Jump to content

pandov

Members
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Mazda 6

pandov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Аз съвсем се омотах от четене и си правя мои си заключения, че може би колата е наистина конструирана със.скапани сегменти и малко небрежна поддържка и стига за да почне да гори масло.Например доверяването на лонг лаиф маслата и смяната им на 30 000 км авно не им се харесва на тия двигатели със маслени сегменти направени от капачка на буркан. Иначе как да си обесня факта, че едни и същи двигатели, единия на 200 000 и не гори масло, а другия на 60 000 и гори масло като луда.Все още се чудя какво да правя. П.П така и не разбрах разликата в дисплеите между километража и оборотомера.
  2. изникна ми още одно въпросче. Каква е разликата в дисплеите, имам предвид , че някои модели са с цветен дисплей между километража и обортомера , а някои са с едни червени ,май има и същата разлика и в големия дисплей . Другото е с копчетата около скоростния лост , прави ми впечатление ,че на дизелите там има много а при бензина няма. Това някаква степен на оборудване ли е . И имат ли всички навигация.
  3. Голям цирк е това ауди , пък за тия пари немога да си харесъм друг модел. А4 най ме превлича като дизайн и отвънка и отвътре . Значи ,за да попаднеш на читава бройка е шестица от тотото , да ама и тя не се знае докога ще е читава.Само немога да си обесня как водеща марка като ауди си е позволила да се изложи така. Щом няма и как да се разбере дали гори масло в сервиза а само с каране , което няма ка да се случи преди да се закупи колата, мисля да се отказвам ,защото шанса да попадна на калпава бройка е огромен а ремонта от 5-8000 лв ми се вижда несериозна инвестиция.Ще си карам мздата докато събера още някой лев и ще рискувам пак със А4 , но 2012-2014 поне от прочетеното там е по голям шанса да е читав двигателя. Благодаря ви на всички за информацията и съветите
  4. Благодаря за светлината в тунела, че почти съм се отказал вече. Явно има и бройки които не са толкова зле. На колко километра е колата, защото като чета за проблема с маслото пише, че се проевява след 80-100 000, че дори и по рано. Имам още един въпрос. В оторизиран сервиз могат ли при диагностика преди да купя колата да кажат дали гори масло?
  5. Благодаря за разясненията ,разбирасе ,че беше полезен .Сега трябва да помисля не дали искам да купя този модел ,а дали съм готов да дам почти 50% от цената на колата за ремонт на този проблем ,което никак не е малко.Все пак не съм се отказал. Благодаря ти още веднъж .
  6. Здравейте. Чисто нов съм в форума . От извесно време съм си наумил да сменям колата . В момента карам Мазда 6 2005 г 2.0 141кс. хечбег бензин ръчка , нямам проблем с нея много здраво окачване ,шумно купе , ръждиви тенекии , малко мудна динамика , но за двигател без турбо толкова . Сериозно заглеждам ауди А4 държа да не е комби да е 2008г. - 2010г. , бензин , ръчна скоростна кутия . Мисля , че се води Б8. В момента чета доста за тази кола недостатъци и предимства ,мисля ,че няма място за сравнение с моята ,защото са различен клас коли. спрял съм се на 1,8 или на 2.0 TFSI съответно 160 и 211 кс.( вариянта със 120 коня 1,8 мисля ,че ще е слабичък двигател за това купе). Чета доста негативи за горенето на масло особенно за 2.0 двигателя . За други масови болежки по колата не съм попаднал. Искам да попитам собственниците на такива автомобили , как са с окачването , как е купето от към ръжда (знам ,че ауди нямат такъв проблом ,но все пак ) също тъка , как е от към шум в купето, съединителя при бензина с денферен маховик ли е? Колата мисля да я вкарам от Германия ,незнам защо сякаш ще съм по-спокоен ,че няма да е с върнат километраж и няма да са прекрити проблеми по колата . Изобщо всякаква информация за честите проблеми и за какво да гледам като копувам , както и препоръки , насоки ще ми са от голяма полза . Благодаря ви
×
×
  • Create New...