Jump to content

mitakaBe

Members
  • Мнения

    31
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно mitakaBe

  • Рожден ден 3.04.1990

Друго

  • Kaра
    A6 4F ASB

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София

Последни посетители

815 профилни разглеждания

mitakaBe's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. съживявам стара тема, но да смених го с оригинално ZF + целия комплект ZF за смяна (гарнитури, филтри, магнити и болтове) Проблема отначалото стоеше но след 20 000 км отшумя доста.
  2. Колега, дай после отзиви дали след ремонта на хидрото си си решил проблема. При мен това го прави от 2 - 3 години не е постоянно а само понякога и то когато колата е доста загряла. Чаках да счупи кутията напълно за да я карам за рециклиране, но вече 100к километра си държи на яко бой...
  3. Да, за да се прехвърли платката се сваля картера на кутията. Относно смяната на кутията ще се ходи в Порше Запад. Благодаря за отговорите
  4. Здравейте, някой може ли да ми даде малко разяснение при смяна на цала кутия с раздатка и всичко какво е нужно да се направи (махане на компонен протекшън, обучение и т.н.) От сервиза в който ми правят колата казаха че на 100% колата няма да запали след смяна на кутията поради имобилайзер в нея, има ли нещо такова. А можете ли да ме насочите към сервиз в София който да направи тази интервенция. Благодаря
  5. При мен се усеща лека вибрация при плавно спиране , която допускам че е от перфорацията на диска. Не съм мерил кривина на дисковете но е добра идея , след вече изминати 20 000 километра ще е интересно какво е отклонението в дисковете.
  6. от донора ще се прехвърля и 3G plus заедно с още няколко дребни глупости приключението ще е доста голямо но ще видим какво ще излезе накрая. Най-много ме притеснява кодирането , но предполагам с четене и малко умисъл всичко се постига
  7. Звучи ми като доста голяма заигравка , но май ще се вкарам във филма , само да се затопли времето още малко. До колкото разбрах си от София, сега остава да кажеш , че би ударил рамо с акъл ако закучи някъде а аз от своя страна имам хладилник с бира в гаража Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
  8. С този сетъп на спирачките вече около 15к км като 90% от тях са ивънградско и голяма част извън страната (колата се ползва за по-дълги пътувания)
  9. Компютрите предполагам става въпрос за модулите във вратите, това не е проблем (донора е все още цял) от там нататък с кодирането как стоят нещата и освем 1 кабел допълнителен много ли е другото преправяне ? Благодаря за бързата реакция
  10. Здравейте, след два дена търсене в чичо Google и форума , така и не успях да намеря информацията която ми трябва. Та интересува ме някой захващал ли се е с подмяна на огледала с фейсови такива с подгрев, мигач, подсветка под огледалата и lane assist ? Предполагам пасват на рамката на вратата но как стоят нещата с подкарването им и трябва ли да се сменят модулите на вратите? Благодаря предварително
  11. Аз карам с Zimmermann двойно вентилирани 360мм предни и 330мм задни дискове + накладки EBC yellow stuff. В тази комбинация контрола е доста добър, изчезна проблема с прегряването, работят еднакво добре както студени така и добре загряти спирачки. При повишаване на температурата съотвено и спирането се подобрява (все пак е керамика). Недостатъка е поръчката и доставката на EBC (не рискувам от български вносител) и цената , но все пак са спирачки и на тях разчитаме
  12. Препоръчвам ти колегата @sunshai. Работи бързо и качествено , аз също минах през смяна на колоната с нова, която също направи проблем. След като минах през колегата всичко си дойде на място и вече не се притеснявам къде ще остана без да запаля.
  13. Тук съм съгласен, на моята "тояга" смених вериги на 310к километра и то само заради претракващ обтегач за не повече от секунда при първо палене за деня, което доказва че спокойно може да се изкара над 350к километра преди да се сменят. Интересното е че и при мен дросела също си замина точно на 300к километра и се наложи смяна както при колегата @Nikola_RS. Няма как кола на 12години да е на 150к километра , това го има само на горубляне По темата с влагата в гаражните помещения, миналата вече измерих какво е положението в гаража и се уплаших. Часовника показа 78% дори и да е показал грешно (все пак е китайски боклук) това е адски много. Днес ще се обикалят магазини за влагоуловител.
  14. mitakaBe

    Нови членове

    Много и безаварийни километри колега. 4F наистина е страхотен автомобил ако е поддържан правилно. Както е споменато в предходните мнение има си редица слаби места, но отстраняваш ли ги своевременно няма да имаш проблеми и да те остави на път. За 60к километра вече се сблъсках и отстраних доста от проблемите при този автомобил и ако се интересуваш от цени и какво да очакваш пиши на лично за да не разводняваме темата.
  15. Няма карта за Турция. Тъсих лятото и не намерих никъде, но така и не ми потрябва. За да ти е по-лесно преди да тръгнеш си набележи градове през или покрай които трябва да минеш и по табели след това. Друг вариант е офлайн навигация за телефон, но аз така и не я пуснах. Ако имаш някакви въпроси пиши на лично
×
×
  • Create New...