Споделям. Започна се когато забелязах че ремъка ми е омаслен и имаше лека миризма на изгоряло масло. Малко след това ремъка се скъса и се наложи оглед и ремонт. Приятели ме съветваха какво ли не - Корпус на масления филтър, Семеринг на коляновия вал, Гарнитура на масления охладител и т.н. Понеже всичко беше омаслено и не можех да видя от къде идва теча, почнах подред. Не беше семеринг, нито О-пръстените на масления филтър. След тежка битка успях да сваля масления охладител, смених му гарнитурата , събрах всичко и .... пак тече. Направо бях бесен. Седнах да мисля , какво може да е . И изведнъж , след като обмислих всичко тотално и огледах, реших да сваля датчика за маслото, понеже под него бях изпуснал няколко медни дифтунги. Реших да го проверя, тъй като в гнездото на буксата имаше масло. Надух го с малко въздух и ОПА - изби малко масло и ми стана ясна картината. Купих нов за 10 лв. и готово.
Но много труд и време ми отне, а и не бях пипал нищо по двигателя там. За да е по лесен монтажа, се прави малка преправка на конзолата на егр- а. Видях го от един руски сайт в youtube.