Jump to content

vladaeca

Members
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6 Avant

Персонална информация

  • Локация
    sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

vladaeca's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колега от къде да купя фланеца? От Порше ???
  2. Момчета много Ви благодаря за бързия отговор. @Denyo -> Пропуснах да опиша по-горе, че и с ваг-ком тествах работоспособността на срелката. Работи безупречно според тестовете. @ivoair - > Благодаря за линка, много полезен. Нещата вече мисе изясниха. Отивам да поръчвам, фланец и семеринг. Ще пиша отново.
  3. Симтоми: работеше, отказа за няколко дена и след това отново заработи за седмица. След седмица спряи вече така един месец. Междувременно има някакво объркване в таблото защото често се случва колата да запали и след няколко секунди да тръгнат другите индикатори. Какво направих: Проверих кабелите от и до сензора, т.е прозвънях и нямата проблем. В сензора влизат два кабела единия пуска маса някъде от купето, а другия отива до таблото на 28 пин по спомен. И двата не са прекъснати. След това смених датчик и отново нищо. Вече започвам да си мисля, че проблемът е в самата скоростна кутия. Следващата стъпка е да пробвам с осцилоскоп дали идва някакъв сигнал на изход от сензора? Дайте идеи, какво да опитам.
  4. Nikosaul, мерси много за твоето мнение. Разликата при захвата на задния мост и повдигнатия багажник са неопредолими препятствия. Шом има толкова съществена тазлика в купето това промяня изцяло нещата. Както написа и колегата Passi, ще трябва да взема друга кола ако искам да карам 4х4. Благодаря отново.
  5. Намерил съм ударен донор, за прилични пари. Всичките чарколяци ще са налични за прехвърляне. А и те не са чак толкова много: скорости, полуоски, кардан, висящ лагер, ауспуси, задния мост се прехвърля без раглобяване и горе долу това е. Моята е доста запазена, всичко и работи, и за това искам да си запазя купето.
  6. Здравейте колеги, имам А6 душегуб АКН с ръчни скорости. Колата е с ново ГНП и нови сменени валове. Има ресурс в двигателя за това се замислям за извращения. Според вас възможно ли е да му се преместят скорости, деференциал и заден мост от 4х4. Доколкото можах да видя моста за предно се захваща по различен начин. Не съм сигурен дали са предвидени дупки в купето за 4х4 мост и дали купето не е коренно различно. Иначе, като работа не ме плаши, ако всичко върви ще мога в рамките на два дена да го конвъртна.
  7. Дълбоко текстилно рекаро, незапарващо и с класически VAG десен. Изключително удобен и ергономичен салон. Има електрическо регулиране, надуване в областта на кръста и подгрев, Всичко работи безупречно. Свален е от ауди А6 комби - 2001г. Има нужда от почистване и лека корекция на шофьорската седалка. https://www.olx.bg/ad/rekaro-salon-za-audi-a6-2001g-CID360-ID7zuiM.html цена :140 лв тел: 0897223576
  8. Продавам работещ лентов кабел за aidbag-а на волана. Цена: 30лв София / 0897223576
  9. Здравейте продавам демферен маховик LUK. Цена - 350лв. https://www.olx.bg/ad/audi-a6-2-4l-quatro-demferen-mahovik-luk-CID360-ID7zukj.html Намирам се в София, тел 0897223576 / k.krastev@tourism.bg
  10. Реших да побутна темата със скоростите. Моята скоростна започна да вие, сложих и добавка в маслото, намали шума, но си пее доволно . До 40км, не се чува грам шум, след 40 се започва и шумът го има на всички скорости. Най-много се чува на 6-та, когато пусна газта и колата се движи на скорост под 100км. Всъщност шумът е доста по силен при пускане на скорост на коя и да е предавка, отколкото при набиране. Моля за съвет. Не знам какво да правя. Да търся друга кутия, да сменям лагери? Притеснявам се че ако взема втора употреба може да ме изиграят и да ми дадат същата.
  11. Днес успях да намеря време да разглобя, жабката. Не се вижда никакъв сензор, ако има такъв, то той е доста закътан и ще се наложи сериозно разглобяване. Видях къде влизат тръбите за климатика, но там не се вижда нищо. Сега се сещам, че можех да направя снимка Така и така се бях заел с това, реших да взема пресостат от работещ климатроник от друго ауди А6 С5. Размених пресостатите и покарах градско. Струва ми се, че вече работи коректно и не изключва. Ще го пробвам извънградско и отново ще пиша.
  12. Евала повече от полезен. Ще ми е необходимо известно време за проверката, но ще пиша отново.
  13. Да добавя едно крайно решение на проблемът със светещите лампи за накладки. Рових, рових, свързвах кабелчетата на накладките и не успях да отстраня проблема. Оказа се, че двете накладки са свързани последователно, като първо е лявото колело, а след това дясното. Взима се маса която преминава през първата накладка, след това през втората накладка и накрая влиза в таблото. ако се износи накладка се прекъсва потдаването на маса и към таблото и лампата светва. Кафяво-зелена жичка идваща от накладките, влиза в таблото с инструменти на втори пин от синята букса. Понеже ми омръзна да се занимавам с проследяване на повредени кабели, пуснах маса на въпросния пин и лампата угасна. П.С - ТОВА НЕ Е РЕШЕНИЕ за хора, които не си проверява редовно накладките, но за мен е ОК.
  14. Филтър купе е сменен преди няма и месец. Колата е от 98г. не е фейслифтовата.
  15. Имам същата кола със същия проблем :), явно е нещо обичайно. Искам да се включа в темата за да разнищим проблема. Аз мога да добавя следните симптоми. 1) Щом спра на бензиностанция под колата изтича повече от половин литър вода.И други коли с климатик съм карал, но чак толкова вода не е имало. 2) След като се изтече водата климатика тръгва за около 10 минути, след това се чува релето да цъква и компресора спира да работи. Перката също. 3) Когато колата работи на ниски обороти или в градски условия проблемът не се появява или не се усеща. 4) Когато работи работи истински. Прочток мнения за смяна на пресостат?
×
×
  • Create New...