Jump to content

Banevskiq

Members
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Q7

Последни посетители

517 профилни разглеждания

Banevskiq's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Завършвам темата ,оказа се ,че проблема е от динамото на което тотално са се разбили лагерите и стържеше здраво на метал в метал ...
  2. Здравейте колеги имам странно виене от към двигателя ,това се получи без никакви симптоми ,оставих колата вечерта и на другия ден паля и почва да се чува едно стържене и така си я оставих. Проверихме маслото - има Решихме че помпана не качва масло и стърже на сухо ,но и това отпадна като вариант . Ако някой се е сблъсквал с такова нещо ще съм благодарен да каже какво да я правя . Качвам и клип petal_20231114_103812.mp4
  3. Благодаря за отговорите, но пропуснах да спомена че моята е бензинова 2007г, не знам дали това а има значение
  4. Как мога да разбера дали моята 8ца има печка и само с vag com ли може да се активира
  5. Вчера свалих дросела, почистих го до блясък (нямаше сериозен нагар по него) напръсках буксата с контактен спрей, реших и за по сигурно да пръсна и буксата на компютъра, направих адаптация и за сега се успа работата надявам се да съм решил проблема... Ако пак се появи проблем ще пиша.
  6. Пробвах с адаптация изчезват грешките, но след малко каране пак излизат Колкото до акумулатора не съм го замервал, от ММИ менюто гледах но дава 100%
  7. Здравейте колеги, проблема е следния: Както карах колата и светна EPS и тракшън и загуби мощност, оборотите почнаха на място да "играят".. Имам "любителска" VAG Com и я за качих 005465 - Throttle Body (J338): Fault in Basic Settings 000545 Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Implausible Signal 005476 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting 000289 Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal 004506 - Fuel Pressure Sensor (G247) : Malfunction - сензора е сменен с чисто нов ОЕ преди 5дена До колкото разбрах аз има проблем свързан с дросел клапата, изчиствам грешките временно се оправя и пак ги набива, съвети решения, благодаря!!
  8. Колега пишеш че си оправил проблемите, ще споделиш ли какво и как си сменил, направил
  9. Да вкарам малко яснота по темата, ето го и проблема(датчик ма маслото на изходящия вал) има на последната дупка някакво парче струшка и от там спира да работи в синхрон с другите....
  10. От Бургас съм, колата е при Жоро VAG сервиз Бургас
  11. Явно проблема не е за любител майстор като мен, вече е в VAG сервиз, чакаме диагноза....
  12. Смених свещи, бобини (нови) заработи отново неравномерно , грешките изтрити, остана само тази която е за преден десен тампон. След 1,2 мин отново излязоха същите грешки и пак светна чека?!!!!
  13. Благодаря за съвета, и аз това мислех да пробвам като за начало и така и стана, но след изваждането на бобините и свещите и щекерите бяха в масло.... Въпроса е сега вече друг
  14. Здравейте колеги!! От вчера колата почна да работи неравномерно и премигва чек лампата на таблото, пуснах и една диагностика и излязоха тези грешки 005495 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145): Open Circuit 000025 - Bank 2: CMP Sens 4 (G301) / Engine Speed Sensor (G28): Incorrect Correlation 000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 00776 - Cylinder 8 Misfire Detected 000774 - Cylinder 6 Misfire Detected Първата грешка я знам тя е за тампона на двигателя тя си беше още като купих колата, но за другите четох какви биха възможните решения, но те са всевъзможни, ако някой се е срещал с проблемните грешки нека сподели, благодаря!!!
  15. Колега как човека от горния клип го е направил?!
×
×
  • Create New...