Jump to content

aud1

Members
  • Мнения

    115
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3

Последни посетители

1039 профилни разглеждания

aud1's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравей, колега, Това лято я правих тази процедура за двете централните клапи. Не е много приятно, но с малко повече търпение и време нещата стават. 1. Трябва ли да се сваля цялото тяло на въздоховодите? На мен не ми достигна времето и реших да не разглобявам докрай въздуховодите. Разкроих си парченца с размерите на клапите и през отвора, който се открива ги облепих. 2. За да се свали нужно ли е да се махне и горната част / декоративната облицовка на таблото? Да, маха се цялото табло. Има една страхотна тема, която ще ти помогне много: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=87953 3. Какво правим с дисплея и най-вече с пасажерския еърбег? (по този въпрос мисля, че и форумът ще ми даде отговор) Пасажерския еърбег не е проблем. в темата се вижда как се разглобява, а аз успях и без да разкачам електрическите му връзки да сваля таблото.. не е трудно. 4. Как точно става демонтажът на самите клапи? Ще успея ли ако развия жълтите рапидки или по-добре да не пипам там предвид настройките? Това не съм го правил. Както казах отваря се място от което можеш да ги облепиш без разглобяване. Няма да е така добре както ако ги извадиш и работиш извън колата, но върши работа и спестява доста труд. 5. Необходимо ли е за демонтажа на цялото тяло на въздуховодите да се разглобява нещо откъм двигателния отсек? Доколкото знам се разкачват и двете радиаторчета, като преди това се източват се фреон и антифриз. Причината е, че те се помещават вътре във магистралния въздуховод. За да си спестя това "удоволствие" за ремонта на клапите за свежия въздух и рециркулация мисля да се пробвам да сваля джабката, вентилатора на парното и филтъра на купето и оттам да се опитам да ги достигна и тапицирам. Успех!
  2. aud1

    Въпроси относно А3 2.0TDI

    И при мен се получава при странни ситуации, например когато на празен ход леко се движа на кръстовище. От гледна точка на физиката проблема е комплексен и вероятно ориентацията на оста на маховика също е от значение... затова има разлика при наклон. Включването на компресора е допълнително натоварване за двигателя. В отговор компа увеличава цикловата порция автоматично, за да задържи номиналните обороти на празен ход и претрисането изчезва. Същината на това което искам да ти предам от моя предишен опит е, че проблема не е голям и се решава или с увеличаване на цикловата порция или с постоянно включен компресор...
  3. aud1

    Въпроси относно А3 2.0TDI

    Здравей колега, Проблема с претрисането е елементарен. Нарича се "циклова порция". С лека корекция нагоре симптома изчезва. В началото и аз като теб бях загрижен докато установя истинската причина... В момента след смяна на гарнитура на помпата пак леко тресе, но смятам проблема за маловажен и не го отстранявам... Освен това като покараш още малко колата ще осъзнаеш, че всъщност най добре е с постоянно включен компресор и проблемът ти ще отпадне... В книжката си пише настройваш го на 23 ауто и повече нищо не пипаш. Успех!
  4. Колега, поздравления и благодарности за темата! Много полезна е и мисля че ще помогне на много хора! В момента я чета защото съм се захванал с тапициране на клапите. Все още не съм успял да демонтирам блока на климатроника. Според теб за ремонта на клапите необходимо ли е източване на фреона/антифриза? Мислиш ли, че блока на климатроника може да бъде свален без демонтаж на голямото табло, а само със сваляне на централната конзола и тунела? Благодаря предварително за съдействието!
  5. ...мисля, че има останал и някой друг месец гаранция. Цена 600 лв.
×
×
  • Create New...