Jump to content

nikola89_74

Members
  • Мнения

    39
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A2

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

nikola89_74's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Новата перка NRF (200лв) и всичко работи добре :). Новата перка е с 11 витла за разлика от старата с 9. На първо впечатление перката работи по-тихо от старата.
  2. Едната медна жичка на четката се скъса. Реставрацията беше до тук RIP. Утре поръчвам нова перка.
  3. А ABS модула дали ще иска прекодиране :? Задни дискови мисля имат само 1,4 TDI 90 коня и 1,6 FSI Има и няколко разновидности ABS модули MK20 (8N0 698 517) до шаси 8Z_2_013_000 MK60 (8Z0 614 517 F) от шаси 8Z_2_013_001 до 8Z_3_018_750 MK60 (8Z0 614 517 H) - 8Z_3_018_751 Ето и стъпка по стъпка как става. http://www.leibbrands.de/Scheibenbremsen.pdf
  4. Няма да мога да отделя перката от ротора. Гайката е яко ръждясала и предполагам, че ще го скъсам.
  5. Днес изненади, запалих колата и тествах но перката отново не работеше. Взех кабел и подадох ток директно на моторо на перката и той тръгна. След това върнах всичко обратно запалих и вече перката си работеше. пробвах и с двете ми налични релета за перката и всичко беше ОК. Реших да сваля все пак перката защото това поведение не е нормално. На снимките се вижда как четките на мотора са заяли и въобще не помръдват освен една. Предполагам че това е причината за поведението на перката. Утре ще изчистя добре всичко с контактен спрей и като сглобя нещата ще продължа с тестовете. надявам се да се стабилизират нещата. Ще пиша допълнително как вървят нещата.
  6. Ще пробвам тези дни и ще пиша пак. За жалост никъде не намерих колко точно трябва да е съпротивлението на перката. Благодаря за съвета!
  7. Здравейте, имам следния проблем. Перката на радиатора спря да се пуска при загряване на колата и дори про пъскане на климатроника. При пускане на климатроника трябва да върти винаги на първа скорост. Вчера на паркинга я пробвах отново , за да видя дали ще заработи но тръгна само веднъж за 15 20 секунди и после пак се изключи. Направил съм следните проверки. 1. Проверил съм релето на перката, като замерих и средната букса 12V си има постоянно захранване. ДОри смених релето с друго, за да съм сигурен че не е от него и пак не работи. 2. Пуснах Ваг кома и сканирах за грешки по двигателя. Грешки няма 3. Запалих и проверих дали показва правилна температура датчика за температура на антифриза и външен въздух. Всичко изглеждаше точно. 4. Чаках докато вдигна 96 градуса, за да видя дали ще пусне перка. Отново перката не работи. При всичките тези тестове забелязах един странен симптом. При пускане на климатика колата е загряла и от 600 минава на 800 оборота (точно както трябва) но след известно време оборотите падат на 600 и след малко пак на 800. Все едно климатика се спира и пуска сам, като на практика през цялото време почти не духа студено. Ако някой има идея какво да пробвам или замеря ще съм благодарен.
  8. Една муфичка на втората сонда и готово.
  9. Успяхме да го монтираме без много драма. Ваденето на шпилките е ужасна работа. Първите впечатления са, че при тръгване от място колата се усеща по уверена. Във високите обороти не мога да хвана разликата. За сега не е набила и грешка за катализатора.
  10. При мен същия проблем. Преди година, когато за първи път се получи отворих буксата до пантата и я почистих с контактен спрей. Необяснимо за мен беше доста замърсена. Номера стана и след това нямах проблеми до преди седмица. Не е бушон, защото бушона отговаря и за предната и за задната врата. Поръчах нова (втора употреба) машинка и когато ми остане време ще си поиграя с мултицета да видя до къде стига тока въобще. Ако имам развитие ще пиша.
  11. Новата сонда е поставена и направих лека разходка за тест. Стойностите сега изглеждат добре и не набива грешки.Следващите няколко дни ще проверявам как са стойностите, но мисля че я оправихме.
  12. Моя е АUA и да точно за подгряване е. Май само със съдче да се събира в него. Друг вариянт не виждам.
  13. Смених я, че почна да тече и няма никакво подобрение. В момента целия дросел е в масло, като веднаж годично почиствам със спрей да не се натрупва. Може да се пробва с "канче" но трябва да поръчам от ebay. Може лятото за заигравка да пробвам :Д Между картерната вентилация на AUA и BBY има разлика. При BBY има клапън и май компютъра определя кога и колко да е отворена. При тях може и по-добро да е положението.
×
×
  • Create New...