Jump to content

biskazz

Members
  • Мнения

    56
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Аудита

Последни посетители

855 профилни разглеждания

biskazz's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, след занимавките с клапата в тандем помпата не се е повтарял проблема. Ще си позволя плахо да кажа, че е оправен, макар да не е минало толкова много време. Качвам малко снимки. Наложи се да полирам лицето на пластмасовия елемент, тъй като се беше леко деформирал, както се вижда на снимките. Върнах го на място с тефлонова лента на резбите, за да не тече и с малко над 180 градуса по-стегнат. Дано остане "оправен". Ще пиша ако се прояви пак.
  2. Диаграмата, и идеята със сигурност са валидни, но според тази диаграма на тандем помпата има клапан, който регулира налягането, изглеждащ на живо така: Който според мненията в тази тема работи и като еднопосочен клапан и подлежи на почистване/настройка: https://forums.tdiclub.com/index.php?threads/bosch-tandem-pump-disassembly-lots-of-photos.376360/ Това мисля и да направя тези дни, ще развия сваля тапата, изчистя каквото има отдолу и ще върна сглобката с половин-един оборот по-стегнато. Ако този клапан работи, на база картинки и диаграми не съм сигурен как точно износени О-рингове на дюзите биха допринесли за моя конкретен проблем, освен ако горивото не отива в маслото. Може би някой ден ще стигна и до там, имам останали чисто нови комплекти за дюзи, но не и особено желание да ровя точно там Това с километрите го споменавам, защото пробега на колата до някаква степен помага за определяне на възможните повреди по нея. Извън темата е да доказвам защо и как колата е с този пробег. Но вероятно си прав, че горивото отива някъде
  3. Това видео, което случайно открих е абсолютно същия проблем като моя, със всички специфики на леко припалване и т.н.
  4. Истински оценявам изчерпателния ти отговор, помпата ми е Bosch, а за о-пръстени и разбити легла на дюзи не искам и да си мисля, освен ако не е някакъв адски лош късмет, това би било абсурдно. Колата е на безспорни 97хил км. Капака на клапаните дори не е повдиган в живота на този автомобил. Ще продължавам да го диагностицирам, лошото е, че се проявява точно като искаш да отидеш някъде и е доста трудно да го хванеш, когато имаш възможност да се заиграеш диагностика. Иначе един път запали ли, няма никакви проблеми, колата върви на гръм, регенерациите са изключително редки, понеже се кара главно извънградско, няма вибрации и гори адски малко.
  5. Да, добавих още малко информация в отговора, а на първия въпрос, колата в 95% от случаите покихва няколко пъти, но се е случвало да запалва и веднага. Сещам се и да добавя, че синхронизацията на валовете е -1.5 градуса.
  6. Мерси за бързия отговор, Проблема се е случвал както на 100% пълен резервоар, така и на под половината. Винаги пълня до горе. Помпата се чува отчетливо, и звука се променя. Активирал съм я последователни пъти от VCDS. При откачен ВРЪЩАЩ се маркуч на тандем помпата, и запушен неговия отвор откъм горивния филтър, при активация на подкачващата помпа има съвсем съвсем лека струйка гориво връщащо се от помпата, което на база на информация която намерих е нормално, и колкото по-малко, толкова по-добре. При отворен ВРЪЩАЩ се маркуч откъм горивния филтър и активирана помпа, гориво излиза и от него с пълния дебит.
  7. Случва се само на кола, стояла 1+ дни незапалена, като понякога пали на 10-тия ден безпроблемно, понякога на втория се мъчи. Когато започна да въртя, когато има проблем, колата дава съвсем малък признак на палене понякога, за 0.2сек, веднага след завъртане на ключа. После трябва да продължиш да въртиш ~40-те секунди. Понякога изобщо няма това припалване, докато не запали напълно след многото въртене. Сещам се да добавя, че съм правил тест на подкачващата помпа, който беше точно в спецификацията от ETKA. Днес също пробвах да разкача сензора на разпр. вал, което не помогна. При ръчно активиране на подкачващата помпа през VCDS, дори след минути работа на нея, проблема продължава. Клапата за меко гасене е отворена. Дюзите имат близки до перфектни стойности, няма нафта в маслото, колата не гори масло.
