Jump to content

Joro P

Members
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 (8P) 2.0 TDI

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Joro P's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Мале, това беше доста отдавна. Всъщност отидох при един познат майстор и махнахме катализатора и проблема с губенето на мощност спря. Присвирването си остана, но то се оказа от една много спукана метална тръба някъде около ЕГР-а. Оправихме я и сега всичко си е наред. Още си го карам това ауди и върви като лудо.
  2. И в сервиза ми казаха, че дава грешка там, но аз не ги разпитах подробно за това, че се опитах в обедната да свърша тази работа и нямах много време! А той (ЕГР-а) има ли общо с това, че колата губи мощност от време на време? (това се случва само извънградско, в града го нямам този проблем)
  3. Ето това е картинката. Кода на двигателя е BKD
  4. Здравейте, пичове! Наскоро и аз станах част от Ауди общността! Взех си А3 -ка 8P 2.0 TDI и всичко е точно! Един ден обаче, карайки си леко на магистралата с около 120 - 130 колата ми рязко изгуби мощност. Спирам, гася, паля и пак тръгва! Светна check-a! Карах я на диагностика в Пловдив (тъй като натам се бях запътил) и от там общо взето не успяха да ми обяснят какво и има на колата. Мрън, мрън, дюзите, свещите! В същия сервиз там ми почистиха дебитомера и ми смениха горивен филтър, който беше сменен преди 1000 км. като казаха, че филтъра бил бомбок. Ок! Колата пак тръгна! След няма и 500 км. пак на магистралата, пак същото! От там до София само на 5 -та със 120-130 и нямах проблем. Закарах я на диагностика в София и какво излиза? Като изключим 2 изгорели свещи, което не мисля, че има отношение в целия проблем, се оказа, че катализатора ми е запушен. Също така някъде м/ 1800 и 2100 и малко повече оборота колата има някакво странно присвирване при подаване на газ. От сервиза са откачили там тръбите някъде преди катализатора и ми казаха, че тогава колата изцяло се е променила - форсира се както си трябва, турбото показва по-добри стойности, и присвирването изчезва! Аз въобще не съм на ясно с тея неща и затова питам Вас, дали наистина е възможно проблема да идва изцяло от катализатора? И с отстраняването му този проблем ще изчезне ли? П.С. На компютъра също излиза, че Турбото работи с по-ниско налягане ли и ли както там се казва! Мога да кача и снимка на резултатите от компютъра ако някой разбира да ги погледне! Благодаря пичове предварително!
×
×
  • Create New...