Jump to content

mezan75

Members
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6 3.0 TDI

Персонална информация

  • Локация
    Vraca

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

mezan75's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Сваля се ГНП, само се разкача от маркучите за горивото и долу се крепи на 3 болта, шестограм 6. Аз не съм сменял гарнитурите на масления охладител както и голямата метална отдолу. При мен се виждаше че теча не е от тях и само ги намазах тънко с черен силикон Reinz, и сглобяване. Смених само О- Пръстените на кожуха на масления филтър че бяха се спекли и се скъсаха.
  2. www.youtube.com/watch?v=LzjMQ6N5Dvo. На клипа е показано как се преправя конзолата за да е по лесен монтажа или ако се налага да се сваля за почистване или друго.
  3. Споделям. Започна се когато забелязах че ремъка ми е омаслен и имаше лека миризма на изгоряло масло. Малко след това ремъка се скъса и се наложи оглед и ремонт. Приятели ме съветваха какво ли не - Корпус на масления филтър, Семеринг на коляновия вал, Гарнитура на масления охладител и т.н. Понеже всичко беше омаслено и не можех да видя от къде идва теча, почнах подред. Не беше семеринг, нито О-пръстените на масления филтър. След тежка битка успях да сваля масления охладител, смених му гарнитурата , събрах всичко и .... пак тече. Направо бях бесен. Седнах да мисля , какво може да е . И изведнъж , след като обмислих всичко тотално и огледах, реших да сваля датчика за маслото, понеже под него бях изпуснал няколко медни дифтунги. Реших да го проверя, тъй като в гнездото на буксата имаше масло. Надух го с малко въздух и ОПА - изби малко масло и ми стана ясна картината. Купих нов за 10 лв. и готово. Но много труд и време ми отне, а и не бях пипал нищо по двигателя там. За да е по лесен монтажа, се прави малка преправка на конзолата на егр- а. Видях го от един руски сайт в youtube.
  4. Колеги, създадох тази тема защото мисля че този проблем е рядкост, доста работа ми се отвори и накрая се оказа мн елементарно нещо. Ако имате такъв проблем, ще споделя как се реши, поне за моя случай. Разбира се всички ми казваха че е от масления охладител, но не беше.
  5. Проблема е решен. Имаше малко изкривяване на ушите, прешлайфах колектора на ръка на голям камък от шмиргел т.к. неможах да намеря в събота някъде да я пусна на машина , изрязах си 3 гарнитурки от клингерит 1 мм и готово.
  6. Оказа се че изпуска от изпускателния колектор, въпреки че сложих нова гарнитура. Явно има леко изкривяване, ще я пусна на шлайф за 2-3 десети и мисля да си направя гарнитура от клингерит 1 мм. Има малки шупли по колектора и не съм сигурен дали металната гарнитура ще уплътни добре. Изпуска само на 1 цилиндър, до серво помпата.
  7. Благодаря колеги. Засега само съм свалил генерацията, мисля си че е от нея да фърфори, купил съм нова гарнитура на Reinz, ще я сглобя и ще се види проблема дали е от главата. Гарнитурата е метална, директно ли се монтира или се маже леко с черен силикон.
  8. Здравейте колеги, интересува ме може ли да се свали дясната глава без да се вади мотора. Прогоряла гарнитура и изпуска компресия , не е смешала масло и антифриз . Колата е А6 3.0 тди 225 к.с.
×
×
  • Create New...