Здравей, колега, Това лято я правих тази процедура за двете централните клапи. Не е много приятно, но с малко повече търпение и време нещата стават. 1. Трябва ли да се сваля цялото тяло на въздоховодите? На мен не ми достигна времето и реших да не разглобявам докрай въздуховодите. Разкроих си парченца с размерите на клапите и през отвора, който се открива ги облепих. 2. За да се свали нужно ли е да се махне и горната част / декоративната облицовка на таблото? Да, маха се цялото табло. Има една страхотна тема, която ще ти помогне много: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=87953 3. Какво правим с дисплея и най-вече с пасажерския еърбег? (по този въпрос мисля, че и форумът ще ми даде отговор) Пасажерския еърбег не е проблем. в темата се вижда как се разглобява, а аз успях и без да разкачам електрическите му връзки да сваля таблото.. не е трудно. 4. Как точно става демонтажът на самите клапи? Ще успея ли ако развия жълтите рапидки или по-добре да не пипам там предвид настройките? Това не съм го правил. Както казах отваря се място от което можеш да ги облепиш без разглобяване. Няма да е така добре както ако ги извадиш и работиш извън колата, но върши работа и спестява доста труд. 5. Необходимо ли е за демонтажа на цялото тяло на въздуховодите да се разглобява нещо откъм двигателния отсек? Доколкото знам се разкачват и двете радиаторчета, като преди това се източват се фреон и антифриз. Причината е, че те се помещават вътре във магистралния въздуховод. За да си спестя това "удоволствие" за ремонта на клапите за свежия въздух и рециркулация мисля да се пробвам да сваля джабката, вентилатора на парното и филтъра на купето и оттам да се опитам да ги достигна и тапицирам. Успех!