Jump to content

andre7080

Members
  • Мнения

    2267
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно andre7080

  • Рожден ден 18.04.1981

Друго

  • Kaра
    Чуди се кво да е?!?

Контакти

  • ICQ
    174547476

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Newcastle

Последни посетители

3205 профилни разглеждания

andre7080's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. А кат СГС4 и последните флагмани на водещите марки еквивалент при иос не съществува и по-добре да не ги опоменаваме Мен ме кефят и двете, жената има ифон 5 от вече бая време, кефи ме адски, но не е за мен. Като цяло прогресът в тази сфера кърти! Обаче няма как да не изкритикувам вече споменатите Маркети при едното и другото. При иос има повече и по-изпипани приложения, обаче всичко се нарежда по рейтинг и ако някой създаде видиш ли някъв як нов апп ко прайм? С гугъл плей без да се изнервя мога да проверя първите 100 приложения, при зададена ключова дума. При ябълките - първите 10 и нямам нерви за по-натам да карам едно по едно. Което може и да се изтълкува пак като потребителите да не си губят времето, а по най-бързия начин да откриеш най-използвания апп. Лошо няма, но в такъв случай няма смисъл от огромен брой аппс, след като 95% от ябълките реално никога не виждат 90% от съдържанието на маркета. Могат да се сортират, но за мен маркета куца доста, като навигация.
  2. По-безпроблемен, не по-евтин като поддръжка. Преди време се бях навил на а4 с точно първите 2.0тди, бая проучване направих и % на проблемните преди 2008-ма беше чудовищен. И говоря за коли под 200к.... Така, че по-добре да има едно на ум колегата и нищо да не стане, от колкото са скочи смело и после да пломбира тоалетната за година докато подкара коша Тъй като сам знаеш, повечето хора купуват кола като имат 3к в банката, 2 от приятели и останалите на кредит... хващаш ми идеята мисля. В този ред на мисли сподели да е ясно ква пара коства в бг да отстраниш проблеми като пукната глава, помпа, инджектори и пр...
  3. 2.0тди си е направо много рисково, особено на незнайни км и състояние. С две ръце за 1.9тди!
  4. Бягай далече от 2.0тди 140 коня, или 170. В доста дълбок проблем можеш да се вкараш, на стойност комай колкото цялата кола! 1.9, 3.0тди или бензин.
  5. При по-старите дизели се запушваше геометрията и при резапалване на мотора се рестартира компа и турбото тръгва пак. Ако е н75 не знам дали новото запалване има същия ефект... сменяй го...
  6. andre7080

    Audi A4 B6 vs. Peugeot 407

    407 е много приятен авромобил, докато е изправен. На някои им допада индиректното управление и факта,че маневрира като петролен танкер. Две Пежа такива има около мен, и двете са 2.0хди на около 150к и са ужасно проблемни от към електроника. Нищо общо с 406. Голям риск е според мен. Виж ревюта тук-там... и аз бях залитнал преди време, но много бързо се откзах.
  7. Бензиновата е по-вероятно да е карана по-малко.
  8. Дам и аз съм съгласен, скука е, ама всичко друго, не само 4с, изглежда циклещо и мотащо се в сравнение с 5-цата. А камерата е ужасТ
  9. Уж се пооправи, но пак консумацията ми идва височка. Оставих 2 отворени таба, за проба - фейсбук и пощата и в гмейл... и стои със свободни към 500мб РАМ, айфотото дърпа още към 500, skype - 200, i tunes - 80... Обмислям да му бодна още 4гб рам.
  10. Не се изразих ясно Тва е компа на жената и аз сядам на него изключително рядко Нищо друго не е пипано, освен да се ъпдейтва и за партишъните ми каза Спънки последния път... значи не е блокиран flash-a, но бих пробвал PS: Сложих clicktoflash
  11. Айде пак малко помощ, ако може На жената про-то па прай бели, в смисъл то не е спирало, но да направим 2-ри опит да тръгне като нормален мак... Постоянно яде РАМ-а, с 4гб е.... и-фотото стои отворено постоянно, Сафари- с 4 таба и скайп. Нищо друго. РАМ-а постоянно пада до 20-30мб свободни и почва да сече. Сафарито яде 400-500мб от нея, след рестарт се оправя за няколко часа и пак.... Някак си ми се струва твърде висока тая консумация, при вас как е? Батерията от там - над 3-3.5 часа е мираж, а като нов - 6 без проблем.... Партишъните са ок.
  12. .............. Отваря се капакът, но по-особено.... тва ти е последната грижа... пада на релси и се връткат едни врътки отпред за да се освободи... Части има, за 2-ра употреба нямам идея, но не е масова кола и не вярвам. Поддръжката му е без пари в сравнение с по-големите си събратя от марката, но е по-дебело от на Поло да речем, или Фабия със същия мотор... например ауспуха и т.н....
  13. Брато, хаповете пиеш ли редовно? От къде ти идват тея факти от няква друга нечувана реалност,които само ти си чувал? PD има общо с афн само по тва,че им вливаш нафта и на двете. Почти 1:1 разход и 50% по-добра динамика. Не се правят заради по-екологичните комън рейл, от де ги получаваш тея факсове? Кое не е здраво? Ако си попадал на такава на 1млн км нормално да имаш подобни впечатления и как няма афн и нему подобните да са по-евтини като пддръжка? То и Лада 2105 е по-тънкана от а4б5 ма нещо общо имат ли? Айде попрочети мааалко повече и тогава лей по форума...
×
×
  • Create New...