Jump to content

Sa666o

Members
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Sa666o

  • Рожден ден 30 Април

Друго

  • Kaра
    Audi A6 C7 3.0tfsi

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Vidin

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Sa666o's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Съжалявам, продадени са, пропуснах да махна поста
  2. Гумите са летни марка Пирели, модел PZ4, размер265/30 21, високоскоростни, с борд и обезшумяване, на 6 мм протектор, без никакви забележки, две с дот 2018, две дот 2015, цената е 600 лв. за комплекта 4бр.тел.0885812656. https://www.olx.bg/d/ad/letni-gumi-265-30-21-CID360-ID8U8yU.html
  3. Колега, дай впечатления след манипулациите. Как е колата, поведението на сондите и компютъра?Продаде ли катовете и на каква цена?
  4. ГТП не ме притеснява. Основно се интересувам нужна ли е софтуерна намеса. Възможно ли е да се обърка нещо по компютъра на мотора от сензорите за измерване на изходящите газове, като ламбда сонди или други подобни. Има ли датчици от които да се притеснявам? Не срещам никаква подробна информация в нета, слагат даунпайп, но нищо не споменават за необходимост от софтуерни адаптации.
  5. Здравейте колеги, интересно ми е какви са последствията от премахване на катализаторите на 3.0TFSI 2012 310к.с. и замяната им с тунинг downpipes или костъм генерация. 4 броя ли са общо /два след колекторите и два в средата/ има ли сонди по корпуса им. Следва ли след премахване да се извършат софтуерни манипулации за да не светят грешки? Някой ако е извършвал такава манипулация, да сподели опита си!
  6. Sa666o

    Амбиентно осветление

    Здравейте, как се сменя цвета на амбиентното осветление, намирам само опция за намаляне на яркостта, но не и за цвят?
  7. Бедна смес се получава, странно, че харчи. Милиграмите колкото и откачено да звучи са обратно пропорционални на порцията гориво. Тоест колкото повече, толкова по-бедна е сместа. Коригират се лесно стига да ти е прецизна ръката и да имаш ваг ком. Има клипчета в YouTube на руски. Впрочем руснаците доста помагат с техният опит с различни популярни двигатели.
  8. Здравей колега, оказа се бедна смес. Настройваш си помпата на 3,5 мг. и слагаш здрав дебитомер! Съответно центровката трябва да ти е на горните стойности. Аз последно я направих на 1,2 ATDC. Колата тръгна и след месец я продадох . Сега правя друга Успех колега, ако имаш въпроси питай. Станах майстор покрай тоя мотор.
  9. Някой може ли да ми каже откъде да поръчам въпросната ябълка на скоростния лост, защото продуктът от линка не включва въпросната ябълка?
  10. Искаш да кажеш, че при basic settings на 04 канал при центровка на закъснение 2.0 ATDC при 102% при аванса ( early) трябва да дава повече от 15 BTDC при повече от 20%. Малкото проценти cold start valve какво означават? Интересното е че много се съмнявам в геометрията на турбото, защото има моменти в които колата върви гладко, предимно когато е студена. В близките дни ще я меря в движение, просто не мога да намеря тест на турбина, дебитомер и гориво за тоя мотор за да видя какви данни трябва да се търсят! Пропуснах да споделя, че при натискане на педала на място също бавно се качват оборотите и ако го натисна рязко до долу и веднага го отпусна не се вдигат повече от 2000. Трябва да го задържа за да качва обороти, лагва като евтин смартфон.
  11. Здравейте, имам проблем с вървенето след ремонт на механиката на гнп. Колата се ускорява мудно и реагира със закъснение на педала. Нямам излишни шумове, двигателят работи като часовник след ревизия на валове и кобилици и преди ремонта на помпата колата вървеше прилично. Центровката на помпата ми е late 2.0 ATDC на 102%, early 15 BTDC на около 10%. Помпата е с циклично поддаване на порция на празен ход 5.0 мг. ( първоначално беше 4.1мг. и го променихме за да видим ще се държи ли различно, но без резултат). Стойностите са измерени при загрял мотор на около 90 гр. Помпата даде фира след като ми сипаха лоша нафта-биодизел или нз какво- без мирис на нафта и без никакви смазочни свойства. От сервиза ми казаха, че от липсата на смазване в помпата нещо е задрало и се е смляло. Ремонтирали я и стендовали. След ремонта нямам шумове, нямам пушек дори при високи, нямам и тяга както при ниски така и при високи. Колата сякаш се мъчи. По диагностика турбото надува в норма. Дебитомера също е в стойности. Нямам записани грешки. Моля за помощ и съвет! Наглед всичко е ОК, но колата върви мудно като с дръпната ръчна. Моля за съвети!
×
×
  • Create New...