Jump to content

KING_VeNoM

Members
  • Мнения

    35
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A8 4.2i

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

KING_VeNoM's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. KING_VeNoM

    Ремонт скорости

    Проблема е че хубаво отделил си пари за ремонт 3000 лв обаче къде защото съм се наслушал на псевдо майстори където се кълнат че след ремонта ще е супер и пак проблем. В Gemini бяха много сигурни че когато беше преди година в авариен и светнаха всички скорости викат че е за тотален а се оказа една пластмаса за 40 лв. Има варианти където ти казват че сменяш скорости с други и после пак ядове защото се оказало че гориво въздушната не е ОК и вдигат рамене. И почваш да се чудиш да си дадеш ли 3000 лв за да си мислиш че си играч и така трябва. Защото хубаво имал си късмет да нямаш ядове но ако ти се наложи платиш си и колата ти е пак така тогава като попиташ за съвет и се появи разбирач да ти обяснява ще разбереш за какво говора
  2. KING_VeNoM

    Ремонт скорости

    Принципно почти всички гледат да минат по тънко без значение колко пари имат ако е възможно иначе тия в Порше нямаше да имат свободна минута. Тук хората обсъждат опции с които може да се спестят пари. Няма нужда да ни казваш че може да си ремонтираме колата и да си я караме това би трябвало и сами да се сетим. Скорости за 1.5 здрави има много смяната на кутията е 500 600 лв 200 лв ако има CP в Порше масло и гарнитура и така поне аз това разбрах от 1 месец ровене и питане но пак адекватен отговор от форума няма. Принципно нямам идея за какво е тоя форум освен за бла бла 1.9 tdi vs 1.8 T .
  3. KING_VeNoM

    Ремонт скорости

    Добре де само те и Gemini ли си вършат работата други няма
  4. Да този CP е гениална идея на Ауди не стига че са пълни с проблеми но и това допълнително усложнява нещата
  5. KING_VeNoM

    Ремонт скорости

    Да му се е наложило да ремонтира или сменя кутия. Симптомите са ясни: ритане между предавките , при смяна на място колата подскача доволно и т.н
  6. Някой сблъсквал ли се е с този проблем предполагам да и как го е разрешил. Ремонт , смяна с друга + и - мисля че ще е добре да споделим.
  7. Калибрация ... как се калибрират
  8. На Vcds изкарва задно дясно аз знам кое е. Кабели трябва да проверя дали са те но ме съмнява. Моторче нови за тия пари не съм сигурен дали си струва има втора ръка по 150 лв. Виж в нета има доста коли за части. Още не съм го сменил понеже съм решил да купя една цяла кола от Англия за части
  9. Намерих клипче как се ремонтират така че ще купя едно за всеки случай а това ще се опитам да си го ремонтирам
  10. Щом в Али експрес го има и в ибей е същото ще взема да го поръчам и аз
  11. Свали си прозорците и се заслушай дали сработват и 2 та апарата но пак казвам въпрос на време е. Детски болести. Е сега ми предлагат да я сменям с едно авео 2014 на 50 000 км е как да я сменя ..... едното кола другото играчка
  12. И при мен съветваше като я дръпна и свали се чистеше но един ден едвам я свалих и от тогава дясното не го чувам та си знам че е отишло
  13. Понеже моето си замина и трябва да го сменям .., случайно някой да е поръчвал през eBay. Има ги нови за по 60 паунда. Дали ще са читави. Другия вариант е втора ръка от тук. Чувал съм че се ремонтирали но нямам никакво инфо за това кой къде и колко. Ако някой се е сблъсквал с този проблем да сподели опит
  14. Да AGM задължително за тази кола. Цената не е много по различна но изкарва х2 повече години... и само Бош или варта. Моя излезна 350 лв с връщането на стария. Оправдано е за 6 години работа.
  15. Трябва ти да е гел по скъп е но за тази кола задължително такъв. За това най вероятно се прецакват толкова бързо . Кодиране няма по скоро трябва да изтриеш грешката с програма и после като влезнеш в менюто трябва battery да е на мах поне при мен беше така
×
×
  • Create New...