Jump to content

TKM

Members
  • Мнения

    46
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A8 4.2 D3

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

TKM's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Преди месец ми се откърти соларния шибидах в движение с около 140 км. Съответно излетя много красиво, като стана на сол и е напълно непотребен. Знаете ли, къде могат да сложат нов или втора ръка с всичките нужни уплътнения и качествено залепяне, така че да се обезшуми максимално и съответно да не пропуска вода?
  2. Всяка възглавница има модул и определени стойности, на които се надува. Може да се зададат по-високи и примерно колагата ти в режим Comfort да е една идея по-висока, или пък по-ниска. Имат си заводски допустими стойности. Съответно пък това товари компресора, ако е по-вдигната. Ако ги замерят и се види на място, че една от 4-те е с по-ниски атмосфери, то може би проблема е от нея.
  3. TKM

    Наводнен радио модул

    @Даниел Косев 2 са вариантите поне при мен. 1 - от проблемен соларен шибидах. Не е добре уплатнен към рамката и съответно влиза вода и почва да се стича по вътрешната част на тавана, накъдето намери път. Вече в зависимост от колата. 2 - сменяно ми е задното стъкло, съответно не е добре сложена лайсната под него, точно между стъклото и капака на багажника. Напълнено е със силикон и лайсната стои в изправено положение. Гледах на други А8-ци, че буквално трябва да ляга върху долната част на стъклото и така ще изолира доста повече и от шум и от движението на водата.
  4. Или някоя възглавница ти издиша или компресора. Според мен може и да са двете. Рециклиране на компресора е 150-200 лв. на възглавницата също. Отиди в сервиз да ти замерят стойностите на възглавниците, така лесно ще се разбере дали са те или компресора.
  5. Продават се и в eBay и AliExpress - https://www.aliexpress.com/item/1005002460914242.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.273.73c51802EM2ccd
  6. Проблемът е много специфичен. Най - лесното обяснение на симптомите е удари, тип прескачане докато автомобила е в движение. Усеща се като от средната към задната част на автомобила. Забелязва се най-вече при често спиране и тръгване, особено ако се кисне в задръствания. Сутрин в близките 20-30 минути докато колата си загрее, както трябва няма никакви подобни симптоми. Най-често се случва при смяна на предавките без значение дали нагоре или надолу. Диференциалите са обслужени преди 10000 км с оригиналните масла, които са по каталог и в оторизиран сервиз. Оплакването беше още от преди това. Всичко по ходовата част е проверено, каретата също са наред. Единствената насока, която ми дадоха, че може да е торса и т.н. среден диференциал. Само да добавя, че това си е от над 60000 км, като колата е минала през две смени на маслата в този период. Симптомите не са се влошили през това време, но е много неприятно да се движиш с 20-30 км в града и изведнъж да усетиш удряне от тип все едно някой удря с метален прът по дъното на автомобила. Най-близкото е все едно две зъбни коле се опитват да се напаснат, но зъбите им прескачат. Води и до доста стяскане при спътниците Кутията също е обслужена в коректния срок и нямам оплаквания от самата смяна на предавките, но явно има общо в самото предаване на движението. При висока скорост нямам никакви оплаквания.
  7. Радио модула ми пийна малко водица. Щетата не изглежда видимо голяма, но с него мултимедията или забива, или изобщо не иска да стартира. Дали подлежат на ремонт и случайно някой предлага ли? Номера и модела са на снимките.
  8. Проблемът е отстранен. Има пластмасова шайба, която се навива около патрона, съответно така го държи фиксиран, а на нея се слага кръглото капаче, което реално се вижда да обгражда ключалката. Явно от вибрациите и годините шайбата някак се беше развила от ключалката и съответно не бе фиксирана.
  9. Здравейте, Внезапно ключалката ми за запалване почна да прави номера и да се мести във всички посоки. Работи без проблем, не дава грешки, но явно гнездото или някакво краче, което е давало контра за да не мърда се е отчупило. Има ли запознати, какво и къде трябва да се свали за да се фиксира обратно, както си беше. Реално влиза навътре, както наляво и надясно, също така и към водача. Абе направо все едно нищо не държи целият модул.
  10. Виж да не ти е влязла вода и да ти прави късо при платката. Може и буксата да ти се ебава.Зимата от конденза се образуват доста често проблеми.
  11. TKM

    Няма парно

    Парното е перфектно след прочистването. Голяма мъка е обаче. Трябва си надежден сервиз. Сега даже се налага до го спирам, защото става голяма жега.
  12. TKM

    Проблем с дайнамик

    Просто бъгва електрониката. Стари коли са си. Зимата ако не се държи в гараж, винаги има моменти тип дискотека, особено след като се измие в студен зимен ден
  13. TKM

    Няма парно

    Правих го, но нямаше разлика. В крайна сметка след няколко дни мъки се оказа, че има много сериозно запушване в системата при радиаторите и циркулацията на антифриз. Днес или утре като я взема ще споделя впечатленията от очакваната разлика.
  14. TKM

    Проблем с дайнамик

    Бъгава работа е. На мен при LIFT и напечена 2-3 часа от слънцето, след това не искаше да ми включи други режими и светеже оранжевата индикация на таблото. След изгасяне и покой на автомобила при равно място се оправи. Капризна техника...
  15. TKM

    Няма парно

    Предложете човек запознат с тези пусти парнота. При 4.2 бензин с двузоновия климатроник имам не по-малко тъп проблем. От шофьорската страна духа топло при всяка една духалка, но уви при средната конзола или спътника, или спътниците отзад - нищо. Все едно е пуснат климатика на охлаждане. Сменяни са моторчета, чистени са радиатори, промивано е всичко. Тръбите в коша са топли, но в купето греда. Има ли други механични части зад клапите, които трудно се достигат, защото със сигурност не е в тях проблема. Пробвано е с други, които работят на 100%, обучавани са и т.н., но няма промяна. Остава си духането само в половината към шофьора.
×
×
  • Create New...