liobo
Members-
Мнения
14 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
1995 Audi А6 2.3E
Персонална информация
-
Локация
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
liobo's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Да, точно там е скъсаното. Ще се опитам да намеря в София друго място в което да ми го изработят.
-
И новия маркуч за бензина го пръсна, все едно е срязан с нож. Изработен беше с гума Continetal до 15 атмосфери, специално казах да е за бензин. Когато се случват такива неща каква най често може да е причината? Възможно ли е да са ме изментили с маркуча?
-
И проблема с волана се оправи сам, бил съм настроил криво чупещия се волан и сега е супер. Има шанс да съм взел адекватен екземпляр в крайна сметка.
-
Инжекторите са опелски мотор, двулитров. Сензорите са само за позиция на дросела и MAP сензор.
-
Рейката е поръчкова а компютъра е мегаскуърт 2, друго не се сещам. Ще трябва да попитам за повече информация.
-
Май се оказа друг проблема. Без нищо да пипам се оправи. Ретроспективно искам да попитам ако някой разбира: със стария маркуч налягането на бензина беше 3 атмосфери а с новия изработен маркуч се беше вдигнал на 3.3 атмосфери. Беше направила толкова богата смес че боядиса стената в черно зад кюнеца и хвърляше огромни сажди, до сега не бях виждал нещо подобно. Така няколко пъти и след това се оправи всичко. Някой има ли идея какво се е случило? Бях забравил да добавя че колата не е с оригиналния механичен инжекцион, а с конверсия към електронен. Друг проблем който забелязвам е че волана не се изправя сам лесно, и се върти далеч по трудно отколкото бях свикнал с предишната стотица. Течността която е в казанчето е зелена, до колкото си спомням на предишната беше червен ATF2. Някой идеи дали е ок това?
-
Здравейте форум, Както си харесах перфектно работещо ауди 2.3Е, точно 7км след подписването в нотариуса се пръсна маркуча за бензина. Дотътрих се на газ до софия, смених маркуча, но сега като поддържам ниска скорост (под 60км/ч) или като вървя по инерция колата осезаемо придърпва и при двете горива, и се губи комфорта. При леко ускорение или при газ до ламарината работи перфектно. Въпроса е какво може да съм объркал, или е възможно да е проблем от преди инцидента? Мерси предварително!
-
Това исках като отговор. Благодаря много! Имам лукса да не съм особено отговорен с финансите така че е по джоба всичко. На този етап трябва да имам една ц4-ка в живота Стискайте палци да продам аналфата скоро и ще се сдобия с дизелчето.
-
Знам че не са същите коли, преди 6 месеца продадох моята 2.0Е и всеки ден рева за нея. Питам с какво мога да се набутам защото моята беше на малко километри (под 400 000) и не знам цената на нито една част защото просто нищо не се е чупило за 3 години освен по смотаната газова. Алфата ми е хубава кола но не я искам защото ми е страшно припряно с нея, 200км/ч се усещат като 110 с нея и никъде където няма гладък асфалт не мога да стигна, и на хората отзад им е тясно, а с аналдито ми беше толкова удобно че не ми се бърза за никъде. Та... има ли къде в София някой да се навие да провери състоянието на А6-цата?
-
Здравейте, Накефих се на една Алфа 159 известно време но искам да се върна пак на първата ми кола - Ауди 100. Пробвах и някакви други но тази все още ми е най-присърце. Бюджета ми е 5к. Търся си специално екземпляр с почти перфектна визия и интериор. https://www.cars.bg/offer/c2309743 Тази струва ли си да и дам шанс? Или тази? https://www.cars.bg/offer/c2550911 В най-лошия случай с колко пари бих се набутал да ги оправям, и двете се съмнявам да мога да ги продам на подобна цена ако нещата не са на добре. Благодаря предварително.
-
Щеше да е хубаво ако знаех какво визирам, човека на който щях да разчитам да ми ремонтира колата ще ме изгони от сервиза ако отново му се появя със стотак , изобщо не ми позволи да повдигна темата да ми намери друго читаво. Съдейки по отговорите ви е с добра причина. Единственото нещо което знам е бюджета ми: до 2.5к за покупка и средно 500 лева на месец за реставрация мога да отделя, но нямам абсолютно никаква идея какво мога да постигна като резултат. Дано не ме мислите за кретен . Ако кажете че няма да стигна далеч се отказвам поне за сега от идеята и спирам да ви досаждам и ще мисля пак като приключа със стажовете и университетите. Поздрави
-
Това не е ли двигателя с 30 клапана? Това възможно ли е да се ремонтира ако се окаже че не е в добро здраве?
-
Разубеждаването беше дали да е с куатро, много ми се иска да има но нямам идея до колко е разумно да се занимавам с такава система. Проверих всички сайтове за сега и нищо излъчващо надежда не намерих, още по-зле е че всичко е далеч от мен. Иначе да разбирам че просто съм се бил случил на кола която няма изгнило и ръжди, не всички могат да се похвалят с това, така ли? Моята беше адски занемарена откъм ламарини, беше с катастрофи и какви ли не удари и реших че щом на нея не е тръгнало, на другите ще е още по-добре положението с ръждата.
-
Здравейте, Преди месец направих огромна грешка - продадох си първата кола след 2 години безпроблемни километри и сега всеки ден съжалявам. Стотака беше 2.0Е с AAD двигателя и до предпоследния му месец не ми беше правил нито един проблем (газовата веднъж се насра ама нея не я броя). Не знам дали това е типична безпроблемност на тези коли но съм решил да си взема пак такава и за това ми е нужна вашата помощ. Откакто я продадох минах през всякакви коли в търсене на нова, модели до 2009 на различни марки но само Ауди 100 резонира с мен и предпчиам градския пред това да притежавам неправилния автомобил. Насочил съм се да си взема 2.3 двигателя, и ако не ме разубедите, с куатро. Проблема е че не знам много добре колко сериозно може да се окаче положението с една стабилна реставраця финансово. Дали според вас в по-лош случай на екземпляр мога за до 3-4 хиляди лева да въведа в прилично състояние с куатро и петак, пък и 2.8 да е ако не е фрапиращо по-скъпо пак бих си взел, но не държа изобщо на бързина. Всякаква помощ, съвети, линкове към обяви оценявам много. Благодаря предварително!