tondo78
Members-
Мнения
26 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
tondo78's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Аз имах сходен проблем моята ключалка беше блокирала в положение на никаде от това че не се използва пичовете от keyplus без да я разглобяват махнаха само ключалката и я раздвижиха.Както каза колегата zdrash махнаха само еди или два винта и леко с ключа излезе целия патрон, явно ти имаш някаде в тези винтове проблем.
-
Колега аз да ти кажа не го гледай че е VALEO, не е същото дори да е и 120-150лв(демек от по хубавите).Аз когато брах ядове ходих до Порше Изток за оргинално мисля че ми казаха около 180лв и бях готов да го взема но мал шанс нямаха го наличнос поръчка и доставка.Затова взех възможно наи евтините четки и с малко часовникарски приоми ги пригодих ги и ги запоих на старото релето до ден днешен съм с тях без проблем. П.п Часовникарски имам впредвид пилене и пасване по самото реле пружинките използвах от старото
-
Аз карам с 245/40/19
-
Колега аз съм със обикновено окачване тип -1BA карам с 245/40/19 със същите джанти разлика във возията почти не усетих но нямам крива джанта вече две години а на 35 не бяха така нещата. П.п въпреки че всички гумаджий казваха че няма да станат пробвал съм и 245/45/19 влизат и не закачат но само за проба
-
https://telegra.ph/Televiziya-05-03 Здравейте, ако някой иска да глeда IPTV телевизия е нужно да изтегли приложението Telegram от Google play и след това да натиснeте тук 👉 https://t.me/BGtvfree Там ще намерите видео и адрес с който ще си гледате телевизия за месеци. БЕЗПЛАТНО И няма да има нужда да сменяте всеки ден iptv линка🙂. А за тези които нямат андроид устройство а смарт тв има m3u линкове които всеки ден ще се подновяват.
-
Здарвей колега Boikoff ако се стигне до смяна на компресора задължително настояваи за нов дехидрататор и разбирасе нова капилярка като след сглобяване на всичко промивка преди пълнене на фреона защото остават по някога боклуци.Според мен си за компресор симтоми преди да си замине напълно.
-
Стефан каза че сигурно когато са сменяли компресора не са промили системата защото било малко повече разправия и се правело с някакакъв препрат които се зарежда в машината и всички боклуци от смяната е поела капилярката(толкова за разбирали според мен )но хубавото е че нямало грам стружки което било показателно за състоянието на компресора.
-
+1 за Elbatron Service вчера и аз ги посетих за профилактика като колегата OvivO на мен до сега никога никой не ми беше сменял така наречената капилярка ( а не че не съм го обслужвал даже преди 2г смених целия компресор)беше страшно учудиха се как изобщо работи иначе вътре имаше 400г. от 530г.
-
Полезна информация BSS означава бит синхронен единичен проводник. Има 3 различни BSS сигнала. Разликата между тях е възможността за показване на различни грешки на алтернатора: BSS-1 = показва само механична или електрическа грешка BSS-2 = показва само механична или електрическа грешка BSS-3 = показва само механична и електрическа грешка Не е възможно да се сменят регулаторите BSS-1 и BSS-2 помежду си, тъй като автомобилният ECU може да попита за определена грешка и ако не получи правилния отговор, той ще покаже грешка в алтернатора (лампата за зареждане е включена) на таблото за управление. BSS-3 може да се използва за BSS-1 и BSS-2, защото е универсален (BSS-3 може да предостави информация и за двете грешки). Всички регулатори на напрежението на BOSCH са BSS-3, така че никога не трябва да го сменяте с друг регулатор. Трябва да се внимава с регулаторите на VALEO, защото те се предлагат в 3 различни опции: BSS-1, BSS-2 и BSS-3. От нашия опит знаем, че засега е невъзможно да се закупят нови VALEO BSS-3 регулатори. Например, на автомобилите от серия BMW E60 от 2003 г. и нагоре има монтиран генератор Valeo TG17C010, който има система BSS-2 на борда. Няколко години по-късно те използват същия алтернатор, но неговият номер е заменен от TG17C048, който има BSS-3 регулатор. Ако поръчате регулатор на напрежение Valeo за този конкретен алтернатор, ще получите BSS-2 регулатор. Ако закупите нов генератор TG17C048, той ще бъде оборудван с BSS-3 регулатор. Проверихме сигнала, идващ от ECU на BMW E60, който имаше TG17C048 (BSS-3) OEM генератор, но беше BSS-2. Вероятно заводите на BMW се готвят да надстроят протокола в BSS-3, но засега просто оборудват автомобилите с алтернатори BSS-3. Най-вероятно BSS протоколът вече няма да бъде разработван, тъй като в бъдеще те ще използват новия LIN-INFINEON. Същата ситуация е и с BMW TG17C034 и VW TG17C020: OEM се предлага с BSS-3, следпродажбен BSS-2 и трябва да работи без проблеми. В такива ситуации ще Ви посъветваме да поръчате един от регулаторите на напрежение Valeo и да проверите дали наистина е BSS-1, BSS-2 или BSS-3 регулатор. По този начин ще знаете със сигурност и бихте могли да монтирате този специфичен BSS регулатор на този алтернатор. По този начин не е необходимо да имате много различни регулатори за всеки различен BSS алтернатор.