  8. Здравейте, имам 1.9 TDI BLS 2009г на няма 100 хил км. Колата има всички еко устройства, и работят изрядно. Проблема е, че колата веднъж на ~15 дни пали трудно, първия старт за деня. Независимо от външната температура, количеството гориво и т.н. Проблема съществува със оригиналния софтуер на колата, както и с такъв, който има приложен Hot start fix. Сензорите за темп. на антифриз и гориво работят изрядно. Няма нито една грешка в който и да е модул. Свещите са здрави. Като се прояви проблема, колата обичайно запалва след продължително въртене - 30-40 сек. Пробвал съм смяна на гарнитурата м/у тандем помпата и главата, тъй като течеше, но без промяна. Ще пробвам и като се прояви проблема да изключа сензора на разпр. вал. Извън идеи съм дали проблема е въздух в нафтата, от къде може да е, как може да се диагностицира, или е електронен. Оценявам всякакви идеи, Мерси!
  9. Целя да разгледам какво друго се съдържа в ECU-то, да видя примерно smooth-инга / debounce-a на педала за газта, left foot braking, и други подобни непопулярни нещица, като цяло съм си постигнал напълно целите за мощност чрез това което имам.
  10. Здавейте, Някой може ли да удари едно рамо с пълен, правилен дамос/мап пак за EDC16U34 03G906021AB 395485 Имам сумати за 03G906021AB, но никой не съвпада съвсем точно с моята версия и съм си сглобил някакъв франкенщайн. Мога да предложа в замяна към 300 мап пака за EDC16U1 / EDC16U34, даже мога да ги пратя на някой ако се интересува и без да ми помогне с тва което търся, въпреки това бих бил безкрайно благодарен ако някой има това което търся и иска да го сподели Прикачвам оригинален файл + самоделния мап пак за референция + Допълнителен въпрос, може ли някой да ми разясни защо едни и същи мапове се намират на 2 или повече места в файла, примерно Hot start на 192BE4 и 1F0650 и SOI 9 на 18C818 и 1DA3CC? Каква е концепцията, едните са за регенерация, другите за нормално шофиране, или са подобни на codeblocks в EDC15? Мерси! ori-mappack.zip
  11. Да, @bsdnikolov е прав, колата е 2009г, сложих лостчето, прехвърлих му един чарк от старото, кодирах и всичко работи
  12. За информация ако в бъдеще някой му се наложи, Central electric не приема кодинга ако му сложа 40 накрая, демек Byte 29 Bit 6 === 1, ще правя от двете лостчета едно
  13. Еми да, и аз така предполагам, но ще опитам, изглежда всякаш няма какво да губя. Все повече нещата вървят към разколачване на лостчетата и т.н.
  14. Открих, че в label-ите на някой cent. electric модули има Momentary Switch for High Beam на позиция Byte 29 Bit 6, напр този, мислите ли, че има някакъв шанс това да проработи ако ръчно променя long coding-a на моя модул, който няма тази опция в label-ите си?
  15. Здравейте, Ще ретрофитвам круиз контрол на А3-ката, но си купих лостчетата от вида, който не остава включен на дълги. Въпроса ми е дали новите лостчета подлежат на кодиране, тук намерих нещо по въпроса , но кодинга на моя steering wheel модул изглежда по съвсем различен начин? Естествено другият ми вариант е да направя тази хардуерна модификация https://www.audi.homeradiatorsreview.com/cruiselever.html, но все пак ако някой се е сблъсквал с този проблем и знае дали може да мина само с кодиране ще съм безкрайно благодарен. Модула ми е Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl Part No SW: 1K0 953 549 AH HW: 1K0 953 549 AH Component: J0527 036 0070 Coding: 0000002 Shop #: WSC 00046 412 81920 VCID: 78297947C751507A67-802C No fault code found. До колкото разбирам Midline, проблем с круиз контрола няма да имам, но за мулти волан евентуално - греда.
×
×
  • Create New...