобини! Не ме учудва особено в моя вариант защото предишният стопанин нищо не е сменял. Филтъра на маслото беше изгнил !Още да го хваля ли? взех я за 3500 к . с метаново газово като ми се видя добра цената но ако сега пак тръгна да избирам няма и да я погледна! Предишната ми беше много изгнила а тая за сега няма ръжди и изгнило но другото всичко по нея беше скапано! Някой неща са консумативи и са задължителни за смяна така че като правих сметка уш беше добре! Освен филтри,масла, ангренаж комплект с водна помпа сменях съединител, тампони на двигател и скоростна ,амортисьори и още куп неща като грешки на компа,гуми,фитри по газовата и т.н. Дето се вика „за ебано дупе цяр няма"!Да съм жив и здрав другата ще гледам да е по читава!
-
NIKO и аз си мислих че е горяла но не съм на 100% сигурен!Не съм разглобявал още нацяло обвивката да погледна как са кабелите и ако са стопени значи е горяла.Ще видим какво ще излезе като я разбутам.На 280 хиляди я взех а сега след 6-7 месеца е вече на 288 хиляди.Върви си колата просто докато е студена и прехвърли на метан ми гасне а като загрее не гасне но като изключа от скорост и оборотите паднат отиват до 600 като претриса и после се връща на 800 и се успокоява.Лошото е че го прави и при бензина но там е едва забележимо.Изглежда на метана му трябва хубав ток за да си работи както хората!По газовата смених доста неща плюс настройки и от това по добре няма накъде!Чакам да купя и бобините че да правя всичко на веднъж и да видя дали ще има разлика във вървежа!А за бобините какво мислиш избили ли са ?
-
Благодяря Niko! Виждам че си от Варна.Кажи ми ако знаеш някой добър автоелтехник.Имаше един Иво на ул.Мир но му нямам телефона а и не помня точния адрес! Колата съм я купил преди пет шест месеца и правя каквото мога по нея но ми е много трудно защото въобще не е поддържана и все изкача по нещо. Ще кача снимки за да видите колко са зле буксите (щекерите) а и на първа и четвърта бобина имам по малко черно което ми се вижда като проблем и сигурно ще се наложи да ги сменя.На диагностиката всичко е ок но за мен са си за смяна! Взел съм си четери броя букси (щекера) BREMI и четери запалителни свещи Bosch iridium с разстояние 0,7 мм.Останаха ми бобините като не съм сигурен още дали да не ги сменя всичките.
-
Iovan я моляте кажи как се справи с подмяната на кабелите с буксите(щекерите) към бобините. Аз си поръчах 4 бр. защото двете ми са страшно окислени и се мъчих няколко пъти да ги чистя със спрей но ефекта беше краткотраен а иначе и четерите са потрошени и са за смяна. В комплекта идват с някакви кабелни връзки които е нужно да се кримват с клещи и после да се нагрява пласмасовата част от двете страни за да се получи изолация срещу влагата. Гледах клип за това нагряване че го правят с малка газова горелка но аз има газова уредба и ме е страх да не направя някоя беля. Имали друг напич да се получи добра връзка например с поялник и шведска лента. По принцип аз си мислих че кабелите с щекерите идват в едно с някаква букса която се свързва някъде завряна между двигателя и купето но се оказа че не е така. Ще бъда благодарен ако някой помогне със съвет или да даде линк ако има някъде другаде тема по този въпрос! Колата ми е Audi A4 B6 130 k. c. ALT!
-
Благодаря NIKO. Сигурно ще търся само за предните!
-
Добри идеи ми дадохте. Благодаря! Ако не намеря двойка ще опитам да сложа четворка. А има ли как задните да станат и те автоматични или е по добре да не си създавам допълнително ядове!
-
NIKO те хубаво се сменят и се отварят и ремонтират но аз не се наемам защото се опитах да сваля капачетата на копчетата за да погледна и те започнаха да се ронят защото пластмасата е яко изпечена и се отказах защото в момена нямам други за да ги заменя! Ако имаш идея как става или знаеш за някой клип дай линк! VBI ми е писал че се сменят с четворката но аз виждам че буксите а и самата дръшка им са различни и няма как да ги включа към модула.Според мен модула си работи защото дистанционно могат да се свалят и вдигат а от копчетата само се вдигат но не могат да се свалят.Последното което разбрах че за Ауди А3 с две врати 2004 година са били същите и ще търся по моргите и дано да намеря нещо!
-
Ето снимки на копчетата.Няма как да ги заменя с четворка защото буксите са различни!Самото копче е с номер 8Z0959851E5PR но не го намирам никъде в магазините.