-
Доколкото почетох този реле регулатор се вгражда в доста генератори и в доста други марки явно по безпристрастни към OEM частите Valeo 437507+437527, Valeo 437528+437542, Valeo 440039+440184, TG16C010+TG16C014, TG17C020+TG17C023, TG17C024+TG17C039, TG17C040+TG17C044, TG 17C054
-
Здравейте споделям моя скромен опит за да може да послужи на други колеги. Колата ми е с BMK мотор и реших да сменям реле регулатора на алтернатора понеже зареждаше на акумулатора много слабо 13.0V - 13.2V, отпред веднага след алтернатора малко повече 13.6V - 13.7V , по таблото нищо не светеше и на VAG нямаше грешки в " battery regulator" нито в други модули. Речено сторено свалих алтернатора VALEO 180A 8GV(с малко мъки ),свалих релето здраво и почти нямаше четки но не се беше окопало, по неговия номер VALEO 2608222 поръчахме с майстора чисто нова също VALEO. До тук беше всичко ОК сложих го проверих долу самата буксичка изчистих я щракана много добре сложихме ремъка всичко супер зарежда на алтернатора 14.5V на акумулатора 14.2V супер, но грешка не я закачих на VAG за да видя там как са нещата.Сглобихме всичко и веднага проблемите грешки колкото искаш а и не искат да се трият, в следствие на тези грешки 02254 - Interface to Generator /No Signal/Communication - Intermittent 02479 - Partial Consumer Shut-Off Active колата почва да изключва една по една системите като ESP и като влезеш да изтриеш грешката ти казва да си провериш модула на алтернатора.Обратно на операционата отново цялата процедура ново реле тоя път HITACHI отговарящо на спецификациите за VALEO(малко по евтино) и за всеки случаи и още едно METZGER(доста по скъпо от VALEO).Сложих първо по скъпото викам дано стане НЕЕЕ,отново познатата вече процедура пак алтернатора долу и слагане на поредното НЕЕЕи тук на камък,а забравих да кажа че колата понеделник ми трябва и ще патувам.Шах с пешката♟️ 3 релета и нито едно не иска да си говори с AUDI, изпуснахме работното време на Порше софия изток а никаква гаранция че го имат на склад а не е с доставка(за цена незнам). Аз лично реших проблема по старомодния начин просто смених четките на старото с малко часовникарски приоми но станаха взех някакви четки които намерих пригодих ги и ги запоих за релето.Така сглобеното реле незнам до кога ще изкара но след монтаж на колата всичко си доиде на място грешките изчезнаха другите които се бяха появили се изтриха и колата заработи както трябва.В момента на алтернатора дава 14.2V a на акумулатора 14.0V може и по добре но аз го отдавам на самото реле.HAPY END П.п Поуката за мен достигната чрез 2-дневени упражнения заедно с майстора е че когато следващият път реша да го сменям това реле просто ще взема оргинално защото сега едното VALEO не можахме да го върнем и си остана за моя сметка.Ще проверя за цената на оргиналното но според мен е около 200лв. а на METZGER беше 170лв. разликата ако е такава не си заслужава 🏋️♂️гимнастиката.
-
Малко развитие след доста четене успях да адаптирам фаровете най накрая и вече не бие грешка.Добра помощ получих от един колега от руския форум, защото по описанията на VCDS Ross-Tech http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A6_(4F)_Headlight_Aim_Control_(Xenon_Plus)не се получаваше. Дано това е полезно за някои колега като мен https://www.audiworld.com/how-tos/a/audi-a6-c6-diagnostic-guide-for-adaptive-headlight-problems-421223 при мен стана
-
При мен нямаше никакви симтоми стана изведнъж добре че беше намясто и на обороти. Оргиналната я докарах до 550лв. с всички възможни отстъпки които можех да намеря.Иначе като развитие на темата взех SNR-алтернатива но нова,смених термостата,обтегача,ролките и ремъка отпред както и антифриза но боли😂.при свалянето ми светна чека за нивото на фаровете и неиска да гасне сега го мъча него.....🔧⛏️⚙️
-
Здравейте колеги имам дилема относно смяната на демферната шайба,оргиналната е много скъпа а афтър маркет нямам мнение за тях гледам че има от 100 до 500 лв. дайте мнения и евентуално някаква читава марка.Предварително БЛАГОДАРЯ!!!
-
Забравих да питам дали някои ги ремонтира тези усилватели BOSE 4L0910223 G,гледам братята руснаци ги ремонтират вече,дали някои любопитен в България си е играл да ги пробва?