Здравейте, пичове!
Наскоро и аз станах част от Ауди общността! Взех си А3 -ка 8P 2.0 TDI и всичко е точно!
Един ден обаче, карайки си леко на магистралата с около 120 - 130 колата ми рязко изгуби мощност. Спирам, гася, паля и пак тръгва! Светна check-a! Карах я на диагностика в Пловдив (тъй като натам се бях запътил) и от там общо взето не успяха да ми обяснят какво и има на колата. Мрън, мрън, дюзите, свещите! В същия сервиз там ми почистиха дебитомера и ми смениха горивен филтър, който беше сменен преди 1000 км. като казаха, че филтъра бил бомбок. Ок! Колата пак тръгна! След няма и 500 км. пак на магистралата, пак същото! От там до София само на 5 -та със 120-130 и нямах проблем. Закарах я на диагностика в София и какво излиза? Като изключим 2 изгорели свещи, което не мисля, че има отношение в целия проблем, се оказа, че катализатора ми е запушен. Също така някъде м/ 1800 и 2100 и малко повече оборота колата има някакво странно присвирване при подаване на газ. От сервиза са откачили там тръбите някъде преди катализатора и ми казаха, че тогава колата изцяло се е променила - форсира се както си трябва, турбото показва по-добри стойности, и присвирването изчезва! Аз въобще не съм на ясно с тея неща и затова питам Вас, дали наистина е възможно проблема да идва изцяло от катализатора? И с отстраняването му този проблем ще изчезне ли?
П.С. На компютъра също излиза, че Турбото работи с по-ниско налягане ли и ли както там се казва! Мога да кача и снимка на резултатите от компютъра ако някой разбира да ги погледне!
Благодаря пичове предварително!