Jump to content

liobo

Members
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    1995 Audi А6 2.3E

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

liobo's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. liobo

    Помощ за 2.3Е

    Да, точно там е скъсаното. Ще се опитам да намеря в София друго място в което да ми го изработят.
  2. liobo

    Помощ за 2.3Е

    И новия маркуч за бензина го пръсна, все едно е срязан с нож. Изработен беше с гума Continetal до 15 атмосфери, специално казах да е за бензин. Когато се случват такива неща каква най често може да е причината? Възможно ли е да са ме изментили с маркуча?
  3. liobo

    Помощ за 2.3Е

    И проблема с волана се оправи сам, бил съм настроил криво чупещия се волан и сега е супер. Има шанс да съм взел адекватен екземпляр в крайна сметка.
  4. liobo

    Помощ за 2.3Е

    Инжекторите са опелски мотор, двулитров. Сензорите са само за позиция на дросела и MAP сензор.
  5. liobo

    Помощ за 2.3Е

    Рейката е поръчкова а компютъра е мегаскуърт 2, друго не се сещам. Ще трябва да попитам за повече информация.
  6. liobo

    Помощ за 2.3Е

    Май се оказа друг проблема. Без нищо да пипам се оправи. Ретроспективно искам да попитам ако някой разбира: със стария маркуч налягането на бензина беше 3 атмосфери а с новия изработен маркуч се беше вдигнал на 3.3 атмосфери. Беше направила толкова богата смес че боядиса стената в черно зад кюнеца и хвърляше огромни сажди, до сега не бях виждал нещо подобно. Така няколко пъти и след това се оправи всичко. Някой има ли идея какво се е случило? Бях забравил да добавя че колата не е с оригиналния механичен инжекцион, а с конверсия към електронен. Друг проблем който забелязвам е че волана не се изправя сам лесно, и се върти далеч по трудно отколкото бях свикнал с предишната стотица. Течността която е в казанчето е зелена, до колкото си спомням на предишната беше червен ATF2. Някой идеи дали е ок това?
  7. liobo

    Помощ за 2.3Е

    Здравейте форум, Както си харесах перфектно работещо ауди 2.3Е, точно 7км след подписването в нотариуса се пръсна маркуча за бензина. Дотътрих се на газ до софия, смених маркуча, но сега като поддържам ниска скорост (под 60км/ч) или като вървя по инерция колата осезаемо придърпва и при двете горива, и се губи комфорта. При леко ускорение или при газ до ламарината работи перфектно. Въпроса е какво може да съм объркал, или е възможно да е проблем от преди инцидента? Мерси предварително!
  8. Това исках като отговор. Благодаря много! Имам лукса да не съм особено отговорен с финансите така че е по джоба всичко. На този етап трябва да имам една ц4-ка в живота Стискайте палци да продам аналфата скоро и ще се сдобия с дизелчето.
  9. Знам че не са същите коли, преди 6 месеца продадох моята 2.0Е и всеки ден рева за нея. Питам с какво мога да се набутам защото моята беше на малко километри (под 400 000) и не знам цената на нито една част защото просто нищо не се е чупило за 3 години освен по смотаната газова. Алфата ми е хубава кола но не я искам защото ми е страшно припряно с нея, 200км/ч се усещат като 110 с нея и никъде където няма гладък асфалт не мога да стигна, и на хората отзад им е тясно, а с аналдито ми беше толкова удобно че не ми се бърза за никъде. Та... има ли къде в София някой да се навие да провери състоянието на А6-цата?
  10. Здравейте, Накефих се на една Алфа 159 известно време но искам да се върна пак на първата ми кола - Ауди 100. Пробвах и някакви други но тази все още ми е най-присърце. Бюджета ми е 5к. Търся си специално екземпляр с почти перфектна визия и интериор. https://www.cars.bg/offer/c2309743 Тази струва ли си да и дам шанс? Или тази? https://www.cars.bg/offer/c2550911 В най-лошия случай с колко пари бих се набутал да ги оправям, и двете се съмнявам да мога да ги продам на подобна цена ако нещата не са на добре. Благодаря предварително.
  11. Щеше да е хубаво ако знаех какво визирам, човека на който щях да разчитам да ми ремонтира колата ще ме изгони от сервиза ако отново му се появя със стотак , изобщо не ми позволи да повдигна темата да ми намери друго читаво. Съдейки по отговорите ви е с добра причина. Единственото нещо което знам е бюджета ми: до 2.5к за покупка и средно 500 лева на месец за реставрация мога да отделя, но нямам абсолютно никаква идея какво мога да постигна като резултат. Дано не ме мислите за кретен . Ако кажете че няма да стигна далеч се отказвам поне за сега от идеята и спирам да ви досаждам и ще мисля пак като приключа със стажовете и университетите. Поздрави
  12. Това не е ли двигателя с 30 клапана? Това възможно ли е да се ремонтира ако се окаже че не е в добро здраве?
  13. Разубеждаването беше дали да е с куатро, много ми се иска да има но нямам идея до колко е разумно да се занимавам с такава система. Проверих всички сайтове за сега и нищо излъчващо надежда не намерих, още по-зле е че всичко е далеч от мен. Иначе да разбирам че просто съм се бил случил на кола която няма изгнило и ръжди, не всички могат да се похвалят с това, така ли? Моята беше адски занемарена откъм ламарини, беше с катастрофи и какви ли не удари и реших че щом на нея не е тръгнало, на другите ще е още по-добре положението с ръждата.
  14. Здравейте, Преди месец направих огромна грешка - продадох си първата кола след 2 години безпроблемни километри и сега всеки ден съжалявам. Стотака беше 2.0Е с AAD двигателя и до предпоследния му месец не ми беше правил нито един проблем (газовата веднъж се насра ама нея не я броя). Не знам дали това е типична безпроблемност на тези коли но съм решил да си взема пак такава и за това ми е нужна вашата помощ. Откакто я продадох минах през всякакви коли в търсене на нова, модели до 2009 на различни марки но само Ауди 100 резонира с мен и предпчиам градския пред това да притежавам неправилния автомобил. Насочил съм се да си взема 2.3 двигателя, и ако не ме разубедите, с куатро. Проблема е че не знам много добре колко сериозно може да се окаче положението с една стабилна реставраця финансово. Дали според вас в по-лош случай на екземпляр мога за до 3-4 хиляди лева да въведа в прилично състояние с куатро и петак, пък и 2.8 да е ако не е фрапиращо по-скъпо пак бих си взел, но не държа изобщо на бързина. Всякаква помощ, съвети, линкове към обяви оценявам много. Благодаря предварително!
×
×
  • Create New...