Jump to content

disonster

Members
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно disonster

  • Рожден ден 8.04.1981

Друго

  • Kaра
    Audi A4

Контакти

  • AIM
    disonster
  • ICQ
    273331502

Персонална информация

  • Пол
    Male

disonster's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги, Аз повече чета тук отколкото пиша,но сега имам повод. Наложи ми се доста сериозен ремонт,и вместо да отида в някои известен сервиз се доверих на приятел и колата е при човек който си има два гаража пред блока и работи само с познати и препоръки. Ще изброя какво се прави по колата с цени и бих помолил за мнение как ви се струва.Колада е Ауди А4 1.8 - 95 г - ADR Да поясня че човека се ангажира с търсенето и пазаренето (в двата смисъла) на частите като представя разбира се и документ след това. Части: - Сегменти (Мале) - Гумички на клапани - Биелни лагери - Болтове глава - Верига (валове на клапани) - Гарнитури,глава,картер,капак,колектори(смукателни и изпускателни) - Ангренажен ремък +всички други ремъци - Семеринги на всички валове - Маркуч хидравлика(ниско налягане) - Маркуч водно съединение(не съм сигурен кой) - Тройник охладителна система(намира се отзад на блока) - Свещи (някакви японски) - Шлайф глава - Масло Castrol Magnatec 10W-40 - 4л. - Маслен филтър - Една от ролките (не съм сигурен коя) Части: 700 лв Труд - 520 лв. Който включва смяна напасване на всички горепосочени части,закупуване на самите части и т.н Тотал: 1220 лв Бих бил благодарен за мнение относно цените както за части така и за труд. Има възможност дори да съм забравил някоя част тъй като списъка не е в мен. Благодаря,
  2. Здравейте и от мен,Нека да споделя и моят проблем и се надявам някой колега да помогне.Карам А4 1995 г. 1.8 20 V.Проблемът при мен с климатроника е;Първо когато запаля колата правлянието мига(и двата дисплея)за известно време,и после се оправя.Но същинският проблем е че клапата която регулира топло студено винаги се връща в положение да духа топло,дори при зададена температура 17.5 С а навън е 27 С.Сега буксата от уравлението към клапата е отвързана и карам така,по някакъв начин с даване на късо или нещо такова,завъртяха клапата да е на студено и стои така отвързана бусата,в противен случай акосе върже пак се връща на топло.По малък е проблема че клапата която насочва въздуха,горе,среда долу също не се движи,а моторчето мисля принципно си работи.Не си спомням сега грешките които ми даваше но лесно мога да проверя.Дайте съвет дали според вас съм направо за смяна на управление,тъй като много хора това ме посъветваха.Извинявам се за някои грешки като:правлянието - да се чете управлението,бусата да се чете буксата---знаете как е с клавиатурите на лаптопите,греши се малко
  3. Момчета гледам тук си говорите за серво спирачки и т.н.,та викам и аз да споделя проблем с моята А4 1.8.Купих я наскоро всичко добре изглежда само едно нещо ме притеснява а това е свирене което идва сякаш от хидравликата.Като работи на празен ход колата се чува,ако завъртя волана докато колата е на място(не до крайно положение) се усилва а и се чува и в движение.Прилича на шум от ремък но ме тревожи да не е помпата.Естествено ще мина през майстори но ще съм благодарен ако някой срещал същият проблем сподели опита си
  4. Колеги не срещнах в цялата тема за сервизи изпитани майстори по хидравликата,че май работата отива на......... опаа,не доуточних А4 1.8 125 hp 1995...........
  5. Здравейте колеги, Аз съм нов в този форум,доскоро бях притежател на Ауди 80 Б4 но от няколко дни съм собственик на Ауди А4 1.8 1995г. Имам нужда от насока.Както всеки закупил си нова кола започва да търси проблеми и да ги отстранява.Имам проблем с хидравличната помпа и днес бях в един сервиз където само 2 секунди след като чу работата на двигателя въпросният човек ми каза:"оооо помпата е ,ще трябва да се сменя" Може би е помпата и трябва да се сменя но допускам възможноста да иска просто да му направя оборот и да ми продаде помпа.Имам нужда от координати на читав сервиз в София по хидравликите където да ми обърнат внимание и да проверят дали не е само маркуч или нещо което може да се отремонтира преди краиният вариант да се сменя цялата помпа. Благодаря,
×
×
  • Create New...