Jump to content

Infinity19

Members
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi A6

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Infinity19's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Зравейте, колата e A6 2.5tdi 2003 година. Имаше много силно виене и бучене, защо бях с някакви китайски гуми. Смених ги с нови и виенето изчезна, но остана леко бучене. Бучи при движение с 5-10 км/ч. след това изчезва и се появява пак на 130-140 км/ч. Няма значение дали колата е на скорост или се движи по инерция. При завой звука не се променя. По принцип дисковете и накладките са ми за смяна и при висока скорост и натискане на спирачката се чува едно леко ръмжене отпред. Волана започва да трепери и като че ли бученето се усилва. Възможно ли е да е от тях? п.п. - джантите са изправяни и гумите са балансирани. Ефекта е нулев.
  2. А знаете ли някакъв каталожен номер на по-новото ?
  3. Здравейте, искам да си сложа лостчето с темпомата на аудито, но не знам кое от двете да търся. Автомобилът ми е Audi A6 C5 Avant 2003 година. Ако може да ми дадете и каталожен номер на правилното лостче. Благодаря предварително.
  4. Здравейте, автомобилът е Audi A6 C5 2.5 163 коня. Преди два дни нацелих голяма дупка на околовръстното в София. Карах с 40, но беше тъмно и дупката беше пълна с вода. Та така стана белята. Вчера сутринта гумата беше спаднала. Резлутата е крива джанта и последва изправяне, баланс и монтиране. Проблемът е че при завиване и изправяне на волана, той не се връща гладко както преди. Има нещо като "накъсване" при връщането му в неутрално положение, все едно се движи на тласъци. Същото нещо се усеща леко и при движение с около 20-30 км/ч. при опит за завиване, но най-вече при връщане на волана. На място няма никакъв проблем. Какво може да съм почупил по окачването и какво да гледаме на канала?
  5. Сега си направих експеримент - карам по инерция с около 50км./h с натиснат съединител пробвам да побутвам лоста към всички скорости. Единствено на трета, като побутна лоста към нея /все едно ще включа/ и го задържа така, усещането е все едно се върти нещо в синхрон с мотора и целия лост започва да вибрира Май ще се окаже нещо в кутията.. п.п. - сега се замислих /малко съм пийнал в момента и не мисля много добре :>/ като натисна съединителя, разделям кутията от двигателя. Тогава защо усещам въртене и стържене при натиснат съединител на трета, като се има предвид че и синхронизаторите са се успокоили?
  6. При първа възможност ще ги гледаме тия тампони. Мислех си за синхронизатор, но това хъркане се получава при плавно превключване от втора на трета. Пробвал съм да цедя колата здраво и да вкарам трета рязко, но тогава си влиза съвсем нормално. Интересно ми е защо се получава само от втора на трета. Пробвах да включа втора от първа, четвърта и пета, но това прехъркване така и не се появи. Може и да е някакъв проблем в скоростната кутия, но първо ще погледнем тампоните. Преди имах пасат и там механизма беше с две жила. Тук по същия начин ли е?
  7. Здравейте, от 1 месец карам едно ауди а6 2.5 163 коня ръчка. Понякога при включване на първа или при преминаване от втора на трета /а два-три пъти ми го направи и от преминаване от 5 към 4-та/ усещам едно "хрупанe" под скоростния лост, все едно не е отделил съединителя. Съединителя е сменен, както и горната помпа. Отвън не го чувам да хърка. При подаване на газ, скоростния лост започва да се движи назад все едно ще изключи сам от скорост. При отпускане на газта, скоростния лост се връща напред. Освен това при движение лоста вибрира много яко, а при подаване и отпускане на газта се усеща лашкане в купето и бумкане отпред. Аз си мисля за тампони. Колко тампона са на скоростната кутия и колко на мотора? Възможно ли е от тях да се получава това леко изхрупване на скоростите?
×
×
  • Create New...