Jump to content

yanev90

Members
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A3

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

yanev90's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, нормално ли е при отпускане на педала на спирачките да се чува съскане (при запален двигател) или има някакъв проблем? Съскането идва откъм педала вътре в купето. Педалът не е твърд и спирачките държат. Когато натисна педала на спирачките не се чува нищо, чува се само когато си махна крака от него. Става въпрос за а3 8л 1.8т фейслифт.
  2. Колкото и време да държа на свободна след първото включване, второто винаги е мед. В един чужд форум намерих тема на човек със абсолютно същия проблем, причината при него е била износен "pushrod" (централната ос от снимката), поради което съединителя не е отделял напълно при първото включване на скорост, а следващите без да се пуска съединителя са били ок. Доколкото разбрах на моята скоростна кутия централния изключвател е изпълнен по друг начин с лагер и вилка (надявам се да съм разбрал правилно), но при положение че симптомите ни са напълно идентични смятам че и при мен проблемът е че по една или друга причина (притискател, помпа, лагер и тн) съединителят не отделя напълно при първото включване и скоростната ми кутия е ок
  3. Всъщност днес забелязах, че на всички предавки първото включване от място е малко серт (не баш като на 1ва просто самото включване не е мазно), а второто (без да пускам педала на съединителя) е мед.
  4. По описания по-горе начин като първо мина през някоя от другите предавки след това 1ва влиза без проблем, но пък колегата Gostrex казва че при износен синхронизатор включването от място не би трябвало да е проблем и малко се обърквам Проблемът като цяло е по-скоро досаден, нямам проблем с останалите предавки, и не ми се рискува със смяна на съединител, след което да се окаже че проблемът си е останал. Педалът на съединителя не бих казал че отделя високо, но не бих казал и че отделя ниско, когато дръпна ръчната и пробвам да тръгна на 4та двигателя тръгва да гасне, което ще рече че съединителя не приплъзва. Преглеждал съм пластмасите на избирача, който е на скоростната кутия, но не знам какво точно да им гледам Друго което мога да добавя (по спомен), е че при изгасен двигател 1ва си влиза нормално. За мен най-озадачаващо е че проблема е по-осезаем при загрят двигател.. Възможно ли е проблема да е в някоя от помпите на съединителя? Чувал съм и че проблемът може да е и от някой тампон на двигателя..
  5. Здравейте, преди около година се сдобих с А3-ка 1.8т 2002ра година, за съжаление колата има един доста досаден проблем. Първа предавка влиза трудно.. при напълно спрял автомобил с натиснат до долу съединител, когато тръгна да включвам на 1ва скорост лоста се1 запира някъде посредата и трябва много бавно и нежно да продължа неговия ход до крайното му положение, ако след като съм включил на 1ва без да пускам съединителя върна на свободна и пробвам да пак да включа на 1ва влиза като у тях си. Горе долу същото е и положението със задната предавка. Смених маслото на кутията, но няма подобрение. Проблемът е по-ясно изразен на загрял двигател. Знам че е често срещан проблем и се надявам някой, който го е отстранил успешно да се включи по темата.
  6. прочетох я, но колегата е писал, че му е излязла грешка в абс-а при диагностика, след което е ремонтирал блока, направил е диагностика отново и е излязло че има и датчик за смяна, а при мен грешки нямаше поне до онзи ден ? Ще погледна и предпазителите, благодаря.
  7. А в такъв случай нямаше ли да излезе някаква грешка с ваг кома или невъзможност да се свържа с блока? Ние се свързахме без проблем дори пуснахме помпата през ваг кома и се чуваше как работи.. или е възможно блока да е пред разваляне и това да са му първоначалните симптоми. Мисля все пак да проверя как стоят нещата с акумулатора и алтернатора, както и масата към купето. Също ако някой може да препоръча добър майстор за въпросните модули за абс-а в Бургас.
  8. Днес след като не я бях палил цял ден, паля и ми светнаха лампите за есп и абс както и въпросната удивителна. Изгасих я, и я запалих пак, този път не светеха лампите за есп и абс. Спирачна течност има почти до максимума.
  9. А ако има проблем с някой от датчиците за спирачната течност или за ръчната това щеше ли да се види с ваг кома?
  10. Ще я погледна довечера пак, но доколкото помня последно като я гледах преди няколко дни си беше в норма.
  11. Здравейте колеги, наскоро станах собственик на ауди а3 2002 1.8Т куатро с газ инж. и имам следния проблем: при подаване на контакт (понякога и в движение) ми излиза на дисплея въпросната мигаща удивителна със скобичките отстрани придружена с 3 звукови сигнала (което до колкото знам се отнася за спирачките) и след известно време изчезва. Проблемът не е постоянен ту го има ту го няма. Дисковете и накладките са почти нови (предният собственик ги е сменял) кабелчетата на накладките за датчиците (поне от това което мога да видя) са здрави. Закачихме колата с един приятел на VAG COM грешки освен за помпата за централното и радиото няма. Лампата за АБС не свети, въпреки това понеже изчетох доста теми, в които пишеше че проблема може да е свързан с АБС-а.. пуснахме му тест всичко нормално свърза се с модула помпата работи грешки няма. Предишният собственик каза че модула за АБС-а е сменян (може би още в Германия) и не бил настроен правилно и за това излизала въпросната сигнализация. Пробвахме да го кодираме през ваг кома на ново, но не успяхме, а и нямахме много време за това го оставихме за друг път. Крушките на 3те стопа са здрави понеже четох че и от там може да е проблема, акумулатора не съм го проверявал, защото доколкото разбрах ако проблема е в него ще светне и лампата за АБС-а. Има монтиран ксенон и дневни светлини, а габаритите мисля че са диодни ако това има значение. А днес ми направи впечатление че ми изписа на първият ред на фис дисплея в оранжево Brake Lights, но впоследствие изгасна. ПС: Също искам да попитам дали тези кабели за VAG COM, които са по 30тина лева биха ми вършили работа да проверявам колата за грешки.
  12. Здравей, търся блок за управление на климатроник с подгрев за а3 2002г. фейслифт, както и поставката за чаши която е на централната конзола.
  13. Здравей, търся блок за управление на климатроник с подгрев за а3 2002г. фейслифт, както и поставката за чаши която е на централната конзола.
  14. Здравей, търся блок за управление на климатроник с подгрев за а3 2002г. фейслифт, както и поставката за чаши която е на централната конзола.
×
×
  • Create New...