Jump to content

AudiSline

Members
  • Мнения

    35
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A5

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

AudiSline's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. AudiSline

    Питане за акумулатор

    Да, просто трябва да изкараш самата опция от скритото меню. Казва се battery level. Има видеа в youtube как се прави. Поне при мен така се получи, както и при един друг колега.
  2. Благодаря на всички за изразените мнения. За момента ще съм пас по тези обяви. Доколкото разбирам, покупката на такова Ауди от Германия, също е добра опция. Разбира се, че ще се по-скъпи, но предполагам и описанията ще са по-реални и самите коли по-надеждни? Някой от вас да е взимал кола оттам и ако може да сподели мнение или как, като цяло, се случват нещата? Предварително благодаря!
  3. Благодаря за мнението, колега. И на мен 1-вата ми се вижда по-евтина, пък с доста повече екстри и тн. То бюджетът се променя, стига да попадна на нещо хубаво. Проблемът е, че няма много такива обяви, като цяло, камо ли от частни лица с история
  4. Здравейте, колеги. Обмислям да сменя колата (в момента карам А4 2.0 TFSI аvant B8) и съм се насочил към А6 3.0 TFSI след 2012-та година. Бих искал, по възможност, да искажете мнение по следните 2 коли/обяви и, евентуално, ако може и по принцип за какво трябва да се внимава при първоначален оглед/какво бие на очи най-много да е преправяно и тн и тн. Колата ще се кара на обстоен преглед, стига да я харесам, пък А4-ката ще отиде за жената или ще я пускам за продажба. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11599915166371026&slink=gyypef https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11594018938108504&slink=gyypef Предварително благодаря!
  5. Чак сега виждам, че е имало и 1 по-малка. Тя си е там, слеващата (по-горе) е липсващата при мен, която се прикрепя с по-следващата
  6. Колеги, прикачвам снимка на кората, която взех (не е същата, но поне като форма да кажете дали е тя). Иначе, ако не е тя, ще ми я заменят. И, ако може да ми покажете как трябва да изглежда, ако не е тази. Става въпрос за първата кора отдолу, точно след бронята реално. Благодаря
  7. Благодаря за отзивите. Взех я кората, но не от Порше, тъй като там обявиха цена от 356 лева. Намерих не-оригинална за моя модел, за под 70 лева.
  8. Благодаря, колега! А дали можеш да ми пратиш как точно трябва да изглежда тази кора, тъй като в интернет намирам няколко различаващи се вида?
  9. Колеги, трябва ми малко насока коя е точно кората под самия двигател - първата откъм бронята, за да мога да я поръчам? Някъде съм я изгубил по пътя. Колата е Б8 Авант 2009г, бензин. ако има значение. Благодаря предварително!
  10. Това, като гледам, е 'основен' ремонт при Жоровците...което ще рече, че нищо не е правено по колата. Или си си дал просто парите на вятъра, или пак си ги дал + че си се разделил с някои оригинални части по колата.
  11. Огледалце с подгрев. Мисля, беше 5 градуса и под.
  12. Общо взето при мен е както е казал колегата. На средната опция, се подгряват автоматично, без да се налага да настройвам нищо.
  13. По препоръка отидох, от един познат, който бил сменял там масло и филтри (преди време - може би, когато Жоро още е бил там) и тогава, останал доволен. Не държна на най-ниска цена, а на качествен ремонт и НЕ-откраднати оригинални части от собствената ми кола.
  14. Здравейте, колеги и Честита Нова Година. Горещо препоръчвам на всички вас (някои най-вероятно си знаят вече) да НЕ ходите по каквато и да било причина в т.н. сервиз на Жоро Аудито или както там му казват. (Ваген Сервиз) в София, ул. Евлия Челеби. Ходенето дотам ми струваще скромните 3 хил.лв за 'основен' ремонт на двигател. Какво се оказва, обаче. (което дотук съм хванал): - Сменили са ми всичките 4 дюзи с такива за 1.8 Голф TSI (моята кола е 2.0 TFSI) - лесно се разбира по № на частта - Уж сменени вериги и какви ли не оплътнения - няма такова нещо - Отварян мотор - какво е правено ме е страх да си помисля, дори. Нехерметизиран добре със сместта, след това. - за стари части - забрави, там всички части идват от стоящите по паркинга тотализирани коли, а новите от колите на клиентите биват 'сменяни'. Това са малка част от нещата, дори не искам да говоря за различни малки елементи, които в момента липсват от колата. В този 'сервиз' е като разпасан двор, в който обикалят 10тина 'майстори' и в който има тотализирани коли, които изкупуват за стари частти, които в последствие слагат като 'нови' такива на клиентските коли. Така че, колеги - стойте далеч оттам.
×
×
  • Create New...